Lucman Posted May 3, 2004 Share Posted May 3, 2004 credeai ca ne pierzi? pai conteaza cine le regleaza Link to comment
brusli Posted May 3, 2004 Share Posted May 3, 2004 eu, adica miinile mele si o lera. nu-i suficient? :? si inca ceva: o cheie de bujii Link to comment
ovidiuc Posted May 3, 2004 Share Posted May 3, 2004 Pai Bruce poate nu era lera corecta.Sau le-ai reglat ochiometric? Link to comment
Leutzu Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 aduc eu joi la intalnire o chie de bujii, brusli, daca iti mai trebuie Link to comment
strumfuadi Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 shi o lera, leutzule!! cred ca va reusi sa ajunga shi nevasta'mea cu matizul... eu oricum vin de pe la 20, 20-15.. Link to comment
Zetics Posted May 10, 2004 Share Posted May 10, 2004 Dragi forumisti, am schimbat azi curelele de distributie si de la alternator. Cea de la alternator arata intr-adevar ca draq, era crapata toata, ma mir ca nu s-a rupt pina acum. In schimb imi venea sa pling cind am vazut cit de bine arata aia de distributie!!! I-am zis si mecanicului ca mie mi se pare ca arata bine, si a zis si el ca deh, daca asa zic cei de la Daewoo ca trebuie schimbate... Asa ca eu pling acum dupa 1500k sau 2000k (550k cureaua, 550 rola intinzatoare plus manopera), deoarece am un acut sentiment ca am schimbat-o degeaba... Link to comment
aztec Posted May 10, 2004 Share Posted May 10, 2004 stai linistit si nu risca... te costa mult mai mult daca se rupe... Link to comment
Zetics Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 Dupa cum am mai scris mai sus 2 posturi, acu 2 zile am schimbat curelele. Ce nu imi place e faptul ca pe la alternator se aude un zgomot mai tare acum, ca un shuierat, sau mai degraba ca un motor electric. Se auzea si inainte, dar nu asa de evident. Poa' sa fie vreo curea prea strinsa? Link to comment
FLEX Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 Acelasi zgomot il am si eu, dupa stringerea curelei la revizia de 20kkm; e posibil sa fie prea strins, dar macar nu mai chiraie ... sageata normala a curelei e 1cm la o apasare de 10kgf ... zgomotul s-a atenuat destul de mult in 3000km, dar eu tot am un pitic ... lasa ca vine in curind revizia de 25kkm si vad cum e ... Link to comment
brusli Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 zetics citi km ai la bord? sa da-mi link... Link to comment
Zetics Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 zetics citi km ai la bord?sa da-mi link... 61k link?????? :?: despre ce vorbesti? Link to comment
brusli Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 a zis alx ca a sch. cureaua de distributie acuma la peste 100000km. m-am linistit si eu ca ziceam sa le schimb acu la 62k. dar mai astept pina la 100000km. daca n-o vind pina atunci :? Link to comment
Leutzu Posted June 8, 2004 Share Posted June 8, 2004 Asa brulsi. Si eu am hotarat sa schimb cureua tot pe la 100000. Asta dupa ce m-am consultat cu un amic care are 150mii pe ticozaurul lui si nu a umblat la curele decat la aia de la alternator ca se slabise. Link to comment
ticodriver Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 vin si io dupa 7 luni cu intrebari cretine. daca nu skimbi si rola intinzatoare ce se intampla? Link to comment
szaki770 Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Dupa cum am mai scris mai sus 2 posturi, acu 2 zile am schimbat curelele. Ce bine! Pot să-mi spui şi mie, ce repere ai folosit la schimbarea curelei de distribuţie (Tico), sau unde pot să găsesc ceva documentaţie privind schimbarea curelei? Link to comment
PIG Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Fratilor, zilele astea mi s-a rupt cureaua de distributie...pur si simplu m-a lasat in drum Toate bune si frumoase ..am impins la ea de am facut bicepsu mare si cand am ajuns in service mi-au spus baietzi ca e groasa...nu pot spune exact ca nu ma prea pricep ...insa mi-au spus ca tre sa duc parca chiuloasa s-o fac si sa mai cumpar si alte piese..pistoane...parca ...ceva de genul asta Rugamintea mea este sa-mi spuneti si mie cam , cum sta treaba ...mentionez ca omu mi-a pus cureaua si tot nu merge...bateria merge...cand dau la cheie face crrrrrrrr...parca parca sa plece ...dar pe motoras nu-l misca nimeni .................mare tristete...iar bani ...fara pic de distractie...imi spune si mie cineva ...la ce bani sa ma astept...si cam despre ce e vb . Multumesc anticipat !! P.S. imi cer scuze dar nu am gasit nici un topic deschis cu acest subiect...!! Link to comment
smailmiami Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 (edited) 1. Curea - 40 RON 2. Intinzator - 42 RON 3. Supapa admisie - 12 RON * 3 4. Supapa evacuare - 18 RON * 3 5. Garnitura chiulasa - 30 RON 6. Planeitate + rectificat scaune supape - 110 RON 7. Manopera - 80 RON 8. Ulei + filtru - 80 RON Vreo 400 ronisori in total ... Edited November 23, 2006 by smailmiami Link to comment
SMS Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Pentru stiinta mea: ce treaba are cureaua de distributie cu pistoanele, supapele... chiulasa...??? Link to comment
tolin Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Miscarea lor (supape, pistoane) este sincronizata de cureaua de distributie. Cand ea nu mai e, atunci nimic nu mai e si toate se proptesc in chiulasa. Intotdeauna, cedeaza cel mai destept si de cele mai multe ori, toate sunt la acelasi nivel de inteligenta. Link to comment
SMS Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Ok... cedez. Schimb cureaua ca nu stiu cati km are. Doar preventiv... ca am mai schimbat o chiulasa si nu mai am chef... Link to comment
Mircea Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Adica tu ai schimbat chiulasa si nu si cureaua de distributie? Link to comment
smailmiami Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Nu cred ca ai dat 18 milioane pe chiulasa si n-ai mai dat 400 de mii pe curea ... Sa schimbi si intinzatorul ... Link to comment
AZH Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Ce se poate intampla daca nu schimbi si rola intinzatoare odata cu cureaua de distributie(scuze de cacofonie)? Link to comment
smailmiami Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 In timp se poate invarti din ce in ce mai greu pana la blocare. Treaba asta inseamna fortare anormala a curelei care se rupe mai devreme decat este specificat. Link to comment
Lucian M Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 1. Curea - 40 RON2. Intinzator - 42 RON 3. Supapa admisie - 12 RON * 3 4. Supapa evacuare - 18 RON * 3 5. Garnitura chiulasa - 30 RON 6. Planeitate + rectificat scaune supape - 110 RON 7. Manopera - 80 RON 8. Ulei + filtru - 80 RON Vreo 400 ronisori in total ... Maaaaama, astea e preturi? Fratele meu, tu esti ruda cu Mos Craciun, de primesti asa cadouri? Sau Mama Omida a facut ceva farmece cand ti s-au calculat costurile... Man, in vara am schimbat radiatorul de AC+freonul (se fisurase o conducta mica-mica depe condensor si- nu pot sta fara AC, daca deschid geamul, ma doare capul si spatele), am schimbat curelele de transmisie si distributie, rulmentul intinzator. Cat a costat la mine? -radiatorul- 700 ron DAEWOO sau 420 ron sub licenta (luat sub licenta) - manopera 100 ron -freonul- 100 ron (manopera inclusa) -cureau mare - 70 ron daewoo sau 43 ron Bosch (luat pe cea de-a doua)- manopera 70 ron -rulment intinzator - 65 ron -curea alternator- putin, nu mai retin cat, par undeva pe la 40 ron cu tot cu manopera. Cat m-a costat? Pai420+100+100+43+70+65++40=830 ron!!! Luat de la ei radiator+freon+cureaua mica- ar fi fost undeva pe la 670 ron, eu am platit 600 ron, da pe factura s-a trecut numai radiator+freon+ 500 ron. De unde rezulta ca am in Neamt niste scoruri la service (Deutch Parc- cel mai scum, dar si cel mai meserias din NT, dotari de ultima ora etc) de mi s-a facut foame vreo 3 ore cat am stat la ei, cu programare facuta cu 5 zile inainte. Rezultatul? Am plecat cu inima impacata ca am procedat corect schimband curelele si rulmentul, nu ma gandeam atunci ca o voi vinde asa de repede (inca nu e vanduta, dar sper sa gasesc pe cineva interesat), nu regret ca am cheltuit aproape 850 ron (erau bani de concediu, dar ce sa-i faci...). Recomandarea mea e ca, desi curelele nu arata rau, e bine sa fie schimbate, ca nu se stie... btw: aia mare era in stare bunisoara, cea mica (alternator) era crapata rrrrau, santuri de ~2 mm intre caneluri, deci a fost bine ca am schimbat-o si pe ea. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now