ovi_jer Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Greu de gasit,aproape imposibil. Link to comment
Abram Burel Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Am doar specificatiile KWP 2000 (ISO 14230 1, 2 si 3, nu si 4) parca din Danemarca. E un standard modificat fata de ISO, dar textul e marcat diferit. Daca sunt amatori spuneti si le pun undeva (am impresia ca nu se mai gasesc) si va dau link-ul. Link to comment
ovi_jer Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 lauamd vezi daca iti sant de folos cele din atasament. PID.doc Link to comment
lauamd Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Mulţumesc Ovi jer. Acestea sunt. Mulţumesc AbramBurel .Mie deja mi le-ai trimis. Link to comment
Alinutz Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 (edited) ok, se pare ca nu am inteles eu bine, sau au facut misto de mine. imi cer scuze pt confuzie ! NU a fost cu intentie Edited May 25, 2006 by Alinutz Link to comment
ovi_jer Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Nu e nici un fel de problema.Cam asta e adevarul ori nu se pricep ori mint cu nerusinare. Link to comment
salvan_dan Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Stiti vreun topic despre imobilizator ? Se poate citi/programa ? Link to comment
ovi_jer Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Numai cu scanerul daewoo (scan 100). Link to comment
salvan_dan Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 (edited) Tyranus - unde ai gasit specificatiile la DATA STREAM -ul de Espero ? Ar fi curios de stiut interpreta ultimii bytes din data stream . Edited June 13, 2006 by salvan_dan Link to comment
mr_ Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 @Tyrannus Cu playerul sau translatorul de log-uri de la myaldl se mai aude ceva? Link to comment
tyranus Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 (edited) @TyrannusCu playerul sau translatorul de log-uri de la myaldl se mai aude ceva? Sorry, , nu am uitat dar nu am avut timp sa ma ocup de el. In concediul ce va sa vina peste una luna fix promit ca voi gasi timp sa finalizez player-ul. Edited June 13, 2006 by tyranus Link to comment
dj_cristi Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 (edited) stie cineva cine este frabricantul acestui ecu? are conector aldl-12, masina este cea de la profil poza 1 poza 2 nu mai include in pagina poze atat de mari; ori le atasezi, ori pui link. mersi. Edited June 19, 2006 by VAXXi Link to comment
tolin Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 KDAC, Korea Delphi. http://www.kdac.co.kr/ Link to comment
dj_cristi Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 si cam cu ce programe ar merge ? ma refer pe winXP... banuiesc ca myaldl merge Link to comment
VAXXi Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Topicul asta l-ai citit ? o fi lung, dar s-a discutat si rasdiscutat ceea ce intrebi acum. Link to comment
dj_cristi Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 ok, am citit tot, dar nu gasisem nimic despre tipul asta de ECU, deasta v-am intrebat, scuze ptr deranj as dori sa creez o aplicatie genul myaldl pentru pocket pc (windows mobile 5). ma poate ajuta cineva cu niste surse in C despre protocolul aldl, ceva de genul , timpii de comunicatie, si ce semnifica bitii din pachetul de date primit de la ECU. orice sfat este binevenit. 10x btw, am conectat ecu-ul la portul serial la pocket-ului printr-o interfata rs232-ttl cu max232 si functioneaza, dar deocamdata nu stiu ce biti sa-i trimit la ecu ca sa scuipe ceva Link to comment
dj_cristi Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 (edited) Am realizat interfata si m-am conectat la laptop. Nici cu MyALDL si nici cu Daewoo.exe nu am putut sa citesc parametrii corect. Ce alt soft as mai putea incerca? am si eu acelasi id la ecu , deci cred ca sunt lafel... in legatura cu parametrii, nu corespund cu nici un program , sunt in alta ordine. la efilive4 ii poti corecta... uite cateva din erorile descoperite de mine: bit * = semnificatia corecta (-semnificatia initiala) byte 13 = rpm (-tps) byte 12 = TPS (-bar press) byte 15 = speed (-02 sensor) byte 9 = load (-coolant temp) (nu stiu ce parametru este, asa ca i-am zis load, el creste la acceleratii in functie de puterea dorita, iar la decelelari trece pe - pana ajunge motorul la relanti cand revine la o valoare normala) byte20 = voltage (f. char temp) Edited June 22, 2006 by dj_cristi Link to comment
valiman Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 (edited) dj_cristi, poate te ajuta linkul acesta ScanTool. Are si sursele scrise in C. Sau aici. Sau da-mi pe PM mailul tau sa-ti trimit niste surse de ScanTool in C. Succes. Edited June 22, 2006 by valiman Link to comment
dj_cristi Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 (edited) merci. momentan am renuntat la proiectul pentru pocket pc , incerc sa-mi fac pe pc un program intai care sa fie compatibil cu ecu-ul meu Nu mai cita postul anterior Edited June 22, 2006 by tolin_afc Link to comment
tolin Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Sau da-mi pe PM mailul tau sa-ti trimit niste surse de ScanTool in C. @valiman > cand nu stii despre ce este vorba, abtine-te la a da sfaturi aiurea. Omul are ECM ALDL si tu-i recomanzi programe OBD2. Daca ai cunoaste diferenta dintre ele, te-ar rusina postul de mai sus. @dj_cristi > cand ai pretentia de-a scrie programe de diagnoza auto, ar trebui sa n-ai probleme in a scrie pe un forum, te-ai prinde imediat ca alt buton trebuie apasat pentru a raspunde la postul anterior fara a cita integral, inutil si contrar Regulamentului. Si inca ceva, foloseste orice motor de pe Internet cu optiunea "ALDL" si informeaza-te intai asupra protocolului si asupra unui sistem de management al injectiei. Fara sa cunosti abecedarul, n-ai sansa de-a scrie altceva decat literatura. Link to comment
valiman Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Îmi cer mii de scuze pentru dezinformare. Mea culpa. Link to comment
dj_cristi Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 (edited) Cat despre protocolul aldl, ordinea parametrilor difera de la masina la masina, deci nu e ceva general, asa ca n-am ce gasi pe net, tot de aici de pe forum din testele facute de altii putem aduna informatii... Edited June 23, 2006 by Mircea Link to comment
ovi_jer Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Poate de la ecm la ecm nu de la o masina la alta. Link to comment
tolin Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Asta ca sa fim foarte exacti ! Intelegi acum intreprinderea ta ? Link to comment
valiman Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Bună ziua. Am reuşit şi să mă conectez la ECM-ul maşinii mele (Cielo 1996 - 101.000 km) şi cu MyALDL (mulţumiri lui tyranus) şi cu daewoo.exe. Valorile citite au fost: Engine RPM: 800 Spark advance: 9-15 Thottle angle: 0.0 MAP: 1.5-1.7 MAT/INT air temp: 66.50 INJ pw: 3.6-3.9 Fuel/Air Ratio: 14.6 Throttle Position: 0.6 Coolant temp: 88.25 grC Oxygen sensor: 329 mV Vehicle speed: 0 km/h BATT/IGN: 13.6-13.8 V BLM: 128 BLM cell: 0 Fuel integrator: 128 IAC position: 34-58 Desired RPM: 800 Desired IDLE RPM: 800 BARO: 4.92 V Errors: 0000 Total Run Time: 10 Din posturile forumului am înţeles că: 1. prea mulţi paşi la IAC (19-21) 2. timpul de injectie cam mare (3,1-3,3) 3. depresiunea la admisie un pic mare (0,9-1,2) 4. tens la potenţiometrul de CO2 mica (580-620) Menţionez că potenţiometrul de CO2 a fost reglat pe analizor de gaze la service autorizat RAR. Dacă aveţi ceva sfaturi pentru mine privind îmbunătăţirea parametrior, vă mulţumesc anticipat. Aş vrea să mă duc cu lecţia învăţată la mecanic. Toate cele bune. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now