Dolfin Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Am un pneu, fata dreapta, care am observat ca a pierdut cam 1bar in decurs de 3 zile, ma gandesc ca poate o fi fost de la gropi sau viraje luate mai in forta, cui sau alte obiecte infipte in el n-am observat. Stiu ca exista un lichid albicios care se introduce in pneu pentru a astupa porii sau eventualele neetanseitati si va intreb acum cum se cheama si daca este eficient. Exista si alte metode? Dolfin Link to comment
NFS Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Nu prea am incredere in solutii minune. Cel mai bine, fugi la o vulcanizare, verifica anvelopa, n-ai cum sa-ti dai seama cu ochiul liber. Daca aia e buna, verifica janta sa nu aibe indoituri (exterior/interior). Daca totusi anvelopa e intzepata, fa-o... si sfatul meu ar fi s-o pui pe spate. Link to comment
laurentziu83 Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Mda, problema asta am avut-o destul de des. Fa exact cum spune NFS, daca nu-ti gaseste pori, pune-i pe baieti sa-ti refaca adezivul de pe janta. Si sa nu incerci sa-ti pui silicon drept adeziv cum fac unele vulcanizari, e o idiotenie. N-are nici o legatura cu virajele luate in forta sau cu alte chestii, mai degraba are legatura cu indoirea jantelor de la gropi. Link to comment
MariuZ Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Stiu pe unu` care a avut aceeasi treaba la un Matiz pe dreapta fatza si se tot ducea la vulcanizare. Aia ii spuneau ca tot ia gropi cu mashina si`si indoaie janta. O bateau cu ciocanu si tot mergea in fiecare dimineatza sa bage presiune. Pana la urma si`a inlocuit cauciucul si n`a mai avut probleme. Link to comment
tolin Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Baietii de la vulcanizare, ca sa nu te puna la cheltuieli, nu dau pneul jos de pe janta, asa ca nu pot localiza prin cufundare in apa orificiul mic facut de un cui finutz. Link to comment
Dolfin Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 O sa trec si pe la o vulcanizare dar deocamdata astazi vad ca sta umflata, aman pe maine. Dolfin Link to comment
darem Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 @Dolfin:Am si eu o intrebare, cumva ai pneurile originale pe masina? Te intreb ca si eu il am tot din 98 si am pe spate, ca pe fata nu le-am mai tinut, pneurile din fabrica si inca mai tin, mai au pulpa dar ce te faci cu crapaturile cauciucului care apar de la ...timp! la mine stiu sigur care este solutia lasarii rotilor spate ... alteleeeeee! Ura si numai bine! Sper sa nu ai aceeasi pb! Link to comment
Dolfin Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 Am niste kkt-uri de Lassa Miratta destul de noi, pana in 5000K cu ele. Pneurile sunt naspa, sunt foarte dure si rup repede aderenta, dar nu le schimb deocamdata, o sa-mi iau mai incolo Michelin sau Continental, whatever...nu sunt crapate... Dolfin Link to comment
laurentziu83 Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 mai au pulpa dar ce te faci cu crapaturile cauciucului care apar de la ...timp! la mine stiu sigur care este solutia lasarii rotilor spate ... alteleeeeee! La mine sunt crapate de le-a luat dreaku montanele si asta dupa 2 ani. Mi-e si frica de-acum. Barum-urile de pe Dacie n-au atatea crapaturi din 98 si pana acum. Nu mai pun montana pe masina cat oi trai. Asadar nu va luati montane decat daca faceti kilometraj mare in timp scurt si preferabil in conditii de aderenta bune. Link to comment
Leutzu Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Aceeasi problema o aveam si eu la o anvelopa, cam de doua ori pe saptamana ma duceam si bagam aer ca ajungea la 0,9 bar. Am rezolvart-o cu un spray d-ala minune dupa ce am fost la o vulcanizare si mi-a spus ala ca este un por (a dat jos anvelopa si a verificat-o). Nu pot sa te it spun de unde sa cumperi in ro pentru ca asta al meu era adus de maicamea din finlanda. Link to comment
Zmeul cel rau Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 din orice hypermarket (inclusiv Bila) >- Link to comment
Dolfin Posted May 5, 2005 Author Share Posted May 5, 2005 Am verificat si aseara presiunea, deocamdata la fel, 1,9bari, keep watching, azi cred ca dau jos si roata sa ma uit la janta daca este indoita. Dolfin Link to comment
tribunul Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Degeaba dai jos roata cu ochiul liber nu observi pe unde scapa aer. Daca ai unde baga roata intr-o "cada" cu apa. Exista si posibilitatea sa ai un cui intrat si retezat pe care nu-l observi, decat daca dai jos cauciucul de pe janta si-l cauti prin interiorul cauciucului. Asa ca cel mai bine dute la o vulcanizare, ti-o rezolva baietii imediat. Link to comment
ZLI Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Am niste kkt-uri de Lassa Miratta destul de noi, pana in 5000K cu ele. Pneurile sunt naspa, sunt foarte dure si rup repede aderenta, dar nu le schimb deocamdata, o sa-mi iau mai incolo Michelin sau Continental, whatever...nu sunt crapate... Dolfin <{POST_SNAPBACK}> eu am pus pirelli si sant foarte multumit de aderenta . inainte aveam Uniroyal nu sunt ca kumho dar alea nu se mai gasesc Link to comment
Dolfin Posted May 6, 2005 Author Share Posted May 6, 2005 Mda, am verificat ieri din nou presiunea, stabil 1,9bar cum scrie pe sticker la Tico, si totusi imi pareau moi asa ca am consultat specificatiile tehnice ale celor de la Lassa, am vazut ca ei indica Maxim Inflation Tyre in full load 2,5bar, asa ca le-am urcat si eu la 2,5 de test sa vad cum se comporta. Sa stiti ca tot par sub-umflate ca sa zic asa, ceea ce ma face sa cred ca talonul nu e ranforsat aproape deloc, practic toata greutatea masinii stand in perna de aer si nu si in armatura pneului. De kkt din nou. O sa incerc sa caut altele mai de doamne ajuta spre toamna. Referitor la KUMHO, am citit o gramada de teste de la AMS si alte reviste auto, in care testau noile masini coreene, cum ar fi Kia, si ele toate veneau cu KUMHO, si supriza totala, foarte proaste la aderenta, rupeau repede contactul cu asfaltul, astfel incat si Montana la chestii virajate erau mai bune. So, pana nu conduc si eu ceva pe KUMHO si "trag" putin de masina, sa merg in 3 roti, aventual slalom in viteza nu ma bag la astea. Merci, Dolfin Link to comment
MariuZ Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Eu le tin pe toate la 2.2 si mi se par desumflate. Am in inteles insa ca pe fatza (sau unde e motorul) rotile trebuie sa fi putin mai umflate pentru a tine mashina perfect echilibrata. Sa pun si eu mai mult in ele ? mentionez ca am cauciucurile cam uzate. Nu stiu cati dintre voi ati iesi cu mashina daca ati avea asa nishte cauciucuri... Link to comment
tolin Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 In cazul acesta, tu de ce mai iesi cu ele ? Link to comment
Leutzu Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 mentionez ca am cauciucurile cam uzate. Nu stiu cati dintre voi ati iesi cu mashina daca ati avea asa nishte cauciucuri... <{POST_SNAPBACK}> Pana sa imi cumpar eu actualele anvelope (debica navigator) le aveam pe cele originale, iar cel din dreapta fata ajunsese slick...nu mai avea pic de profil si culmea ca am trecuo odata prin niste cioburi si am facut pana pe fata stanga, bine ca mergeam doar in bucuresti cu ele. Link to comment
fun4cristi Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Dragi matizisti, nu stiu de ce mi se intampla ce mi se intampla! De vreo doua luni incoace remarc (si nu numai eu, ci si straini de pe strada: "Vedeti, ca va e desumflata roata!") ca roata din dreapta fata se desumfla destul de repede...Nu cunosc exact cum e faza la matiz, daca au camera pneurile sau e cauciucul si atat...mi-a zis cineva ca poae fi din cauza jentii care s-ar fi strambat....(?!?!??!! ) Imi pare rau, ca nu va pot zice varsta pneurilor...am luat matizul cu ele on (sunt MONTANA) si am facut pana acum 7.500 km, 90% in oras... Voi ce parere aveti? P.S. sunt 155/65 R13 Link to comment
stryder Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Montana sunt niste mizerii. Cauciucurile sunt fara camera Du-te la o vulcanizare, vezi poate ai un cui. Link to comment
costinel Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 @fun4cristi: intr-adevar, la Matiz, ca de altfel la majoritatea autoturismelor, anvelopa e montata direct pe janta, fara camera. Daca se desumfla periodic si des, mergi la o vulcanizare; exista 2 cauze posibile: asa cum a spus antevorbitorul meu, e posibil sa ai infipt in anvelopa vreun cuisor sau ciob (de mici dimensiuni) sau, cum ai fost tu informat, sa ai janta deformata (de la vreo lovitura) si astfel, talonul anvelopei nu mai etanseaza perfect pe buza jantei, pierzand astfel presiunea. Link to comment
Just Me Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Salutare , Am si eu aceeasi problema pe stanga fata la matizul meu .La 2-3 zile trebuie sa-i fac presiunea pt ca pierde in draci aer .problema in procent de 95% este de la janta pt ca acum vreo 6 luni am luat in drum spre Sinaia o groapa criminala ( terminat si pivot stanga fata ) jentile indoite rau fata/spate stanga.Am fost la o vulcanizare in Sinaia si le-au indreptat baietii din ciocan insa pe fata au ramas problemele ... De atunci am mai fost la o vulcanizare unde mi-a cercetat atent cauciucul , mi l-a lipit cum trebuie pe janta insa ...tot pierde presiune . Am rugamintea la voi sa-mi spuneti si mie ce vulcanizari care roluiesc jenti de tabla stiti si un pret aproximativ ! PS : Pe fata am BARUM BRILLANTIS 155/65/R13 -super multumit si asa cum se lauda si producatorul foarte bune pe carosabil umed ...nota 10 .In ceea ce priveste zgomotul nu-mi prea imi dau seama caci pe spate am Montana --sucks ! Link to comment
Tommy Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Incearca la Autonet, daca nu ma insel vreo 250, maxim 300 de mii roluitul. Dar daca e stramba tare, nu doar buza, nu ai ce-i face, trebuie sa iei alta. Link to comment
LYM Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Am avut o problema identica la Dacie. Rezolvarea a fost refacerea adezivului dintre cauciuc si janta, la o vulcanizare. Acum vad ca si la Nubira face figuri o roata, urmeaza sa invetighez Link to comment
Adi_Iacob Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 (edited) Lym, in 2 luni doua flat-uri, si amandoua dreapta fata... fara intepaturi, uzura OK, am presupus ca m-a ,,iubit" excesiv cineva si m-a lucrat fin, din supapa. Surpriza a venit la a doua verificare la o vulcanizare, baiatul mi-a gasit furtunul de cauciuc de la supapa crapat chiar la baza, la contactul cu janta. L-a inlocuit si nu mai sunt probleme acu. Mentionez ca nu era vizibila deloc chestia... si capacul de la janta il ascundea destul de bine, stropeste zona si misca-l sa vezi daca rasufla. La chestii de-astea rezerva e de aur la propriu.. so, keep it in good conditions. Edited March 26, 2007 by Adi_Iacob Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now