Jump to content

Problema Capac Delcou Cielo


Recommended Posts

Cielo korean 96' . Problema: Dupa o perioada de functionare , o opresc in parcare si ziua urmatoare nu mai porneste . Ca sa poata porni ii curat cu o surubelnita ascutita tolele metalice de pe capacul de delcou care sunt din aluminiu!! si rotorul de la delcou , partea metalica , care distribuie curentul in delcou. Dupa aceasta operatiune masina porneste. Problema e ca se repeta des acest lucru. Ce e de facut ca sa nu se mai intample acest lucru sau ce trebuie inlocuit? :wallbanger:

Link to comment

Verifica cele 2 bobine - cea de inductie si cea din interiorul delcoului.

 

S-ar putea sa fie cea din interior pentru ca nu de la mult timp dupa ce a fost schimbata in service au aparut aceste probleme . Ms pt post

Link to comment

Papie a dat rezolvarea la problema dar acum ese alta problema acum 2 zile am desfacut din nou capacul de la delcou tot dn acelasi motiv penru ca nu pornea si am sesizat pozitionarea acelei bobine dar problema este urmatoarea : cum se scoate?? am vazut ca era acolo o chestie care culisa pe acea "tija" si nu imi dau seama cum sa scot acea piesa...din cate cred eu mi se pare ca imi va trebui o presa dar vreau sa stiu de la voi. Aveti vreo idee? Cand vo avea ocazia voi face si caeva poze ca sa pot explica mai usor pentru cine nu a inteles

Edited by CyPz
Link to comment

NU scoateti rotorul de pe ax. Se desface cu tot cu ax desfacand stiftul de la baza. Asta se desface cu un dorn (in lipsa de dorn merge si cu un surub mai rezistent) si se pune pe o piulita sau ceva inalt care permite culisarea.

Se noteaza pozitia piesei in functie de ax cu un semn pentru a se remonta in aceeasi pozitie.

Edited by Dj_Dark
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 4 years later...

Nu demult capacul delcou imi facu figura . Capac aproape nou, produs italienesc dar plin de fite bag seama . Se blocara carbunele la interior . L-am deblocat, suflat bine cu spray de frine, remontat si ... minunea o tinut o zi . Apoi l-am inlocuit da-l in durere, numa bine ca nu apucasem a il arunca pe ala vechi asa zis cu care merge struna. Ca si simtome : pornea fara nici o problema, dar cind o puneam in miscare o apuca scuturatul in accelerare . In accelerare fina nu facea fite, dar de ma lasam greu in acceletatie , valeiii ... o apucau tremuricii, apoi de cum se incalzea nu se mai impaca nici cu relantiul. Oricum, se simtea la mina ca arcul carbunelui agata nitel, nu foarte rau dar oricum fu al adevarat dupa cum ar trebui sa fie. Din curiozitate, voi sectiona capacul in cauza sa vad de ars la interior , ca arcul in cauza sa fi ruginit de la condens ... mai greu de crezut.

Link to comment

Printre picaturi o facui pe chirurgu' cu capacul in cauza. Nu am gasit absolut nimic ce sa ma uimeasca, cit se poate de curat in spatele carbunelui. Nu ars, nu rugina, nu calamina ... absolut nimic . Zdravosenia de arc trebuie sa o fi facut pe Gica contra , alta explicatie nu am . Con fiind la ambele capete iar la mijloc ceva mai mare in diametru, probabil se incalecau spirele sau asa ceva . Nu prea are voie s-o comita astfel insa ... asta imi sopteste, ca arcu-i inculpatul.

Link to comment
  • 11 months later...
  • 3 months later...

Am următoarea problemă la un cielo din 96,pe sub delcou se vede umezeala de ulei și de prelinge in jos spre bujii, este posibil să iasă ulei pe la delcou,ce se poate face ???

Link to comment

Se desface si se curata axul. Ar trebui sa fie un sant spirala pe el care sa intoarca uleiul in motor, daca ala s-a umplut cu depuneri asta este efectul.

La espero este un simering acolo, la cielo stiu ca nu dar verifica in orice caz.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...