dRR Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 (edited) daewoo cielo... cam troaca el de fel... c20let motor suspensie ta + h&r frane fata 302 mm space 288 mm. 5 prezoane jante keskin kt1 16; 7,5 - 9 J rollbar capota, portbagaj - fibra bov hks black ed ceasuri boost, ulei, apa. bord lcd volan momo Edited October 10, 2011 by dRR Link to comment
uskt2005 Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Jantle alea nu-s pt ce le folosesti tu! Succes! Link to comment
andreib Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Deci da... Il mai folosesti in viata de zi cu zi sau doar la competitii? Link to comment
Englishman Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Putin probabil...la cat de modificat este. Link to comment
dRR Posted October 11, 2011 Author Share Posted October 11, 2011 (edited) Jantle alea nu-s pt ce le folosesti tu! Succes! dar pentru ce sunt jantele alea ? la care jante te referi in primul rand? iar jantele iti spun eu ca sunt ceea ce trebuie, au latimea necesara, au diametrul necesar si culmea... si greutatea necesara pentru ceea ce imi trebuie. am si alta masina de zi cu zi, dar in ultima perioada am mers cu cielo. consuma 10%, are itp, asigurare, nu vad de ce nu as merge cu ea!! PS: masina e facuta de mine si inca 2 prieteni . asa ca probabil, am facut la ea ce stiam ca e mai bine sau ca este nevoie. Va multumesc. Edited October 11, 2011 by dRR Link to comment
Dj_Dark Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Tot respectul daca ai pus manuta la modificarea ei. Link to comment
dRR Posted October 11, 2011 Author Share Posted October 11, 2011 (edited) de acum 2 ani a inceput munca la ea. prima oara nu am vrut sa investesc bani in ea, dar acum nu regret nicio clipa pasul facut. masina de weekend acum 2 ani am montat un 2.0 C20XE, la care am umblat cat s-a putut, iar anul asta in februarie am cumparat un opel calibra 4x4 turbo, de pe care am luat motorul iar o luna mai tarziu era pe cielo. mai greu a fost la inceput, nu aveam scule, nu aveam aparat de sudura, etc. dar acum s-a rezolvat. de la intaritul caroseriei, pana la evacuare, montat motor etc a fost facut de noi. rollbarul l-am lasat pe mana unei persoane care a mai facut asa ceva, pentru masini din CNVC. multumesc. Edited October 11, 2011 by Mircea citare integrala a mesajului anterior. Te rog foloseste si majuscule acolo unde este cazul. Link to comment
andreib Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Ai omologat modificarile? Cat a costat omologarea? Link to comment
dRR Posted October 11, 2011 Author Share Posted October 11, 2011 nu, nu este omologat. poate la anul, am sa incerc o omologare, ca masina de competitie. Link to comment
madkat Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Interesant demersul. Personal nu imi place cum arata intercoolerul - cu furtunele jos si expuse. Imi pare prea vulnerabil la pietre si/sau accidente usoare. Ceva poze de prin interior? Link to comment
dRR Posted October 11, 2011 Author Share Posted October 11, 2011 (edited) bara nu mai este cea din poze, am facut alta bara, care mascheaza partea de jos + intaritura in partea de jos. oricum am avut mari batai de cap cu intercooler-ul, pentru ca vine pana in partea de sus a barii. el este montat cat s-a putut de sus. interiorul este mai spartan... 2 scaune scoica, volan momo, centuri in 4 puncte Schroth, pedale momo, ceasurile suplimentare pe bord. o sa fac si niste poze cu interiorul Edited October 11, 2011 by Mircea Citare inutila a mesajului anterior, as prefera sa folosesti majuscule in loc de quote.... Link to comment
zeneseu Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 (edited) La competitii mergi ca amator sau ca profesionist? Ce te-a determinat sa transformi Cielo si sa nu iei o masina mai "dedicata"? Capota portbagaj e facuta custom in regie proprie? Cu cat e mai usoara decat cea de tabla? Edited October 11, 2011 by zeneseu Link to comment
dRR Posted October 11, 2011 Author Share Posted October 11, 2011 (edited) da, la competitii de amator, atat VTM cat si 402 m. anu asta nu am participat la 402m. anul viitor sper sa-mi iau licenta si sa reusesc sa omologhez si masina, daca nu ... o sa ma orientez spre o astra f . de ce cielo... masina am avut-o, a fost prima masina la 18 ani si merg foarte multe piese de opel, mult mai calitative si mai ieftine decat la alte grupuri auto. capota portbagaj si capota motor, da, au fost facute tot de catre mine si cei 2 prieteni, luat mulaj dupa original si turnata dupa aceea. capota de pe masina are 5 kg iar originalul daca imi aduc aminte bine, ~19 kg. iar porbagajul 2,5kg de la ~7 kg. ambele sunt perfect funcionale. Edited October 11, 2011 by Mircea Citare integrala inutila... Link to comment
Englishman Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 (edited) Eu nu pricep. Cum ai ITP daca motorul nu e omologat? Controalele RAR, apoi? Una dintre poze e facuta de Lao Mayer, colegul nostru...vreo legatura? Edited October 11, 2011 by Englishman Link to comment
VAXXi Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 De ce ar avea ITP, vezi vreun numar de inmatriculare in poze ? dRR, felicitari pentru munca depusa ! Link to comment
Englishman Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 (edited) am si alta masina de zi cu zi, dar in ultima perioada am mers cu cielo. consuma 10%, are itp, asigurare, nu vad de ce nu as merge cu ea!! Nu stiam ca se poate circula pe strada fara ITP. A, in poza nr. 4 de la primul post se vede de la o posta un numar de inmatriculare. Edited October 11, 2011 by Englishman Link to comment
VAXXi Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Ah, mea culpa, p-aia n-o vazusem. Ok, atunci subscriu si eu la "cum ai luat ITP daca nu e omologat" Link to comment
zeneseu Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Itp luat inainte de a schimba motorul? :d Link to comment
mr_ Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Interesant demers Cate kile are acum dracia? Cu motricitatea cum sta? La transmisie ai umblat, sau ai in plan eventual un lsd? Banuiesc ca e suficient de puternica cat sa faci burnout la iesirea din viraje pe roata din interior daca scapi pedala prea tare.. Link to comment
dRR Posted October 11, 2011 Author Share Posted October 11, 2011 Eu nu pricep. Cum ai ITP daca motorul nu e omologat? Controalele RAR, apoi? Una dintre poze e facuta de Lao Mayer, colegul nostru...vreo legatura? Orice se poate face daca ai persoana potrivita... nu-i asta problema. Pozele sunt facute la un VTM la Bucovat, iar Lao este un maestru in ale pozelor. De ce ar avea ITP, vezi vreun numar de inmatriculare in poze ? dRR, felicitari pentru munca depusa ! Masina are numere valabile, asigurare valabila, ITP valabil si cand plec cu ea in exterior tot timpul are rovinieta. chiar si taxa de parcare platita. multumesc Interesant demers Cate kile are acum dracia? Cu motricitatea cum sta? La transmisie ai umblat, sau ai in plan eventual un lsd? Banuiesc ca e suficient de puternica cat sa faci burnout la iesirea din viraje pe roata din interior daca scapi pedala prea tare.. acum... undeva pe la 950 kg. momentan masina merge cu 1,1- 1,2 bar presiune la care ar trebui sa dezvolte ~300 cai. referitor la cutia de viteze, prima data am avut un F28 6 trepte, pe care am schimbat-o cu un F20 5 trepte. da, daca o calci la fund pedala in viraj, nu mai ai niciun control, dar cu o pereche de slick-uri se rezolva treaba. Link to comment
ZDN Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Motoru e stock? turbina e cea originala ? si ce soft ai pe ea,ambreiajul l-ai lasat hidraulic sau l-ai trecut pe cablu. Felicitari pentru transplant. Ai pus F20 pentru demaraj,sper sa te tina cutia. La 950 kg,banui ca face 100 in 5~6 sec? Link to comment
madkat Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Vreun LSD in planurile viitoare? Link to comment
dRR Posted October 12, 2011 Author Share Posted October 12, 2011 Motoru e stock? turbina e cea originala ? si ce soft ai pe ea,ambreiajul l-ai lasat hidraulic sau l-ai trecut pe cablu. Felicitari pentru transplant. Ai pus F20 pentru demaraj,sper sa te tina cutia. La 950 kg,banui ca face 100 in 5~6 sec? turbina este cea original, dar un pic umblata. softul este un eds st 3 iar ambreiajul este pe cablu. F20 are aceleasi rapoarte ca si F28, dar F28 rezista la mai mult nm da, dupa gtech ar fi 5.6 sec. Vreun LSD in planurile viitoare? nu cred, mai degraba un set de pistoane si biele plus un upgrade de turbo. am deja turbina garret T3 + wastegate extern + galeria de evacuare. Link to comment
EM!L Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Faine modificări. Mă bucur să văd că unii investesc și-n altceva decât triple fumurii și mp3-uri. V-am văzut și-n acțiune, la o etapă de VTM ... "> Link to comment
dRR Posted October 12, 2011 Author Share Posted October 12, 2011 (edited) heh, acum in vara cand am dat tot antifonu jos de pe podea, si am revopsit interiorul, am renuntat la cabluri pt mp3 si pt boxe. pe 23 octombrie o sa fie ultima etapa din "Bucovat HILL CLIMB" la Craiova. multumesc Edited October 12, 2011 by Mircea Ultimul avertisment referitor la citarea integrala a mesajului anterior. foloseste butonul add reply sau fast reply din josul paginii. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now