dudu Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Buna seara. Nu reusesc sa scot filtrul de benzina la un spark 1.0, corean, 2006. Am intrat sub ea, dar "clemele' care ma sateptam sa le gasesc nu sunt pe furtun. E un sistem de "mufare" pe care nu stiu "de unde sa il apuc".....ceva gen "lulea". Si inca ceva, sper ca nu am scapat pe topicuri: cum scot filtrul de polen? Sub torepedo sau in torpedo? Stima. Link to comment
Axel7 Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Pentru filtrul de polen, trebuie sa scoti torpedoul. Are 6 suruburi: 2 sub el si pe celelalte 4 le vei vedea cand il vei deschide. Link to comment
dudu Posted March 11, 2012 Author Share Posted March 11, 2012 Pentru filtrul de polen, trebuie sa scoti torpedoul. Are 6 suruburi: 2 sub el si pe celelalte 4 le vei vedea cand il vei deschide. Multumesc...am banuit ceva vis-a-vis de cele 4 chiplinguri... Link to comment
Mircea Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Filtrul de benzina are pe "luleaua" aia 2 cleme pe lateral care se apasa si simultan se trage de conducta. Atentie, clemele sunt de plastic. Link to comment
dudu Posted March 11, 2012 Author Share Posted March 11, 2012 (edited) ...2 cleme pe lateral care se apasa si simultan se trage de conducta. Atentie, clemele sunt de plastic. Asta era beleaua...nu le pot scoate cu mana. Ma gandeam la un cleste cu "sfic" sau un patent mai mic. Multumesc, mai incerc, sa vad ce iese: le scot ori le sparg. un patent mai mic Edited March 11, 2012 by dudu Link to comment
augustinionut Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Clemele nu trebuiesc "scoase" ci apasate simultan, pentru a elibera stutzul filtrului. Succesuri Link to comment
dudu Posted March 11, 2012 Author Share Posted March 11, 2012 (edited) Da, la asta ma refeream. Intial am studiat asta dar tot nu ma lamuream. O sa intru si maine sub masina sa mai incerc. Clemele nu trebuiesc "scoase" ci apasate simultan, pentru a elibera stutzul filtrului. Succesuri Multumesc de sfat, dar cand pomeneam de Asta era beleaua...nu le pot scoate cu mana. Ma gandeam la un cleste cu "sfic" sau un patent mai mic. Multumesc, mai incerc, sa vad ce iese: le scot ori le sparg. un patent mai mic ma refeream la mufele care intra si ies din filtru, nu la cleme. O sa vad maine ce fac. Stima. Edited March 11, 2012 by dudu Link to comment
grigorescumi_db Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Va salut,sunt nou pe forum si am o problema.La spark model2010nu mai functioneaza pompa de benzina.Am verificat siguranta 1 de 15A,este buna,releul15 pompa benzina care este bun .La punerea contactului nu se mai aude acel bizit care amorsa pompa.Am desfacut capacul de protectie,am deconectat priza cu cele 4 fire,am masurat tensiunea care este de 5 v.Am deconectat conducta de alimentare cu benzina,iar in locul conductei am montat un furtun transparent si o sticla de500ml,dupa care cam pus contactul.Pompa nu a refulat nimic.Problema este cum desfac acea piulita de plastic pt a scoate pompa afara,se pare ca este blocata,sau arsa.Masina are 44000km,si am alimentat numai din Petrom.Multumesc frumos pt raspunsuri si ajutor.O zi buna. Link to comment
augustinionut Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Cu doua manusi si muschi babani? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now