tyranus Posted December 2, 2005 Share Posted December 2, 2005 (edited) @ovi_jer > Poate ca-i mai bine ca nu e terminat... nu-i asa? Edited December 2, 2005 by tyranus Link to comment
tolin Posted December 2, 2005 Share Posted December 2, 2005 Daca te-ar auzi fanii Linuxului... Daewoo.exe ramane baza! Hai ca mi-ai zis-o cu linux? E Open Source + ca si acolo dai bani pe distributie, altfel n-ai un sistem coerent. Ai folosit Daewoo.exe (un simplu ecran DOS, achizitie chioara) si EFILive4 ? Cunosti avantajele utilizarii unui soft licentiat si inregistrat ? De ce crezi ca tyranus nu si-a putut continua opera ? E un hobby prea costisitor si n-ai parte decat de critica. Link to comment
mr_ Posted December 2, 2005 Share Posted December 2, 2005 Io am o distributie SUSE moaca si e foarte coerenta Din ce spune Ovi, Efi4 nu e prea grozav desi e platit. Poate chestiile moaca n-or fi prea grozave, insa banii dati nu garanteaza din pacate nici ei calitatea. Ce-a facut Tyranus e super! Si nu subestimati entuziasmul unui amator.. In Romania, al doilea telescop ca putere apartine unui entuziast care n-a avut bani sa-l cumpere si si l-a facut singur... Link to comment
ovi_jer Posted December 2, 2005 Share Posted December 2, 2005 Efi4 e foarte bun.Xml-ul de daewoo l-am adus la 100% functionabilitate. Link to comment
tyranus Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Efi4 e foarte bun.Xml-ul de daewoo l-am adus la 100% functionabilitate. Pune-l la dispozitie spre bucuria entuziastilor! Link to comment
ovi_jer Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 (edited) Il pun dar nu il pot folosi decit cei care au efi cu licenta. LEGANZA.rar LEGANZA.xml Edited December 3, 2005 by ovi_jer Link to comment
tyranus Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Il pun dar nu il pot folosi decit cei care au efi cu licenta. Din pacate fisierul este corupt. Nu se poate extrage. Acum este OK. Pacat ca nu dai si formula de calcul a GPSFLOW in xml. Link to comment
ovi_jer Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Cand o sa pun MAF pe ecm-ul itms6f. Link to comment
masterbobs Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 (edited) Inainte de toate vreau sa va multumesc anticipat de ajutor... Dealtfel e o urgenta de grad 0... Ma intereseaza sa aflu si eu: A) normele standard pentru timpul de injectie corect la cielo Euro 3 Stie cineva cat este exact ? B) cat trebuie sa indice sonda O2 ? Stie cineva cat este exact ? PS Cum se pot modifica datele afisate de Scan 100? Adica ...ok imi arata un timp de injectie de 3ms dar eu vreau sa il pun la alta valoare...in cazul asta cum se modifica... Este normal ca un euro III sa fie scanat cu Scan 100 pe meniul de Lanos? PSII In manual am gasit pana acum doar minima si maxima anume: DURATA DESCHIDERII (PULSULUI) INJECTOARELOR=intre 0 si 499 mSec Edited December 12, 2005 by masterbobs Link to comment
ovi_jer Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Este normal sa fie selectat in meniul lui SCAN 100 modelul lanos pentru ca acesta a fost echipat cu ecm-ul MR140 care este pe cielo euro3. Cielo sa echipat nu IEFI6 sau IEFIS la ei pentru ca sa fabricat numai 2 ani.La noi sa echipat si cu ITMS6F E2 si respectiv MR140 cel E3. Durata de injectie poate fi modificata numai prin chip tuning.Valoarea sondei lambda trebuie sa varieze intre 0-1130mV iar valoarea optima este 450mV. Nu stiu ce manual ai tu dar ma indoiesc ca il ai pe cel de E3. Link to comment
dj_cristi Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 salut, sunt nou pe aici, am si eu o mica intrebare la cielo am conector obd1(aldl-12) ce soft merge pe aceasta masina? am auzit ca efilive4 si daewoo.exe ar merge. ca interfata folosesc o interfata rs232-ttl converter cu max232. Link to comment
relu17 Posted February 6, 2006 Author Share Posted February 6, 2006 La mine pe Espero merge Daewoo.exe si programul lui Tyranus cu o interfata a carei schema este postata de Nini pe acest topic. Codurile de roare nu sunt afisate corect in nici unul dincele doua soft-uri, dar in rest sunt perfect functionale. Link to comment
lauamd Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Aş avea şi eu nevoie de ceva ce nu găsesc nici în ruptul capului. Ar putea cineva să mă îndrume spre a găsi corespondenţa tuturor pinilor pentru un calculator de injecţie al maşinii. Ştiu doar ceea ce apare în manualul de reparaţie însă sunt pini ce nu apar cu toate că sunt sigur că au un rol. Posed pe automobil un ECU Sirius D4. Ce vreau să fac ? Simplu. Ştiu că aceste ECU fabricate de siemens au un pin special pentru indicaţia consumului de combustibil. Vreau să încerc să îl folosesc ca idee pe un bord de logan pe care l-am recuperat şi la care ştiu ce semnale . În al doilea rând vreau să văd cum pot comanda ECU pentru a face un cruise control pentru că acest ECU din câte am observat comandă direct clapeta de acceleraţie făcând posibilă deschiderea ei destul de mult.(cel puţin la cele ce se vând prin alte meleaguri aşa este. Baftă "> Link to comment
tolin Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 De unde stii asta ? Teoretic nu exista. Ce fel de semnal e pe pinul acela ? Ce numar are pinul acela ? Sa nu ai o informatie falsa sau "deformata". Conectorul OBD2 are ocupati pinii 4,5 (GND), 7 (K-line), 15 (L-line, dar nu trebuie) si 16 (Vbat). Restul de pini sunt conectati conform schemei din manualul de service si asigura acces la celelalte computere de pe masina. In principiu, nu exista un pin pe care poti sa te conectezi la un computer care sa-ti indice consumul sau un cruise computer. Doar semnalul de pe pinul7 relativ la pinul de GND(4) iti poate da informatiile necesare, dar conform protocolului KWP2000. Atat. Link to comment
Abram Burel Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 (edited) Comanda "destul de mult" a clapetei de acceleratie este pentru regimul de relanti (MTIA parca-i zice). Ma cam indoiesc ca o sa-ti ajunga cursa de actionare a actuatorului pentru regimul de croaziera. Dupa experienta cu "arcul de ceas" din coloana volanului, care are un numar diferit de circuite pentru modelele (de Kalos) cu telecomanda audio si fara, deci dupa experienta asta ma indoiesc (iarasi) ca actuatorul care e montat pe masinile fara cruise control e acelasi ca cel instalat pe masinile cu asa ceva. Oricum, e o idee. Cred ca lui tyrranus ii place Iar pinul ala, daca este, eare pe el un protocol de comunicatie catre controlerul afisajului, care si ala trebuie aflat... destul de spinoasa calea... Parca ar fi mai simplu de interogat ECM pe conectorul de diagnoza. @tolin (back) Zic ca era vorba de conectorul de pe ECM nu cel de diagnoza. S-ar putea sa mai fie multe lucruri disponibile pe acolo, dar s-ar putea si sa nu. Edited February 28, 2006 by Abram Burel Link to comment
lauamd Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 1.Să fiu mai precis totuşi este vorba de Pinii calculatorului de injecţie . Am plecat de la presupunerea că acest ECM este din aceeaşi generaţie Sirius ca şi cel de la logan. Am făcut rost de schemele electrice ale legării Ecm-urilor iar la o primă comparaţie cam jumătate din pini corespund dpdv. electric. De aici am tras concluzia că este o mare posibilitate ca datorită faptului că sunt asemănătoare este posibil cam 98% să existe şi acel pin din care iese semnalul consum (pinul 11 la dacia). Am pus un osciloscop pe acel pin al unui logan şi am observat tipul semnalului care cred că este timpul de bază pentru injectoare. Am măsurat şi semnalul pe injectoare şi cred că este acelaşi semnal împărţit la 2 sau 4 , nu ştiu sigur. (need more study). Voi încerca dacă voi putea să iau la puricat toţi pinii calculatorului să văd dacă am acest semnal. 2.De ce am făcut afirmaţiile despre controlul clapetei de acceleraţie. M-am uitat la Evanda şi am observat aceeaşi construcţie a corpului clapetei. Îm al doilea rând dpdv. electric după schemă seamănă cu evanda tot corpul clapetei. În al treilea rând spun pentru că într-adevăr acel actuator acţionează sigur asupra clapetei deoarece se simte în pedală cum lucrează. Aş vrea să pot demonta să observ însă momentan nu e posibil. Mi-am făcut un card special pentru internet şi sper că în cel mult o lună să pot intra în posesia unui ELM 327 pentru confecţionarea unei bucăţi tester. Are cineva idee de unde pot achiziţiona un conector OBD ? (mufa tată) "> Link to comment
Danut76 Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Salutare si felicitari tuturor celor care si-au adus contributia la elaborarea interfetei hard&soft pentru conectare la ECM. Vreau sa-mi construiesc si eu interfata cu MAX232 si 7805 cu softul lui Tyranus (MyALDL v2.3). Vad ca functioneaza impreuna din cele spuse de voi. Unde ati gasit conector ALDL? Mai este necesar vreun strap intre pini (la ALDL sau RS232) ? M-am uitat la conectorul de la masina si vad ca este pe doua randuri de cate sase incepand din stanga sus spre dreapta 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 cu conexiuni facute pe 1, 4, 6, 7, 8. Care sunt pinii A respectiv M? Am vazut ca mai exista o intrefata cu tranzistori. Functioneaza? Ce combinatii de intrefete-softuri ati verificat si functioneaza? Tyranus cred ca esti bun de cinste. Cand treci prin Bacau se rezolva. Link to comment
relu17 Posted March 11, 2006 Author Share Posted March 11, 2006 (edited) Pinul 7 este corespondent A, 8 este B si 1 este M. DAca se inverseaza A cu M, nu se arde decat interfata (20RON piesele) pe testate Edited March 11, 2006 by relu17 Link to comment
tolin Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Daca ai luat-o pe cifre, atunci e bine sa fi exact. A=1, B=2 s.a.m.d. Link to comment
ovi_jer Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Poti folosii cu incredere daewoo.exe pe espero.Este mult mai exact si nu necesita calculator performant.Foarte important : ai nevoie de calculator cu port serial(COM). Link to comment
tyranus Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 (edited) Ce se uita sa se spuna este ca daewoo.exe este un program de DOS si nu va merge pe XP. referitor la chestia cu exactitatea intr-adevar, este la fel de exact ca oricare alt soft de pe piata libera. Edited March 12, 2006 by ovi_jer Link to comment
ovi_jer Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 Cu MyALDL v2.3 nu se poate verifica durata de injectie decit pe relanti pentru ca in turatie indicatia ramane blocata.Daewoo.exe este destul de exact.Partea buna la MyALDL v2.3 este ca merge si pe ecm ITMS6F. Link to comment
mr_ Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 (edited) Pe Windows ME merge? Si pe Nubira 2 cu conector OBD 2, protocol ALDL si ECM ITMS6F? Cum adica "e la fel de exact ca orice soft de pe piata libera"? Inteleg sa fie incomplet, insa inexact nu pricep... Later edit @Ovi cu MyAldl se pot citi corect codurile de eroare pentru ITMS6F? DAr alti parametri gen sonda lambda sau temperatura? Edited March 12, 2006 by mr_ Link to comment
ovi_jer Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 Daewoo.exe merge rulat pe orice sistem de operare din DOS.Adica pus pe o disketa botabila si rulat de acolo. Nubira ta are mufa obd2 ,protocol ALDL si merge softul MyAldl.Nici daewoo.exe nici MyAldl nu afiseaza codurile de eroare.La cielo si espero e oarecum usor sa iti dai seama de eroare deoarece sant specifice senzorilor motorului.La nubira si leganza e mai complicat pentru ca mai sant si codurile de eroare ale solenoizilor sau circuitelor primare ale unor relee de protectie. Link to comment
mr_ Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 Cu Efilive V4 se pot citi corect codurile de eroare? Dar cu V5? Dar cu V6? Mie Efi4 mi se infinge destul de usor, insa versiunile mai noi merg fara pb, insa sunt pentru OBD2/EOBD din cate am inteles. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now