butnaru cristian Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 salutare.am un cielo din 96,8v si problema e ca s-a calat axa cu came.am rezolvato cu axa si am pornito azi si cand colo nu imi ajunge presiune la axa sus din nou ca nu s-au amorsat tachetii si normal bec aprins la ulei,bine inteles ca am verificat axa sa nu fie infundata.apoi am dat sonda la ulei afara si am pornit cand nimic ulei nu arunca.are uleiul si filtru schimbat ca sa stiti,bunnn.apoi am dat iar distrib jos am dat si pompa de ulei jos si baia de ulei.sorbul era ok nu infundat,iar la pompa de ulei e hexagonala la mine am bagat un hexagon de 24 pe ea si in bormasina si hai cu ea la proba in caldarea de ulei.pompa tragea si baga ulei pe orificiul cel mai sus unde este un surub cu imbus de 7 parca.acuma problema care ma deranjeaza pe mine este urm. are rost sa o pun la loc pe masina pompa sau trebuie alta.care vrea sa ma ajute va rog sau sa lase un nr de tel cal sun sa vb mai pe larg cum sar fi intamplat povestea masinii dar in general cam asta ar fi.va multumesc si astept pareri cat mai rapid. Link to comment
dflorescu Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Schimba pompa de ulei. Asta e sfatul unuia care a schimbat 3 axe cu came (prima cu palier cu tot, deci se exclude posibilitatea ca palierul sa fie stramb). Link to comment
Dj_Dark Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 (edited) Schimba garnitura pompei, cu una originala. Grosimea si forma ei conteaza foarte mult, daca ai refolosit-o pe cea veche e foarte probabil de aici sa fie problema. Edited March 7, 2012 by Dj_Dark Link to comment
butnaru cristian Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 salutare. am rezolvato cu pompa de ulei.am dato jos am curatato era cred blocata din cauza uleiului ca fraierul de lacare am luato a bagat ulei de cutie de dacie.ca sa va dati seama ce nestiuitor.acuma problema e ca am pornito se stinge becul imediat deci sare din chema pompa de ulei in chimb imi scoate fum albastru de ulei cred .eu zic ca ca trebuie facut segmentare.voi ce spuneti si ce ar trebui sa mai verific.daca iau segmenti standars si cuzineti biela standard scap de fum?cand am dat jos chiulasa am cam vazut ca au putin joc pistoanele in lateral si la biele cand am dat jos baia au putin joc sus-jos la capace.intrebarea e ca daca iau tot la standard scap de problema? ast ceva pareri si inca ceva cine stie care mai are niste piese de cielo de vanzare de pe int sau pe la motor mar int.si inca o problema imi este putin mancata chiulasa si capacul de la termostat si pierd apa cand sta pe loc cand merge motorul nu mi pierde.ce e de facut acolo ca ma saturat silcon si garnituri pe acolo.ast ceva pareri de la voi.ms Link to comment
valiman Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Cred ca uleiul de cutie a fost bagat special ca sa nu bata motorul. Link to comment
Dj_Dark Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 (edited) Sa nu scoata fum ca de batut batea . Teapa a fost luata, fraierul nu e ala din pacate. Aia e, omul cat traieste invata. Edited March 7, 2012 by Dj_Dark Link to comment
butnaru cristian Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 da asa e eu am cazut de fraier dar cine a stiut .ca am luato cu cureaua la distrib rupta.asta e de acuma mergem inainte.piese de in cine mai are pe acasa si nu are ce face cu ele poate saia un ban pe ele.ms de indicatii si sfaturi oricum Link to comment
Dj_Dark Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 (edited) Desfacut motorul integral, masurat uzuri la cilindrii si altele si facut un calcul daca se mai renteaza reparatia sau se achizitioneaza altul de la dezmembrari. Cam asta ar fi demersul acum. Mai multe informatii gasesti in topicurile dedicate. Edited March 7, 2012 by Dj_Dark Link to comment
butnaru cristian Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 (edited) dar daca iau segmenti si cuzineti biela plus restul ce mai trebuie la garnituri nu scap cu el fara sa iau si pistoane? Edited March 7, 2012 by VAXXi Nu mai cita mesajul anterior ! Link to comment
montoya68 Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 Sincer,imi pare rau cind aud si citesc asa ceva!Motorul este varza,trebuie masurate uzura la arborele cotit,vazut la ce cota trebuie sa l aduci,dupa aceea bucsat motorul(camasile pe care lucreaza pistoanele)ca la masuratori o sa iasa uzura mare sigur,pistoane la cota respectiva daca se pot modifica bucsile,dar de regula mai bine se schimba,te costa ceva cam mult,plus set garnituri,undev spre 15-20 mil,sau alt motor de la dezmembrari ,dar si acolo este o loterie,alegerea este a ta,eu as prefera sa fac motorul indiferent daca as avea sau nu bani,stiu exact ce cumpar si l fac ca nou,asa un motor la sh nu stii cit duce si ce surprize iti poate oferii.Bafta,sanatate,Razvan Link to comment
Pepinno Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 (edited) in prima faza eu as incerca cu un set de semeringuri de supapa...mers 1000 km asa dupa care studiata din nou situatia Edited May 3, 2012 by Pepinno Link to comment
papie Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Ce sens mai are cand pistoanele au "putin joc" la cuzineti? Link to comment
NEXIA06 Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Cand se schimba axul cu came(are zgomot) ce alte piese ar mai trebui schimbate . Masina este cielo din 1995,cu o singura axa cu came. Link to comment
cris06 Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 E o intrebare sau o concluzie? Link to comment
NEXIA06 Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 E o intrebare sau o concluzie? Scuze...o intrebare. Link to comment
Dj_Dark Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Pai ar mai fi, culbutori, pastile si tacheti, insa nu exista o garantie ca se va rezolva bataia. Cauza poate fi si presiune insuficienta de ulei din cauza pompei obosite. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now