gowriel Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 @mr_ l-am reglat eu cam acum vreo 2 luni si de atunci nici ca am mai umblat la el... e cam sus relanti-ul insa daca uit de clapeta "vara/iarna" pe iarna cand afara e cald,cum a fost zilele trecute pe la buzau... si din "greseala" i-am facut si consumul pe kilometrii din bord si la pompa,ca eu credeam ca s-a dus multa benzina ieri cand am fost cu un amic sa-si ia range-roverul de la cangas... eu pregatit sa bag de 50 lei,si cand colo au intrat 4,58 litri si a dat p-afara/sarit pompa... "de nervi" si stupoare,la intoarcere i-am bagat de ce bani mai aveam din aia 50 lei: fix 4,25 litri au intrat si bolborosea la stutul/furtunul de preaplin... s-a "linistit" la vreo 3 cm sub gaura aia de preaplin... se uitau aia de la benzinarie ca la nebun ca ma zgaiam cu lanterna in rezervor... da' cred ca deja s-au obisnuit cu mine electronica i-a costat ENORM DE MULT pe noii proprietari de masini NOI si "imbunatatite"! da' nu-i doare capul pe producatori... ORI PLATESC EI?! p.s.: offtopic,dar trebuie sa te intreb: poti sa ghicesti cat costa un calculator ABSOLUT NECESAR doar ca sa deschizi din telecomanda partea de jos a portbagajului unui range L322? eu am zis ca face misto amicul meu de mine... 1500 lei comanda din anglia... daca eram eu, in secunda aia duceam masina la fier vechi ca asa nu se poate! Link to comment
calinp Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 Pentru utilizatoriri aplicatiei Torque (Android), am gasit o lista de "Extended PIDs" pentru ECU Sirius D42 care echipeaza unele modele Daewoo si Chevrolet (Nubira II E3, Aveo, Lacetti): http://torquebhp.wikia.com/wiki/Chevrolet_Daewoo_SiriusD42_PIDs Link to comment
calinjack Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 A folosit cineva interfata ELM 327 OBD2 bluetooth?am vazut ca sunt pe piata la pret mic si cu aplicatie pe android. Link to comment
Geo_ZGA Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Da, folosesc eu de vreo 3-4 ani. Impreuna cu Torque Pro, descarcat gratuit de pe net (nu din store). E ok, vezi cativa parametri si codurile de eroare, pe care poti sa le si stergi. De vreo saptamana face figuri, nu il mai vede telefonul, posibil sa fii crapat si o sa comand altul de pe aliexpress, ca sa nu dau 10 dolari in romania, cand el e 2-3 la chinezi. Link to comment
andrew Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Am si eu asa ceva, l-am folosit pe fordul din semnatura, pe aveo din familie, pe matiz euro 3, pe un ford fiesta pentru un coleg care vroia sa vada de ce i se aprinde check. Am avut la un moment dat ceva probleme cu sincronizarea cu telefonul, dar dupa ce m-am jucat un pic prin setari am reusit sa le rezolv. Nu mai stiu exact ce problema era. L-am folosit cu Motorola Moto G, si cu un LG G2. Nu merge cu matiz Euro 2. Link to comment
buburuza vesela Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Mda, este ok Torque, am folosit si eu.Functioneaza relativ ok pentru o " jucarie" de la care nu poti emite pretentii. Eu personal acum folosesc DELPHI DS 150E. Este altceva cand poti interveni pe frane din tester, gen aerisire frane la un chevrolet cruise din 2013 si multe altele... Link to comment
calinjack Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Adica aerisesti franele din mouse? Link to comment
calinjack Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Credeti ca samsarii se folosesc de asa ceva sa stearga erorile la masinile pe care le vand.sau nu sunt suficient de destepti. Link to comment
Geo_ZGA Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 M-ai facut curios, cum aerisesti franele cu un scanner/tester? In conditiile in care nu ai o afacere (gen service) si folosesti doar pt masina personala, mai ales daca vorbim de vechituri cu putina electronica, pretul de 1000+ lei nu se justifica nici in 100 ani. Eu mi-as lua un ceva intermediar, de 100-200 lei, daca ar exista, care sa-mi arate toti parametrii masinii (elm-ul nu stie asta, unii parametrii lipsesc) si cu care sa pot face cateva teste de baza. @calinjack se poate, dar daca exista o problema, erorile apar din nou in scurt timp. Nu stersul codului de eroare este important, ci identificarea problemei care l-a facut sa apara si rezolvarea ei. Link to comment
calinjack Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Stiu,stiu dar la noi totul e posibil. Link to comment
ALiCE Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Mda, este ok Torque, am folosit si eu.Functioneaza relativ ok pentru o " jucarie" de la care nu poti emite pretentii. Eu personal acum folosesc DELPHI DS 150E. Este altceva cand poti interveni pe frane din tester, gen aerisire frane la un chevrolet cruise din 2013 si multe altele... Daca ai aruncat manusa, acum nu scapi, trebuie sa dai detalii Cat a costat si de unde? Original au ba? Versiune? Ce stie sa faca? Vede toate modulele de pe Cruze, de exemplu? Merci! Link to comment
buburuza vesela Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 (edited) Pai tocmai Geo, cu asta ma ocup , Si pot interveni pe orice modul electric/electronic la aproape orice marca existenta pe piata. Si da, cu 2 click-uri si pedala de frana apasata cand spune testerul am aerisit sistemul de franare al Chevroletului. Pacat ca nu merge si pe matizul meu e2... Am incercat in fel si chip. Cu adaptor de la ALDL la DELPHI... nu stie de corcitura aia de ECM. De costat... am dat 1300 ron pe tester (original, nu chinezarie), este pe bluethoot, si inca 600 ron pe tableta cu w10 cu procesor intel de 2,16. Practic pe tableta am o masina virtuala. Si astea sunt " jucariile": Edited August 5, 2016 by buburuza vesela Link to comment
calinjack Posted August 6, 2016 Share Posted August 6, 2016 Cum draku aeriseste ca doar nu are aerisitoare cu electroventil?si daca tot vorbim de gadgeturi obd, ce parere aveti de obd nitro care cica sporeste puterea cu 10% si cuplul asisderea? Link to comment
mr_ Posted August 6, 2016 Share Posted August 6, 2016 Treaba cu aerisirea "electronica" am citit-o și la vag-uri / vcds. Însă presupune o procedura prin care tot te pune sa deschizi ventilele de aerisire la un moment dat. Dintr-un motiv care îmi scăpa, doar cele față... Link to comment
buburuza vesela Posted August 6, 2016 Share Posted August 6, 2016 Aerisirea se realizeaza prin creare/ eliminare vid , merge pe aprox orice masina care are sistem de franare asistat electric. Acestea pe langa clasicul aerisitor mai are un purjor de eliminare vid tocmai pentru a nu mai fi nevoit sa desfaci aerisitoarele clasice de fiecare data cand vrei sa faci aerisirea. Aerisirea se face independent pentru fiecare roara in parte si asa cum am mai spus, nu trebuie decat sa urmez pasii indicati de tester. Cine vrea, cine doreste il invit la garaj cu un chevrolet de genul celui de mai sus amintit sau cu orice marca cu astfel de sistem franare pentru a vedea live cum se face. Poate asa mai dispar din carcotasi ... O seara buna. Link to comment
Corneda Posted August 6, 2016 Share Posted August 6, 2016 E ok, vezi cativa parametri si codurile de eroare, pe care poti sa le si stergi. Am si eu elm 327 bt. Nu vede toate erorile. Mie îmi vedea doar p0300 de exemplu. Cu vag com 409.1 am găsit ca aveam patru erori de fapt, una chiar la sonda de benzina. Link to comment
Geo_ZGA Posted August 7, 2016 Share Posted August 7, 2016 buburuza vesela, e f interesant. Ma bate si pe mine gandul sa-mi iau ceva mai bun, dar nu sunt dispus sa dau multi bani, fiind pt uz personal. As vrea un ceva cu care sa pot vedea toti parametrii masinii si sa pot face teste, sa actionez injectoare, eventual poate si mici modificari. Corneda, ti-am raspuns si pe topicul de euro3, dar te intreb si aici: a mers vag com-ul pe cielo? Softul ala nu o merge si pe android, tableta/telefon, ca sa ma conectez cu elm-ul? Laptopul meu are bateria praf ) Sau poate elm-ul e limitat si nu poate face diverse operatiuni? Link to comment
Corneda Posted August 7, 2016 Share Posted August 7, 2016 (edited) Sincer nu stiu care e treaba cu elm vs vag com, dar din vazute elm pare intr-adevar mai limitat, cel putin pe masinile noastre. Poate totusi sa difere situatia la alte marci. LE: acum am vazut ca si tu ai probleme cu laptop-ul . Cel nou al meu are Win 10 si nu am reusit de nici o culoare sa instalez driverul pentru interfata vag. Am reusit doar pe cel vechi, cu Win 7. Oricum, nu te gandi ca e vreo smecherie de device, e 50 de lei pe OLX. Mai mult conteaza softul http://www.totalcardiagnostics.com/images/vag-com-kkl-cable.jpg Edited August 7, 2016 by Corneda Link to comment
mr_ Posted August 7, 2016 Share Posted August 7, 2016 Kkl e de versiunea cea mai de baza. Eu zic că merită să spargi 30-35 euroi pentru o versiune (tot clonata) de la 12xx în sus, care sa vadă tot ce mișcă pe can și sa poți face și mici modificări (gen activat unele opțiuni). Atenție, versiunile clonate se pot praji dacă încerci update de soft. Link to comment
Geo_ZGA Posted August 7, 2016 Share Posted August 7, 2016 Pai si ce recomanzi? Interfata si soft, pt al meu Cielo euro3. Stiu ca vreau cam multe... si ieftin, si bun, dar... Link to comment
buburuza vesela Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 (edited) Interfetele cu KKL, K/L si o singura linie K-line se preteaza foarte bine pe marci precum : Renault, Dacia, Fiat, Alfa Romeo - pe modelele care au diagnoza prin KLine si pe foarte putine care au CAN-bus. Pe scurt se adreseaza doar modelelor care au diagnoza prin KLine. Intr-adevar, suporta protocoalele ISO 9141/KWP 2000 folosite de masinile Volkswagen, Audi, Skoda si Seat. Deci, este ok pentru gupul VAG ,cam de prin 1992 si pana in 2004/5. Eu unul nu as recomanda astfel de tester , doar daca detii o astfel de marca. Nu v-a functiona foarte bine pe altfel de marci, gen Peugeot, bmw si o parte din Opel-uri. Am avut un MaxScan VAG care nu ma multumea foarte tare in materie de afisat parametrii (cam limitat). Asa ca singurul care pana in prezent ma ajuta in diagnoze este tot Delphi. Edited August 8, 2016 by buburuza vesela Link to comment
calinjack Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Dar de nitro nu stie nimeni nimic? Link to comment
buburuza vesela Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 (edited) Revin cu foto pentru aerisirea sistemului de franare din tester... Pe un Golf din '94, monopunct... O zi buna. Edited August 12, 2016 by buburuza vesela Link to comment
calinjack Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Poti face asta si la matiz? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now