nt98adu Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 (edited) Din pacate, ca orice masina care depaseste o anumita varsta si un anumit numar de km, am ceva probleme cu Evanda. In afara de rulmentii fata pe care i-am schimbat, bucsile fuzetei dreapta spate si a bratului superior tot dreapta spate, a pompei de ambreiaj, de cateva zile ma confrunt cu aparitia martorului ,,check" mai ales dupa parcurgerea unei distante mai mari 100-200 km. La tester cu ELM 327 din dotare imi da erori pe senzorul axelor cu came P0342 range/malfunction sensor sau P0341 circuit to low. Mesajele apar pe rand sau ambele dupa cum au chef si parca masina nu mai trage cum ar trebui. Dupa autodata ar trebui sa verific senzorul sau ECM. Ca sa nu o mai lungesc, intrebarile mele sunt: daca schimb senzorul dispare defectul sau mai are legatura si cu un altul ascuns nedetectat de tester? Practic ce inseamna cele doua mesaje traduse pe romaneste? Multumesc. Le: Rog un moderator sa mute toate discutiile tehnice despre Evanda in acest topic, pentru ca informatiile sa fie cat mai grupate. Edited December 16, 2011 by nt98adu Link to comment
Wolfman Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Vezi poate te-ajuta asta sau asta. Link to comment
andreib Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 (edited) Inainte de a schimba senzorul verifica si curata mufa de la senzor cu spray de contacte. Oricum senzorul nu ar trebui sa coste cine stie ce (probabil e compatibil de la alte daewoo/opel). Edited December 16, 2011 by andreib Link to comment
nt98adu Posted December 16, 2011 Author Share Posted December 16, 2011 La mufa am umblat, am curatat, am verificat si firele. M-am interesat cat costa (220ron) si maine dau comanda de unul nou. Intradevar este compatibil Opel/Daewoo fabricat in Japonia pentru Daewoo doar pt. tipul de motor T20SED. Ma gandeam ca scap doar cu o curatare a senzorului, insa se pare ca nu. La o alta marca auto tin minte ca am curatat un senzor ABS si nu mi-a mai facut probleme. Se pare ca nu e aceeasi treaba din ce am studiat. Link to comment
nt98adu Posted December 17, 2011 Author Share Posted December 17, 2011 Problema a fost rezolvata prin schimbarea senzorului. Motorul si-a revenit in parametri normali, iar ECM nu mai stocheaza erori Multumesc Wolfman si andreib. Link to comment
nt98adu Posted December 19, 2011 Author Share Posted December 19, 2011 O poza cu ,,vinovatul". Acelasi senzor este si pe Chevrolet Nubira motor 2,0i T20SED sau Daewoo Nubira 1 motor 2,0i. Link to comment
nt98adu Posted May 4, 2012 Author Share Posted May 4, 2012 Pentru cine are probleme la caseta de directie: Nu aruncati cu banii la firme specializate ci cumparati cele 3 simeringuri si inlocuitile. Garantat nu v-a mai curge. La montare atentie la impartirea casetei! Link to comment
nt98adu Posted August 5, 2012 Author Share Posted August 5, 2012 Nu este neaparat o problema, dar vreau sa fac o chestie si nu prea inteleg cum: Pe scurt, alarma se declanseaza doar in cazul in care se forteaza deschiderea portierelor, capota, portbagaj. Cand armez, dezarmez, clipesc doar avariile. As dori ca o data cu avariile sa se activeze si sunetul alarmei, adica apas pe inchidere sa sune o data, apas pe deschidere sa sune de doua ori (mai pe romaneste). Are cineva o idee, cum pot sa fac? Link to comment
Wolfman Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 N-ai specificat ce alarma ai, insa de regula daca tii apasat 3-5 secunde pe butonul de armare/dezarmare se activeaza modul silentios. Link to comment
nt98adu Posted August 6, 2012 Author Share Posted August 6, 2012 Alarma este originala din fabrica. nu stiu ce tip/model este. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now