Mircea Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Ce a vrut Tolin sa zica e ca nu ai nevoie de zecimale la anumiti parametri, iar la altii una e destul. In plus, scala de mv e folosita pentru tensiunile pe senzori, nu v. Link to comment
Abram Burel Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 ALiCE, corectitudinea matematica nu are uneori prea mare valoare. Sau vrei sa spui ca se poate masura viteza unei masini, cu ECM-ul din dotare, cu precizie de o zecime de mm/h? Link to comment
mgrigo2000 Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Cum scoate myALDL raportul air/fuel? Il calculeaza din ceilalti parametri sau il citeste direct de la ECM? Am vazut numai 14,6 la motoare cu potentiometru CO, la diferiti timpi de injectie (diferite valori mV la CO). La mine am modificat potentiometrul CO intre 370 mv si 800 mV si tot 14,6 imi arata myALDL la air/fuel ratio. A obtinut cineva cu motor cu potentiometru CO un raport air/fuel mai mare decat 14,6 citit cu myALDL? Link to comment
ALiCE Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Da, eu, pana cand se incalzeste motorul. Raportul il citeste direct, nu este calculat din alti parametrii. Link to comment
mgrigo2000 Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 (edited) Da, eu, pana cand .. Ai retinut cumva parametrii cititi de myAldl in situatia asta(la rece - idle IAC pos, CO mV, timp injectie)? Banuiesc ca dupa ce se incalzeste e calculat la 14,6 permanent, indiferent de timpul de injectie setat cu potentiometrul CO. Edited October 22, 2007 by mgrigo2000 Link to comment
Abram Burel Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Ia uitati despre ce e vorba aici: http://www.obdchip.com ! Link to comment
iuli Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 Dupa ce am citit toate cele 37 de pagini ale acestui topic , doresc sa va intreb : - Pt. matiz din 2004 tip mf484 motor f8cv => euro 2 (cred nu ) , doresc sa pot procura macar un cititor de coduri de eroare . Cine ma poate ajuta si pe mine nu raman dator . Am cautat pe net , si am gasit la urmatoarea adresa aici , un fel de cititor de coduri de eroare , o fii bun sau nu ??? Cine stie . Chiar pt. gramada de matiz-uri euro 2 nu se poate citi codurile de eroare procurand un hardware , sau confectionand unul ? Daca da , cat , cum si unde ! - Sper ca sa nu fiti sarcastici , dar acesta este scopul forum-ului acesta , adica sa ne ajutam intre noi . Cei luminati pe ceilati ca mine ! -Nu pot sa cred ca la ce nivel s-a discutat pe acest topic nu exista solutie pt. problema euro 2 matiz ! toate cele bune Link to comment
dadu1976 Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Stie cineva avansul dat de ecm la pornirea la rece a unui motor de 1.2 kalos. Daca da, ce temperatura era afara cand s-a facut citirea? Link to comment
adamopel Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 Schema Am refacut schema in eagle si pbcul. doar softul imi lipseste. LCD_diag.zip Link to comment
olarusergiu Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 Sall all ! Sunt si eu nou pe aici "> .Recunosc ca nu am avut atata rabdare sa citesc tot tot.Tin sa mentionez ca detin cielo mot. 1.5,an 99 non euro .As dori sa ii fac si eu o diagnosticare.Ma ajuta si pe mine cineva cu softurile?(olarusergiu@gmail.com),as fi foare recunoscator NU ARUNCATI CU PIETRE !!!!!!!!! Link to comment
ovi_jer Posted December 31, 2007 Share Posted December 31, 2007 Programele de diagnoza le gasesti in acest subiect dar pe linga asta mai ai nevoie si de o interfata pe care ori o construiesti singur ori o cumperi. Link to comment
dancuciureanu Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Exista pcmcia care merge http://www.conectica.ro/display/1-60-2147-...ort_CF-950.html Noi am testat destule dar asta e singura care a mers ireprosabil, restul se blocau la greu. Dovada scrisa : http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=41...c&start=360 Link to comment
alyvo Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 Salut tuturor ! Cine i-mi poate spune cu ce soft se face diagnoza la un chevrolet lacetii (2005) OBD2 si de unde i-l pot face rost. Din toate softurile care le am (PCMScan, Scantool, ProScan..etc) nu pot vedea airbagurile, problema (a ramas aprins si nu se mai stinge) ("> Din cate am cautat pe forum nu am gasit sau am fost eu prea obosit sau neatent Mii de multumiri Link to comment
ovi_jer Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 Toate softurile de diagnoza generice care merg pe masinile OBD2 in cazul de fata lacetti ,merg nu mai pe ECM (engine control module).Problema la airbag se poate rezolva numai la service chevrolet cu testerul SCAN100. Link to comment
alyvo Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 Multam de informatie ! dar chiar nu merge nimic pentru a diagnostica airbagurile ? ca pentru grupul vag sau opel softurile aferente au si diag pentru airbag !? Link to comment
oliver Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Saluare tuturor, bine v-am gasit ! Dupa lungi cautari pe net pentru soft de Cielo (inutile), am incercat programele daewoo.exe si MyALDL de la Tyranus pe un Cielo din '95. Se poate sa fi fost prostia mea cauza, cu numai cu ajutorul celor doua programe am reusit sa aflu cate ceva de la ecm. Daewoo.exe imi afisa parametri motorului ( turatie, temp. lichid racire, avans, etc), insa probbil din cauza ca l-an folosit pe XP, cateodata imi dadea valori total aiurea. Cu MyALDL de la Tyranus, am reusit sa citesc codurile de eroare, in rest nimic. Parametri erau afisati, insa aici total eronati, ceva de genul : temp. lichid racire -14 grade pe cand motorul era cald si crestea cand il turam, apoi revenea, turatia motorului 3000 rpm constant (aveam relanti de 800, ceea ce am verificat cu daewoo.exe), etc. La setarile din MyALDL nu am umblat, doar am pus Cielo si am deschis portul COM. Daca ma poate ajuta cineva sa nu folosesc doua programe sa aflu ce are masina mea, v-as fi recunoscator. Link to comment
ALiCE Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 (edited) Nu merge pe Cielo, seteaza-l pe Espero Edited February 5, 2008 by ALiCE Link to comment
mihai_crazy Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o interfata pe USB ? si daca nu ... a incercat cineva cu un PL2303 legat la max232 ? Link to comment
mgrigo2000 Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 (edited) Legat adaptorul ALDL-Serial pentru softul de scanare, despre care s-a tot dezbatut in acest topic ca nu merge pe laptop cu adaptor PCMCIA-Serial. Am testat ieri adaptorul ALDL-Serial pe un laptop ACER cu o interfata seriala pe PCMCIA si a mers fara probleme. Si MyALDL, si daewoo.exe au functionat folosind adaptorul PCMCIA-Serial, la fel ca pe desktop-ul cu seriala nativa pe care am facut primele teste. A aparut insa o neconcordanta la timpul de injectie, care diferea la myaldl fata de daewoo.exe, problema persistand si pe interfata seriala pe PCMCIA, si pe cea nativa de la desktop. Timpul citit de daewoo.exe este cel corect, pentru ca era la fel cu cat mi l-a reglat un mecanic specializat pe Daewoo, pe un tester. Problema cu interfata pe PCMCIA apare insa la folosirea pentru o diagnosticare cu un adaptor OBD2-Seriala pentru Opel, care merge pe desktop, dar pe interfata seriala pe PCMCIA care a mers cu adaptorul ALDL nu merge. Edited March 28, 2008 by mgrigo2000 Link to comment
ALiCE Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 MyALDL nu afiseaza timpul de injectie corect (si mai sunt cateva 'chestii' care nu le afiseaza corect). Acestea sunt numere pe 16biti, dar MyALDL interpreteaza doar primii 8 biti Link to comment
maniax Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 (edited) Buna la toata lumea de la Cluj N ! Mi-am facut si eu interfata cu max232 pt nubira 1 din 2000 1,6 , 16 valve. atasez o imagine cu datele citite de mine, nu gasesc valorile de referinta ca sa imi dau seama ce nu ii in parametrii. Daca are cineva valorile de referinta pt nubira 1 pls share. Aici la 3000 turatii : Engine speed 3025 Oxigen sensor 465.15 A/C pressure 423 CO potentiometer 255 Spark Advance 25.3 Fuel flow in gps 0.250 Base pulse width 1 Air/Fuel ratio 15 BLM 120 BLM cell 2 Integrator 128 Assyn pulse width 196 Aici la 850 , relanti : Engine speed 850 Oxigen sensor 465.15 A/C pressure 423 CO potentiometer 255 Spark Advance 2.1 Fuel flow in gps 0.210 Base pulse width 1 Air/Fuel ratio 15 BLM 128 BLM cell 18 Integrator 128 Assyn pulse width 196 Edited April 7, 2008 by maniax Link to comment
catalin_gym Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Salut.Am gasit un electronist bun care este interesat sa ma ajute in alegerea schemei pentru interfata dar,,,nu stiu exact la nubira 2 ce protocoale foloseste.Am inteles ca sunt diferite fata de nubira fabricata prin 1999.Masina pe care vreau sa folosesc montajul este din 2006.Ce protocol foloseste pentru ODB?...cumva ISO 9141/14230?Daca gresesc va rog sa ma corectati Link to comment
ovi_jer Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Ai nevoie de o interfata elm 323 sau 327. Link to comment
catalin_gym Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Mersi mult.Dar vreau sa stiu totusi ce protocol foloseste...daca ma intreaba omu sa-i pot da toate detalile Multumesc Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now