NFS Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 (edited) Am primit acum cateva zile pe email, de la un prieten, urmatoarea epistola: Subject: A T E N T I E !!! Camere pe DN 1= la SIGUR, fara solutie de "aparare" 1. "aproximativ" 59 de camere (nici politia n-a vrut sa spuna clar cate sunt … 2. calcularea vitezei fara folosirea undelor radar (computerul imparte imaginea in mai multe perimetre si calculeaza viteza in functie de rapiditatea cu care treceti intr-unul in altul); uitati de detectoarele de radar ! 3. identificarea numarului de inmatriculare chiar daca e plin de noroi sau a fost modificat (se folosesc niste filtre speciale) 4. posibilitatea urmaririi si calcularii vitezei de deplasare pe toata distanta pe care sunt camere (asa ca sa nu va ginditi ca puteti merge in fata camerelor cu 50 si intre ele cu 150) Proiectul este cistigat/implementat de Alcatel. Inca este in probe metrologice. Atasat o poza cum sper sa nu primiti acasa. Densitatea de camere este de 1 camera/5 km… intre Bucuresti si...Azuga !!! Softul analizeaza automat placutele de inmatriculare asha ca nu prea merge sa dea gres!!! In afara de viteza mai analizeaza o groaza de alte bazaconii... (ex: depasiri pe linia continua). Camere de supraveghere la final Se pare ca este stirea acestei zile: Sistemul de supraveghere video a traficului rutier si constatare a incalcarii normelor legale pe DN1, sectorul Bucuresti - Ploiesti - Sinaia - Azuga a fost dat in folosinta. Proiectul, realizat in colaborare cu PHARE, a avut contractor Alcatel ROMANIA SA, si beneficiari MAE, IGPR si DPR. Este format din trei tronsoane: Tronsonul I Bucuresti –Ciolpani, prin dispeceratul Bucuresti-Baneasa, situat in incinta Academiei de Politie Tronsonul II Potigrafu-Centura Ploiesti Vest- Intersectie Metro Ploiesti, prin dispeceratul situat in Barcanesti Tronsonul III Comarnic- Sinaia- Busteni –Azuga, prin dispeceratul situat in Sinaia Dispeceratul situat in incinta Academiei de Politie Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare: Bucuresti Baneasa Bucuresti INMH Bucuresti Academia de Politie LUKOIL Otopeni (fost Podul Otopeni) AGIP Otopeni Balotesti Tancabesti Ciolpani Dispeceratul situat la Barcanesti Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare otigrafu Puchenii Mari Barcanesti Postul de PolitieBarcanesti Centura Ploiesti Vest – intersectia DN1 cu DN1A Ploiesti –Metro Dispeceratul situat in Sinaia Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelor. Puncte de monitorizare:Comarnic Sinaia Intersectia DN1 cu DN71 Sinaia Intersectia DN1 cu Bd. Ferdinand Busteni Azuga Sistemul comunica informatii de la/catre punctele de monitorizare a traficului spre dispecerate, prin fibra optica.Lucreaza automat, conform programarii prestabilite, generand alarme corespunzatoare fiecarei functiuni, operatorul uman intervenind numai in validarea solutiilor viciate Functioneaza permanent, atat ziua cat si noaptea, oferind date si informatii in timp real despre desfasurarea circulatiei pe tronsonul supravegheat. Dispune de o arhiva de imagini si date valida pe o perioada de 30 de zile, prin intermediul careia pot fi reconstruite si analizate diverse evenimente (accidente de circulatie, alte infractiuni), putand constitui material probatoriu. _____________________________________ A mai auzit careva ceva despre chestia asta? Edited March 29, 2012 by NFS Link to comment
Salex Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 (edited) Informatia asta e un fel de "deja vu". Am mai vazut stiri din astea cu ceva ani in urma, primite tot pe mail. PS1: Si, pentru ca o imagine face cit 10.000 cuvinte (documentat ), iete aici cum arata. PS2: Si un link in care sa vedeti ca nu am luat-o razna, vedeti si voi "virsta" discutiilor si a mesajului de mai sus. PS3: Inca unul si gata Edited March 29, 2012 by Salex Link to comment
zeneseu Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Eu sunt curios cine a scris articolul... In principiu, MAE = Ministerul Afacerilor Externe - nu vad cum ar putea fi beneficiar al :lucrarilor"; IGPR = Inspectoratul General al Politiei Romane; DPR = ar cam trebui sa fie Directia Rutiera. in consecinta, articolul contine unele informatii care par a fi scrise de un amator. Eu ma cam indoiesc ca ar fi mai mult decat un spam. Link to comment
VAXXi Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Bla bla. Sunt prea multe bullshit words in articolul ala, e scris ca sa sperie necunoscatorii. Sistemul ala e de mult si e stiut, a fost si pe la TV prezentat, si este de monitorizare; da, s-a dorit si implementarea functiilor de masurare a vitezei prin delta_x/delta_t dar nu s-a aprobat de metrologie. Asa c-au ramas sa bata din buze. Filtrele alea "speciale" sunt bietii politisti care opereaza sistemul; cand OCRul esueaza, le scuipa lor imaginea pe ecran si tre' sa bungheasca ce scrie ) evident, daca greseste el la recunoasterea literelor sau la tastat, asa apar amenzile unde nu se potriveste numarul de inmatriculare cu masina. Da' ma rog, ideea nu e rea, circulati legal pe DN1 ca si-asa e plin de pietoni care-l considera ulitza comunala. Link to comment
Salex Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 ... asa apar amenzile unde nu se potriveste numarul de inmatriculare cu masina. Nu zau ! Mai adaug si eu un element ilegal, dupa parerea mea: determinarea vitezei de deplasare prin masurarea timpului de parcurgere a distantei dintre 2 camere. Link to comment
VAXXi Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Legal sau ba ... depinde de lege. In unele tari exista si se aplica. La noi, dupa cum am zis, nu s-a aprobat de catre metrologie. Link to comment
Salex Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Scenariu: trecut de camera 1, suit masina intr-un TIR, bagat 180km/h (TIRul, desigur), data masina jos din TIR, trecut prin fata camerei 2. Concluzia, calculata (e doar un exemplu), ar fi ca te-ai deplasat cu 120km/h prin localitate. Nevinovat pina la proba contrarie, demonstreaza ca scenariul nu e posibil. Link to comment
laurentziu83 Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Limita de viteza pe DN1 e de 70 km/h in localitati si 100 in afara. De la ce prag de viteza medie sunt bun de plata daca intre 2 camere merg 5 km in localitate si 3 km in afara ei? Link to comment
ciuby13 Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Chestia cu camerele deocamdata e in aer ca sa zic asa .Din cate imi amintesc a fost un intreg scandal referitor la camerele fixe montate in localitatile din toata tara . Stiu ca au fost declarate ilegale sa zic asa toate cele din tara iar acum sunt folosite doar pentru supraveghere trafic si posibil pentru control taxa drum .Si totusi sa zicem ca sunt radare atunci de ce in cei 4 ani de cand fac saptamanal bucuresti - campina si nu de putine ori am depasit viteza legala nu am primit nici o amenda? ... Link to comment
DUNE Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 au fost declarate ilegale cele facute in colaborare cu firma din cluj pt ca banii de pe amenzi mergeau la ei!dar cele de pe DN1 sunt in continuare legale!curand cica vor impanzi toata tara de camere legale! Link to comment
ches Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 (edited) Am vazut si eu discutia acum. Din surse sigure va spun ca Alcatel a montat primul sistem de monitorizare/ radare. Ma indoiesc ca in conditiile actuale (de criza) se vor mai da bani pentru actualizarea sistemului si ma foarte indoiesc ca Alcatel il va mai castiga (pt ca spaga nu mai functioneaza de cand s-a schimbat CEO din Romania). In Romanica cam tot ce se castiga pe licitatii de sisteme comunicatii/ sisteme infromatice cu statul acum este luat de Sony Ericsson si firmele baietilor destepti (imi scapa numele acum) cu care colaboreaza. Deci mailul de mai sus considerati-l un spam. Numai bine! PS: Sistemul de radare fixe de pe DN1 este singurul care mai functioneaza si este omologat/legal. Toate celelalte sisteme fixe puse de primarii nu stiu carei comune nu sunt omologate, deci majoritatea au fost lasate in paragina/desfiintate. Logic vorbind statul va da bani pentru instalarea unui nou sistem pe alte tronsoane si nu din nou pe DN1. Edited June 6, 2012 by ches Link to comment
VAXXi Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 Vor sa le bage din nou - articol Gandul Link to comment
NFS Posted July 29, 2012 Author Share Posted July 29, 2012 Mda... vorba unuia care comenteaza pe acolo... UE nu a trimis si un plan in care autostrazile sa fie impuse? Link to comment
bishnitzarul Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 (edited) Daca am numarul rabatat mai ma vad aceste minunatii de camere ? Edited July 29, 2012 by bishnitzarul Link to comment
VAXXi Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Motocicletele oricum nu-s inregistrate de senzorii inductivi de pe DN1. Cat pentru numarul indoit ... citeste asta Link to comment
bishnitzarul Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 mersi vaxxi dar ce zice omul acolo este pt o alta categorie de oameni pt ca nu merg cu el rabatat in bucuresti...doar la iesiri lungi cand mai stau pititi caschetarii...sunt patit in tg jiu cand mi-a venit acasa amenda radar cu 61km/h . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now