Jump to content

Conectare ECM


Recommended Posts

Am doar specificatiile KWP 2000 (ISO 14230 1, 2 si 3, nu si 4) parca din Danemarca. E un standard modificat fata de ISO, dar textul e marcat diferit.

Daca sunt amatori spuneti si le pun undeva (am impresia ca nu se mai gasesc) si va dau link-ul.

Link to comment

ok, se pare ca nu am inteles eu bine, sau au facut misto de mine. imi cer scuze pt confuzie ! NU a fost cu intentie

Edited by Alinutz
Link to comment
  • 2 weeks later...
@Tyrannus

Cu playerul sau translatorul de log-uri de la myaldl se mai aude ceva? ;)

Sorry, :redface: , nu am uitat dar nu am avut timp sa ma ocup de el. In concediul ce va sa vina peste una luna fix promit ca voi gasi timp sa finalizez player-ul.

Edited by tyranus
Link to comment

stie cineva cine este frabricantul acestui ecu? are conector aldl-12, masina este cea de la profil

 

poza 1

 

poza 2

 

nu mai include in pagina poze atat de mari; ori le atasezi, ori pui link. mersi.

Edited by VAXXi
Link to comment

ok, am citit tot, dar nu gasisem nimic despre tipul asta de ECU, deasta v-am intrebat, scuze ptr deranj :)

 

as dori sa creez o aplicatie genul myaldl pentru pocket pc (windows mobile 5). ma poate ajuta cineva cu niste surse in C despre protocolul aldl, ceva de genul , timpii de comunicatie, si ce semnifica bitii din pachetul de date primit de la ECU. orice sfat este binevenit. 10x

 

btw, am conectat ecu-ul la portul serial la pocket-ului printr-o interfata rs232-ttl cu max232 si functioneaza, dar deocamdata nu stiu ce biti sa-i trimit la ecu ca sa scuipe ceva :D

Link to comment
Am realizat interfata si m-am conectat la laptop. Nici cu MyALDL si nici cu Daewoo.exe nu am putut sa citesc parametrii corect. Ce alt soft as mai putea incerca?

 

am si eu acelasi id la ecu , deci cred ca sunt lafel... in legatura cu parametrii, nu corespund cu nici un program , sunt in alta ordine.

 

la efilive4 ii poti corecta... uite cateva din erorile descoperite de mine:

 

bit * = semnificatia corecta (-semnificatia initiala)

 

byte 13 = rpm (-tps)

byte 12 = TPS (-bar press)

byte 15 = speed (-02 sensor)

byte 9 = load (-coolant temp) (nu stiu ce parametru este, asa ca i-am zis load, el creste la acceleratii in functie de puterea dorita, iar la decelelari trece pe - pana ajunge motorul la relanti cand revine la o valoare normala)

byte20 = voltage (f. char temp)

Edited by dj_cristi
Link to comment

dj_cristi, poate te ajuta linkul acesta ScanTool. Are si sursele scrise in C.

 

Sau aici.

 

Sau da-mi pe PM mailul tau sa-ti trimit niste surse de ScanTool in C.

 

Succes.

Edited by valiman
Link to comment

merci.

momentan am renuntat la proiectul pentru pocket pc , incerc sa-mi fac pe pc un program intai care sa fie compatibil cu ecu-ul meu ;)

 

Nu mai cita postul anterior

Edited by tolin_afc
Link to comment
Sau da-mi pe PM mailul tau sa-ti trimit niste surse de ScanTool in C.

 

@valiman > cand nu stii despre ce este vorba, abtine-te la a da sfaturi aiurea. Omul are ECM ALDL si tu-i recomanzi programe OBD2. Daca ai cunoaste diferenta dintre ele, te-ar rusina postul de mai sus.

 

@dj_cristi > cand ai pretentia de-a scrie programe de diagnoza auto, ar trebui sa n-ai probleme in a scrie pe un forum, te-ai prinde imediat ca alt buton trebuie apasat pentru a raspunde la postul anterior fara a cita integral, inutil si contrar Regulamentului.

Si inca ceva, foloseste orice motor de pe Internet cu optiunea "ALDL" si informeaza-te intai asupra protocolului si asupra unui sistem de management al injectiei. Fara sa cunosti abecedarul, n-ai sansa de-a scrie altceva decat literatura.

Link to comment

Cat despre protocolul aldl, ordinea parametrilor difera de la masina la masina, deci nu e ceva general, asa ca n-am ce gasi pe net, tot de aici de pe forum din testele facute de altii putem aduna informatii...

Edited by Mircea
Link to comment

Bună ziua.

Am reuşit şi să mă conectez la ECM-ul maşinii mele (Cielo 1996 - 101.000 km) şi cu MyALDL (mulţumiri lui tyranus) şi cu daewoo.exe.

 

Valorile citite au fost:

 

Engine RPM: 800

Spark advance: 9-15

Thottle angle: 0.0

MAP: 1.5-1.7

MAT/INT air temp: 66.50

INJ pw: 3.6-3.9

Fuel/Air Ratio: 14.6

Throttle Position: 0.6

Coolant temp: 88.25 grC

Oxygen sensor: 329 mV

Vehicle speed: 0 km/h

BATT/IGN: 13.6-13.8 V

BLM: 128

BLM cell: 0

Fuel integrator: 128

IAC position: 34-58

Desired RPM: 800

Desired IDLE RPM: 800

BARO: 4.92 V

Errors: 0000

Total Run Time: 10

 

 

Din posturile forumului am înţeles că:

1. prea mulţi paşi la IAC (19-21)

2. timpul de injectie cam mare (3,1-3,3)

3. depresiunea la admisie un pic mare (0,9-1,2)

4. tens la potenţiometrul de CO2 mica (580-620)

 

Menţionez că potenţiometrul de CO2 a fost reglat pe analizor de gaze la service autorizat RAR.

 

Dacă aveţi ceva sfaturi pentru mine privind îmbunătăţirea parametrior, vă mulţumesc anticipat.

Aş vrea să mă duc cu lecţia învăţată la mecanic.

 

Toate cele bune.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...