Jump to content

Fum Negru Si Consum Mare (Nubira1 J100)


Recommended Posts

Ce ai postat tu in topicul cu nubira 1 este irelevant pentru ca motorul este rece. Testul de lambda se face cu motorul cald (la temperatura de regim, adica >80 grade), lambda trebuie sa varieze intre 0.1 si 0.9 v . Lambda NU poate fi verificata cu multimetrul, doar cu un osciloscop...

 

Daca vrei sa te ajutam fa un filmulet cu diagnoza a motorului la cald/ pe loc/ in mers (3-4 min cred ca sunt suficiente).

Edited by andreib
Link to comment
  • 2 weeks later...

Si a mai aparut o posibilitate care cica se intalneste mai des la daewoo Camshaft Position Sensor ars...chiar uitasem dar s a simtit miros de plastic ars cateva secunde cu o zi doua inainte sa observ fumul .Deci poate fi si de la senzorul asta ?

Link to comment

Motorul nu mai porneste daca acel senzor nu functioneaza. Mai spun odata, verifica presiunea in rampa.

O verificare a supapei mai la coltul blocului, se desface returul, se pune intr-o sticla si se observa daca da ceva pe el cu motorul pornit.

Edited by Dj_Dark
Link to comment

Din ce stiu eu, porneste. Nu la sfert de cheie dar porneste. Asta pentru ca ECMul tine cont de senzorul arborelui cotit. In alta ordine de idei, senzorul de pozitie pentru axe stiu ca a fost introdus de la EUR3 in sus ceea ce nu este cazul Nubirei 1 :) .

Link to comment

Din ce stiu eu, senzorul ala arata ecm-ului ca motorul se invarte, Nu se invarte, nu da scanteie deci nu porneste fiindca nu are nici un alt punct de reper sa-si calibreze scanteia, avansul...etc.

Exista la toate masinile cu delco electronic, indiferent de EURO, nubira1 nu mai stiu ce fel de delco are, insa cielo dohc are electronic, senzor, si e euro 2 ;)

 

Daca la alti senzori motorul mai merge (se mai pacaleste singur si in functie de indicatiile celorlalti poate aprecia regimul de mers) la asta nu exista "back-up" :D

Edited by Dj_Dark
Link to comment

Azi am ajuns in cele din urma la un service cu scanner pt nubira 1 .Rezultatul ...inca nu ma pot pronunta ,map ul cica era pe undeva pe la 55 ,egr ul nu ar fi functionat si dupa ce au cautat ceva timp au gasit doua fire care trebuiau sa fie legate la masa .Dupa aceea map ul ar fi revenit la valoarea de (35 sau 45 nu mai stiu)cert este ca am dat o tura cu ea si nu mai mirosea a benzina ,fum negru inca mai scoate putin si mi-a fost recomandat sa o turez umpic pe autostrada sa curat sonda lambda

Link to comment
  • 7 months later...

salut am si eu o problema cu al meu espero 1.8 ohc. am tot citit pe aici si nu am gasit rezolvarea. incep cu pornirea.. care cateodata porneste normal adika pornire in 1400 ture si scade la 900 pe masura ce se incalzeste motorul .. cateodata deloc , sau uneori se duce in 2300 ture si scade usor usor... mi sa oprit si motorul la semafor cateodata... de pornit porneste pompa de benzina functioneaza... am curatat clapeta acceleratie si iacul. am observat ca pe rampa de injectoare este o sonda de presiune.. cu un furtul vacuum. pe acel furtun cam trage aer.. este normal..? pentr ca daca scot furtunasul acela de pe sonda de presiune motorul merge rotund . oare sa fie blocata sonda de presiune de pe rampa de injectoare. ? va rog astept un raspuns ca imi omoara nervii si zilele.. iar mecanicii din constanta se uita la ea ca un copil din carut la o bicicleta

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...