luci_bce Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Salut! Baieti, de ceva vreme tot o tin numai in probleme cu al meu Tico. Mai intai a inceput sa piarda ulei pe la pompa de benzina...Bun, am schimbat 2 pompe, amandoua s-au defectat iar momentan am montat-o tot pe cea veche cu niste garnituri noi , inclusiv acel distantier de textolit sau ce material o fi. Ideea e ca atunci cand ma bucuram ca am rezolvat cat de cat cu pierderile de ulei,mi-a facut figura iarasi,dar de data asta am probleme mai grave. Am avut un furtun de apa care merge in calorifer fisurat, si nu pierdea apa decat atunci cand era motorul turat, astfel ca la un drum de 100 km m-am trezit ca am ramas fara apa. Problema e acum alta, ca vad ca mi-a curs a 2 a zi o substanta maronie(apa amestecata cu ulei), vasul de expansiune era plin tot de aceeasi substanta, radiatorul asemenea, iar pe la capac la ulei era o spuma alba. M-am gandit ca poate este garnitura arsa de la chiulasa, dar cativa mecanici spuneau ca poate fi si chiulasa sparta. Acum vreau sa va intreb: 1: Daca apa +ulei a curs de sub motor, poate fi chiulasa sparta? 2: Cum ar trebui curatat motorul si cu ce? Trebuie data si baia de ulei jos? 3: Se poate face treaba asta si de mine? Mentionez ca imi place sa imi bag nasul, si pana acum masina nu a vazut service (exceptand distributia) 4: Stiu ca nu sunt foarte cunoscut printre voi, dar totusi imi permit sa va intreb, Ma poate ajuta si pe mine cineva care sta in Bucuresti si a mai facut asta? Eu stau aproape de stadionul Rapid, si va cinstesc daca ma ajutati! Va multumesc frumos! Link to comment
Muratu Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 (edited) Din cauza ca ai mers fara apa in motor, s-a ars garnitura de chiulasa motiv pt care ai ulei in antigel si spuma in capacul chiulasei.(pot fi si alte defectiuni mai grave, gen chiulasa ovalizata, crapata, bloc motor spart, surub chiulasa rupt... dar astfel de probleme sunt destul de rare) Recomand sa nu faci o astfel de operatiune in spatele blocului ca ai nevoie de scule, pricepere si timp. Cel mai bine sa te duci la un mecanic bun sa-i spui probema. Daca incepe sa bage sperietii in tine fara sa vada masina pleaca de langa el e un mecanic prost de joasa speta. Recomand http://www.gmclub.ro...240#entry534846 . Nu m-a platit sa-i fac reclama dar stiu ca e un mecanic bun cu preturi sub medie. P.S. Ca tot stau aproape de tine (str. Turda), daca ai nevoie de tractare ma ofer dar platesti carburantul. >- Edited August 28, 2011 by Salex Renunta la IRC pe forumul asta Link to comment
luci_bce Posted October 19, 2011 Author Share Posted October 19, 2011 Salut ! Revin cu noi amanunte despre starea masinutei. Am inlocuit garnitura de chiulasa, dar tot imi baga ulei in apa. Poate fi din cauza ca nu am planat chiulasa? Cel care m-a ajutat, a strans-o la cuplu, nu pierde pe langa de loc, dar in schimb tot uleiul din motor ajunge in vasul de expansiune si apoi afara.. Sa fie oare chiulasa crapata? Am demontat azi distributia, maine ma duc sa cumpar un set de imbusuri sanatoase pt capacul chiulasei, si sper ca vineri sa dau chiulasa jos. Ce sa fac ...dati-mi un sfat...cunoasteti vreun mester care sa rectifice chiulase in bucuresti? Multumesc! Link to comment
Salex Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Cunoastem. In spatele Petromului de la Diham este un service Dacia. In dreapta service-ului vei gasi un atelier, daca ai noroc ti-o face pe loc. Il stiu pe nenea ala de peste 15 ani, nu am auzit sa fi chiflat macar o data, un service mare din Bucuresti rectifica toate chiulasele acolo. Acum am vazut ca si-a mai adus doi baieti tineri, nu stiu astia cit de bine lucreaza. La ce ai spus ca ai patit, a fost o eroare sa montezi chiulasa fara a-i verifica macar planeitatea. Bani aruncati ... Link to comment
luci_bce Posted November 15, 2011 Author Share Posted November 15, 2011 salut baieti! Ajutati-ma cu o parere...ticozaurul e la service acum, au demontat chiulasa, si vad ca garnitura aia noua pe care am pus-o nu are nimic. Totusi, baga apa in ulei si invers...Chiar sa fie chiulasa sparta? M-a zapacit de creier masina asta...Maine ma duc sa planez si sa verific chiulasa...Masa mare, sper sa fie bine, deja am bagat prea multi bani in ea, parca nu ma mai lasa inima sa o vand...mai degraba sa ii dau focc Link to comment
pisboy_sparxx Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Vezi cand dai chiulasa la verificat,ar fi bine sa ii faci planeitatea,sa rectifice suprafata si sa specifici ca vrei sa o testeze si de fisuri. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now