YAN Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 De pasti am fost la piatra-neamt si am observat ca la 110 km/h am 3000 de turatii , iar inainte aveam la 120 km/h 3000 turatii, precizez ca e vorba de un cielo 8 valve din 1997 sohc. Aveti idee ce sa intamplat sau cum e normal sa fie? Rog moderatorii sa mute topicul daca am gresit. numai bine. Link to comment
VAXXi Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Vant ? presiune in anvelope ? bagaje mai multe ? Link to comment
YAN Posted April 18, 2012 Author Share Posted April 18, 2012 (edited) vineri 13.04.2012 a fost soare cald afara, o persoana in masina , iar presiunea in anvelope ... la toate 4 am pus 2.1. deci?? Am mai auzit ca e posibil sa patineze ambreiajul? eu va intreb e asta o cauza? Edited April 18, 2012 by YAN Link to comment
VAXXi Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Daca accelerezi si urca in turatie fara sa urce proportional in viteza, da. Link to comment
YAN Posted April 18, 2012 Author Share Posted April 18, 2012 Acum nu stiu ce sa zic , ea urca in viteza eu stiu doar ca inainte aveam 3000 de ture la 120 iar acum am la 110 km/h. eu am umblat si la cablul de kilometraj oare am dereglat ceva pe acolo.( de fapt am scos cablul de kilometraj si l-am pus la loc).va multumesc. Link to comment
butysoft Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 am umblat si la cablul de kilometraj oare am dereglat ceva pe acolo.( de fapt am scos cablul de kilometraj si l-am pus la loc) Daca umblii la cablul de kilometraj si il pui la loc nu se modifica indicatia kilometrajului, daca il pui gresit indica intermitent sau deloc. Trage frana de mana si incearca sa pleci de pe loc, vezi cat de mult urca turatia, daca nu urca proportional cu efortul depus de motor este ambreiajul. Din ce am inteles un ambreiaj la Cielo tine maxim 150.000Km, pe la 120.000Km incepe sa dea semne de uzura sau pica. Link to comment
YAN Posted April 18, 2012 Author Share Posted April 18, 2012 am sa fac si asta , multumesc pt sfaturi la toti. Link to comment
staicamusc Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 salutare o mica nelamurire cu espero '96 1.5 16v de ex: cand merg la drum lung sau si in oras pe o distanta mai mare si motorul cald, daca opresc la un semafor si o scot din viteza,evitent ramane turata la 2000 ture, iar in 5-10 secunde scade la 800-950 cat sta de fel. mentionez ca faca asa si pe gaz si pe benzina. avansul pe loc este la 850-900 rpm dupa ce se incalzeste motorul si ajunge la temperatura optima. pareri, impresii? multumesc Link to comment
danutza Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Curatare IAC. Asta daca nu l-ai curatat deja. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now