CyPz Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Cielo korean 96' . Problema: Dupa o perioada de functionare , o opresc in parcare si ziua urmatoare nu mai porneste . Ca sa poata porni ii curat cu o surubelnita ascutita tolele metalice de pe capacul de delcou care sunt din aluminiu!! si rotorul de la delcou , partea metalica , care distribuie curentul in delcou. Dupa aceasta operatiune masina porneste. Problema e ca se repeta des acest lucru. Ce e de facut ca sa nu se mai intample acest lucru sau ce trebuie inlocuit? Link to comment
Shift1 Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Schimba-i piesele de la aprindere mentionate de tine.. Link to comment
CyPz Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 Schimba-i piesele de la aprindere mentionate de tine.. Au fost schimbate din acelasi motv Link to comment
papie Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Verifica cele 2 bobine - cea de inductie si cea din interiorul delcoului. Link to comment
CyPz Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 Verifica cele 2 bobine - cea de inductie si cea din interiorul delcoului. S-ar putea sa fie cea din interior pentru ca nu de la mult timp dupa ce a fost schimbata in service au aparut aceste probleme . Ms pt post Link to comment
Viktor Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/18872-probleme-la-delcou/ http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/35844-aprindere-cielo/ Link to comment
CyPz Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 http://www.gmclub.ro...leme-la-delcou/ http://www.gmclub.ro...prindere-cielo/ Nu sunt scurgeri de ulei in capac . Este curat luna la interior cat si la exterior. Link to comment
Viktor Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Am inteles, ideia e alta. Problema ta din cite am inteles e legata de arpindere, ceia ce include delcoul. Link to comment
CyPz Posted August 28, 2011 Author Share Posted August 28, 2011 (edited) Papie a dat rezolvarea la problema dar acum ese alta problema acum 2 zile am desfacut din nou capacul de la delcou tot dn acelasi motiv penru ca nu pornea si am sesizat pozitionarea acelei bobine dar problema este urmatoarea : cum se scoate?? am vazut ca era acolo o chestie care culisa pe acea "tija" si nu imi dau seama cum sa scot acea piesa...din cate cred eu mi se pare ca imi va trebui o presa dar vreau sa stiu de la voi. Aveti vreo idee? Cand vo avea ocazia voi face si caeva poze ca sa pot explica mai usor pentru cine nu a inteles Edited August 28, 2011 by CyPz Link to comment
ALiCE Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Nu mai retin cum am scos-o, stiu ca m-am chinuit si eu ceva, dar 100% se poate fara presa. Link to comment
Shift1 Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Rotorul delcou iese daca tragi de el cu forta Link to comment
Dj_Dark Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 (edited) NU scoateti rotorul de pe ax. Se desface cu tot cu ax desfacand stiftul de la baza. Asta se desface cu un dorn (in lipsa de dorn merge si cu un surub mai rezistent) si se pune pe o piulita sau ceva inalt care permite culisarea. Se noteaza pozitia piesei in functie de ax cu un semn pentru a se remonta in aceeasi pozitie. Edited August 29, 2011 by Dj_Dark Link to comment
Viktor Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 (edited) Eu cred ca se refera la lulea. Unde-i stift-ul? LE. Trebue doar sa caute, pe forum, treaba cu delcoul. Edited August 29, 2011 by Viktor Link to comment
Dj_Dark Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Intr-adevar, poate ai dreptate cu rotorul, si sigur ai dreptate cu cautatul dar decat sa strice ceva PS. Stifturi sunt peste tot Link to comment
Viktor Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 PS. Stifturi sunt peste tot Deci, AVEM dreptate. "> Link to comment
gagone Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 va salut,aceeasi problema am si eu...dar va intreb daca nu se poate schimba delcoul(distribuitorul) cu totul?....si daca da,unde pot gasi unul nou si cam cat costa...mersi! Link to comment
Viktor Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 Nu demult capacul delcou imi facu figura . Capac aproape nou, produs italienesc dar plin de fite bag seama . Se blocara carbunele la interior . L-am deblocat, suflat bine cu spray de frine, remontat si ... minunea o tinut o zi . Apoi l-am inlocuit da-l in durere, numa bine ca nu apucasem a il arunca pe ala vechi asa zis cu care merge struna. Ca si simtome : pornea fara nici o problema, dar cind o puneam in miscare o apuca scuturatul in accelerare . In accelerare fina nu facea fite, dar de ma lasam greu in acceletatie , valeiii ... o apucau tremuricii, apoi de cum se incalzea nu se mai impaca nici cu relantiul. Oricum, se simtea la mina ca arcul carbunelui agata nitel, nu foarte rau dar oricum fu al adevarat dupa cum ar trebui sa fie. Din curiozitate, voi sectiona capacul in cauza sa vad de ars la interior , ca arcul in cauza sa fi ruginit de la condens ... mai greu de crezut. Link to comment
Viktor Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 Printre picaturi o facui pe chirurgu' cu capacul in cauza. Nu am gasit absolut nimic ce sa ma uimeasca, cit se poate de curat in spatele carbunelui. Nu ars, nu rugina, nu calamina ... absolut nimic . Zdravosenia de arc trebuie sa o fi facut pe Gica contra , alta explicatie nu am . Con fiind la ambele capete iar la mijloc ceva mai mare in diametru, probabil se incalecau spirele sau asa ceva . Nu prea are voie s-o comita astfel insa ... asta imi sopteste, ca arcu-i inculpatul. Link to comment
vlad96bret Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 ca sa nu mai deschid alt topic intreb aici, capacul de delco trebuie scos la semn ? Link to comment
Viktor Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Nu. Se da semn (pe carcasa si delcou) pentru a putea fi repus cu usurinta pe pozitia initiala in cazul in care delcoul este demontat complect. Link to comment
vlad96bret Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 am inteles, asa banuiam si eu ca nu trebuie pt ca doar dau capacul jos si dupa il pun inapoi. am vrut sa ma asigur. multumesc de raspuns. Un prieten mi-a spus sa il scot la semn. o parere in plus nu strica Link to comment
Viktor Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 La ce semn anume faci referire mai exact ? Cu distributia la punct ? Link to comment
vlad96bret Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 am vorbit cu prietenul asta al meu si a inteles el gresit ce vreau sa fac, era cam dimineata cand am vorbit ) Link to comment
Lauritzen Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Am următoarea problemă la un cielo din 96,pe sub delcou se vede umezeala de ulei și de prelinge in jos spre bujii, este posibil să iasă ulei pe la delcou,ce se poate face ??? Link to comment
Dj_Dark Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Se desface si se curata axul. Ar trebui sa fie un sant spirala pe el care sa intoarca uleiul in motor, daca ala s-a umplut cu depuneri asta este efectul. La espero este un simering acolo, la cielo stiu ca nu dar verifica in orice caz. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now