iuzar Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 Apropos de culoare ... am vazut un Matiz rosu, cu buline negre pe toata caroseria, sprancene la faruri si nas ! Desigur, conducea o domnisoara. Mi s-a parut totusi simpatic . La mine in zona (Iancului) sta tot timpul un Matiz aranjat bine de tot, cu eleron din-ala cu telescoape (sau ce-or fi alea), cu incaltari late zdravan dar cu un talon de toata jena (nu stiu cum o defila in Bucuresti cu ele) si desi e rosu imi place ca are pe lateral aplicate steagurile acelea in patratele de la Formula 1 numai ca sunt argintii. Masinuta e de la o firma de tunning, ma uit zilele astea si va spun de la care. Daca as fi avut un aparat foto digital va puneam si o poza ca arata tare bine masinutza aia. Link to comment
VAXXi Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 cu eleron din-ala cu telescoape (sau ce-or fi alea) Ce eleron cu telescoape ? Poate vrei sa zici ca e din aluminiu extrudat; suportii sunt cu gaurele? Link to comment
iuzar Posted April 15, 2004 Author Share Posted April 15, 2004 nu, din-ala cu inaltime reglabila (poti sa-l mai inalti sau sa-l cobori) Link to comment
VAXXi Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 Oricum, reglabil sau nereglabil, tot inutil este . Sau mă rog, pentru impresie artistică. Efectul eleronului se simte la viteze mai mari decât poate atinge Matizul, şi asta numai dacă este proiectat cu cap, special pentru maşina respectivă. Eleron retractabil e prezent de exemplu pe Porsche, unde în mod normal stă închis, şi iese doar când viteza creşte. Dar suntem deja offtopic. Link to comment
iuzar Posted April 15, 2004 Author Share Posted April 15, 2004 Stiam minunatia aia de la Carrerra...dar nu uita ca si Maty poate atinge viteze super numai ca trebuie montate pinze sau agatat de un Porsche, Jaguar...hehehehehe Link to comment
FLEX Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 Stiam minunatia aia de la Carrerra...dar nu uita ca si Maty poate atinge viteze super numai ca trebuie montate pinze sau agatat de un Porsche, Jaguar...hehehehehe Dar ce ati zice de un Maty la 100 - 120CP? si astia scosi din amaritul ala de 0.8l: "Leone Motor Sport di Roma (www.leonemotors.com) Kit potenziamento Centralina, filtro aria: +9CV - 480 €uro Centralina, filtro aria, scarico: +12CV - 650 €uro Centralina, filtro aria, scarico, cammes, lavorazione testa: +28CV - 1400 €uro Kit turbo: +50CV - 3000 €uro Mariotti Racing di Suzzara (BG) (www.mariottiracing.it) Pistoni stampati, lavorazione testata, sostituzione albero a camme, sostituzione iniettori e pompa benzina, frizione rinforzata, scarico completo maggiorato, collettore di scarico, turbina su cuscinetti, intercooler, mappatura centralina su banco prova - 8300 €uro" Astuia din urma cred ca-i trebuie orice ca sa nu decoleze ... Link to comment
iuzar Posted April 15, 2004 Author Share Posted April 15, 2004 Da Flexule dar daca ii pui kit-ul de la mariottiracing te ajunge masina la 14000 de euroi si cand te saturi de ea cui o dai? Link to comment
FLEX Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 E clar ca cine face tunningul ala extrem de 8300E are o pasarica mare la cap ... dar sa luam cazul unui tunning "moderat", ala de 1400E, pus pe un MTZ/E-klasse luat la oferta cu ~4500E => un Matiz cu ~80CP la ~6000E, mai costa inca 1000E kit-ul de amortizoare/arcuri/roti si iata mica bestie ... poate abia de la asta sa fie vorba de necesitatea unui kit aerodinamic performant, precum si unul de frine, alte 1000E ... cu 8000E obtii o masina care face de rusine masini din aceasta clasa de pret si chiar peste ... si nu vorbesc de mini-uri ... Link to comment
strumfuadi Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 dream over... oricum, acele valori de "upgrade" nu sunt valabile pentru aceasta cilindree.. ci ptr o mashina cu motor in jur de 1.8l.. Link to comment
VAXXi Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 Concluzie, rezumat, linie: eleronul n-are nici un efect pe maşini care nu sar de 200 km/h, şi atunci are efect doar dacă e proiectat specific pentru acel autoturism. În afară de efectul decorativ, desigur. Link to comment
OCEBE Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 se lansase pe un alt forum ideea cum ca eleronul (cel putin ptr. Tico dar banui ca si la Matiz ar fi valabil) are totusi rolul de a proteja oarecum spatele masinii impotriva depunerii de mizerie de la rulaj sau apa de la ploaie. daca nu-i adevarat, nu omorati mesagerul! Link to comment
alx Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 Din pctul meu de vedere eleronul are rolul la tico sa apuci sa deschizi portbagaju. Am mers cu unul simplu si cand am incercat sa deschid portbagajul am constatat ca trebuie sa trag de cheie. Ceea ce e periculos. Si, avand in vedere ca eleronul la un Porsche (se poate verifica in NFS - Porsche) se ridica gradual incepand cu 120 km/h => ca incepe sa functioneze de la acea viteza (120 km/h). Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now