thanandar Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Salutare tututor. Am un espero 1800 cmc din 97. De curand mi-a cedat motorul complet (pistoane blocate, chiuloasa crapata, etc). Nu mai merta sa il fac. Am gasit un motor de 2000 pe la vreo 600 de lei. Intrebarea este : se potriveste fara probleme sau mai trebuie mici ajustari ? Sau nu merge ? Multumesc anticipat pt raspunsuri. Link to comment
cristiangabi Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Chiar daca ar merge, este foarte complicat (pana la imposibil) sa omologhezi apoi masina...ar trebui sa te interesezi la "organele competente" mai intai cum poti rezolva cu actele, apoi partea mecanica. Am mai auzit de cunostinte care au vrut sa faca asta, si s-au lasat pagubasi..cel mai "usor" e sa pui un motor cu eceleasi specificatii, si schimbi doar seria motorului din cartea de identitate/talon Link to comment
mr_alexandru Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 (edited) In legatura cu omologarea, tatal meu a avut o dacia nova cu motor de 1,6 litri, romanesc. Din cauza consumului, a dus-o la un service din Craiova unde i s-a montat un motor diesel de 1,6 litri, de renault. De omologare s-a ocupat firma, in certificat fiind trecut motorul diesel. Situatia pare asemanatoare, deci ar trebui sa se poata omologa. Edited February 16, 2012 by mr_alexandru Link to comment
thanandar Posted February 16, 2012 Author Share Posted February 16, 2012 practic, daca gasesc tot un motor de 1.8 se schimba doar seria in talon. Daca pun unul de 2000 e ca si cum as omologa o masina facuta de mine ? Oricum, banuiesc ca in ambele cazuri se rezolva la rar... Dar din pdv tehnic e vreo problema daca schimb 1800 cu 2000 ? Link to comment
Dj_Dark Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Acel motor de 2000 8V a fost montat de fabricant pe espero din afara. Deci ar trebui sa fie mai usor la rar. Link to comment
ZDN Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 (edited) Se poate,espero vine din fabrica cu motor de 2.0 litri 8v,nu cred ca sunt probleme la rar. Nu uita sa iei si ECU,masina ta are catalizator?,sonda lambda si canistra de vapori,cele cu motoare de 2 litri sunt aduse din vest,si sunt Euro 2,la noi in tara mai rar,unele sunt non euro,fara piesele de mai sus,unele sunt Euro 2,sau au doar jumatate din piese,verifica bine. Edited February 19, 2012 by ZDN Link to comment
sTrKsX Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 merge eu am pus motor de 1.8 in loc de 2.0 daor trebuia schimbata galeria ca nu trece de baia de ulei Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now