raven84 Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Dupa cum se vede mai jos, rola superioara a distributiei (cea de la de la axul cu came) fuleaza usor. Nu pare grav dar este. Cert e ca am dat acum distributia jos si axul care iese din motor nu este perfect centrat fiind descentrat cu o usoara orientare spre partea din spate a motorului. Are cineva vreo idee care ar putea fi problema? A cedat semering-ul axului, semering-ul ala are si rol de centrare? Oricum, dupa pranz sper sa apuc sa fac si o poza, pana atunci puteti vedea videoclipul de mai jos ca sa intelegeti despre ce vorbesc. Link to comment
Viktor Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 (edited) Simeringul n-are legatura cu centratul, de-altfel nici un simering nu centreaza nimic. Tind sa cred ca, roata dintata nu se "pupa" bine cu axul sau, una di cele doua piese e srimba. Edited July 31, 2011 by Viktor Link to comment
raven84 Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 Aha, inteleg. Ideea e ca nu fuleaza tare...ce riscuri exista pe termen lung? In alta ordine de idei, schimbarea axului cu came presupune demontarea chiulasei nu? Link to comment
Viktor Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Ideea e ca nu fuleaza tare... ...la relanti, in schimb la turatii mai mari cureaua intra in trepidatii, ceia ce mie nu mi-ar place. Acum, indiferent de curea, chiar si cea de accesorii trebue sa "fuga" drept, cit mai aproape de perfect. Nu trebue demontata chiulasa pentru a scoate axul. Eu as verifica intii roata dintata (probabil in trecut a fost demontata cu ranga si nu cu presa) si doar dupa ma ocup de ax. Link to comment
raven84 Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 (edited) roata dintata iese imediat ce ai scos surubul...ceea ce insa mi se pare dubios e ca roata are un ghidaj pe ax care ii permite un mic joc. Ma gandesc sa nu fie de acolo fulajul.e suficient sa fie si juma de mm descentrata. O sa vad putin mai incolo cand pun distributia la loc.Oricum cureaua are doi ani si circa 50.000de km, vad ca inca arata decent...presupun ca o sa o mai tin cateva luni. Edited July 31, 2011 by raven84 Link to comment
Viktor Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 ... roata are un ghidaj pe ax care ii permite un mic joc. Cam acolo ar fi problema. Dai semne (creion, creta ...) in patru puncte pe roata, stabilesti un reper pe carcasa din spate iar cu un subler cu tija pentru masurat adincimi verifici "bataia" invirtind axul la mina. De regula pe surub e si o saiba, sa nu fie deformata si sa traga strimb. incerca sa-i schimbi pozitia. Link to comment
raven84 Posted August 1, 2011 Author Share Posted August 1, 2011 Momentan am remontat distributia si am si aliniat-o cu ocazia asta. Una peste alta am senzatia ca acum merge mai rotund. Problema topicului nu am rezolvat-o insa si nici nu cred ca o sa am cum deocamdata. O las asa si revin cand o sa cumpar tot ce-mi trebuie ca sa schimb distributia. Link to comment
narcis Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Aha, inteleg. Ideea e ca nu fuleaza tare...ce riscuri exista pe termen lung? In alta ordine de idei, schimbarea axului cu came presupune demontarea chiulasei nu? Salut, Poti scoate axa cu came fara sa demontezi chiulasa! Am schimbat -o si eu. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now