Jump to content

Daewoo Cielo 1995 Rosu


Petrica_CBD

Recommended Posts

1. nu arcurile dau taria suspensiei... cu cat cobori mai mult, pe aceleasi amortizoare, cu atat o sa fie mai rigida. Asta nu intelegi tu... indiferent ce arcuri pui/tai, de la -4 la -6 o sa fie diferenta de tarie din cauza amortizoarelor mai comprimate. Vrei mai jos, ia-ti arcuri mai joase... nu taiat din astea vechi.

2. tu nu mergi cu masina prea mult! =))

3. buza aia de Laguna ii da acelasi + care il dau si proiectoarele aprinse mereu... se vede ca nu e "de la ei". Mai curand iti faci ceva din fibra pe bara, sa fie dintr-o bucata.

Link to comment

1)iar arcurile se v-or "usura" de o spira cat de curand

2)Geo...macar merge...fata de a ta :D ...

3)macar cu buza si cu proiectoare aprinse...decat cu usi alta culoare si cu masina stramba toata...stand in parcare cu scaune Recaro...dar pacat ca nu merge...e defecta =)) )

 

Alex trecem si la rotile de vara in curand...

Link to comment

Eu zic sa nu mai stresati omu' ...lasati-l sa-si taie arcurile si dupa ce o sa i-se strice scaunele de arc si o sa-i stea arcu cum vrea el :lollol: ....o sa le dea jos.

Cum zicea si Geo...cu cat e mai coborata cu atat mai rigida este si spun asta dupa ce am schimbat 2 seturi de arcuri si 3 seturi de amortizoare.

 

Trebuie sa faci un sacrificiu daca o vrei mai lasata...si in cazul nostru,sacrifici confortul ! SPOR!

Link to comment

Krvan...fac treaba cu taiatul din arcuri la indemnul bunului meu prieten KTLul...care are de ani de zile suspensie sport atat pe Cielo cat si pe Vectra...el daruindu-mi acum cativa ani un set de arcuri sport(dar eu neavand amortizoare tari atunci..mi s-a parut o prostie sa tin acele arcuri...ca masina topaia la fiecare groapa...neavand amortizoare bune)....

intre timp am curatat buza de Laguna si imbracamintea plafonului am spalat-o cu vanish(fiind din material) urmand sa o schimb pe cea veche

Am vorbit la un service sa o indrept pe ici pe colo(unde e nevoie) sa ii dea un fuller sa o pot colanta...trebuie sa ajung cu ea la service sa imi zica cat ma costa "operatia"

 



uite Costi cum o sa arata cu buza de Laguna

post-38483-0-15546500-1362838602_thumb.jpg

post-38483-0-49788100-1362838605_thumb.jpg

Link to comment

De ce nu va luati fratilor o suspensie sport arcuri + amortizoare si terminati treaba, vad ca mereu schimbati la amortizoare si arcuri de m-am plictisit eu. Uni vad ca au mai nou suspensie de vara si supensie de iarna.

Ori trebuie sa fii intr-adevar nebun sa faci mereu operatiunile astea ori nu ai ce face si stai si chinui mereu masina.

Petrica o spun la modul general, nu vreau sa o iei personal.

 

Edited by Alex23
Link to comment

Alex,eu unul m-am lamurit de kit-ul de suspensii arc+amortizoare de 200 euro.Intr-un an s-au lasat-muiat.Cine cunoaste stie despre ce vorbesc.

Acum na daca-ti cumperi ceva de calitate e altceva,insa si sa dai 700-1000 de euro pe o suspensie ok parca nu-ti vine.

Si ce daca ai 2 kituri de arcuri-amortizoare?Dureaza maxim 3 ore sa le inlocuiesti,hai sa zicem 4 ore;8 ore pe an,e asa mult?Sa poti folosii ok masina si iarna si vara?

 

Edited by Costi VLN
Link to comment

Alex am ales sa imi fac suspensie sport "din bucati" sa am si confort si rigiditate...si daca reusesc sa o mai cobor 3 cm maxim de fata o sa fie totul ok...cu tot kitul nu poti avea asa ceva...+ ca imi face placere sa o desfac si sa le schimb...cine desface si face toata ziua are ce face :D ...si eu am doar o pereche de arcuri si amortizoare(cele de pe masina)...si crede-ma sunt excelente pentru a putea folosi masina ca...masina de familie(3-4 insi+bagaj)....masina sport(cand te apuca nebuneala sa fie rigida...sa te "alegi" cu prieteni si sa fie joasa)....masina de weekend(sa poti pleca la drumuri lungi pe fel si fel de drumuri) si masina de nevoie(de carat diverse chestii...unele chiar grele)....si masina de zi cu zi de mers prin Bucuresti...merg niste amortizoare reglabile pe duritate...dar costa cat un Cielo :D ...cand o sa mai ieftineasca airrideul...o sa trec pe perne de aer...si gata :D

Edited by Petrica_CBD
Link to comment

am reusit sa incalt masina de vara...fata anvelope bridgestone cu protectie de janta 195/50/15 si spate michelin 195/50/15 cu protectie de janta...echilibrate si montate corespunzator...urmeaza azot in toate 4...a facut si o baitza profi...a meritat toti banii

Aviz carcotasilor...masina era incarcata cu rotile de iarna pe bancheta spate....

post-38483-0-82941300-1363025893_thumb.jpg

post-38483-0-22033200-1363025901_thumb.jpg

post-38483-0-32190200-1363025911_thumb.jpg

post-38483-0-28060600-1363025918_thumb.jpg

Edited by Petrica_CBD
Link to comment

Ai spălat masina la "buze"? :)

Cris el și-a făcut să se aprindă toate 3 la frânare, și pe poziții tot tustrei stau aprinse. Colegul Petre poate detalia.

Link to comment

da nenea...la noi in cartier :D

nu e ceata aprinsa Cristi...cum a zis si colegu big2shae...se aprind toate 6 becurile pe pozitii...la ceata am folosit al-2lea filament(ca la frana)

cat despre drumuri...nu cred ca nicaieri in tara asta nu sunt drumuri mai nasoale ca in Bucuresti

Link to comment

Am fost si pe acolo Andrei...intradevar aveti si voi niste drumuri :D ...dar daca mergi incet si atent...merge si cu suspensie sport

Am reusit sa curat "noul" capitonaj al plafonului si protectia de sub bara de Laguna..urmeaza sa fie montate

post-38483-0-08211900-1363100112_thumb.jpg

Link to comment

bai frumoasa masina, vezi cu suspensia ca se gasesc metode de a face reglabila pe inaltime chiar si una stock, incearca sa te uiti mai departe de Daewoo ca o sa gasesti multe solutii atat iti spun...vezi ca are serban o zicala in semnatura SECRETUL REUSITEI NU ESTE SA TII MINTE CI SA STII UNDE SA CAUTI... :aplauze: si inca o chestie...lasa rautatile, dupa ce ca suntem o mana de oameni uniti de o bucata de tabla ne mai si certam, nu are rost daca te ataci asa din orice, invata sa iti faci pentru tine cea ce faci nu sa ii placa lui x si y, eu unu tot ce mi-am facut la masina mi-am facut pentru mine si putin imi pasa ce crede altcineva atat timp cat mie imi este bine.

Link to comment

bai frumoasa masina, vezi cu suspensia ca se gasesc metode de a face reglabila pe inaltime chiar si una stock, incearca sa te uiti mai departe de Daewoo ca o sa gasesti multe solutii atat iti spun...vezi ca are serban o zicala in semnatura SECRETUL REUSITEI NU ESTE SA TII MINTE CI SA STII UNDE SA CAUTI... :aplauze: si inca o chestie...lasa rautatile, dupa ce ca suntem o mana de oameni uniti de o bucata de tabla ne mai si certam, nu are rost daca te ataci asa din orice, invata sa iti faci pentru tine cea ce faci nu sa ii placa lui x si y, eu unu tot ce mi-am facut la masina mi-am facut pentru mine si putin imi pasa ce crede altcineva atat timp cat mie imi este bine.

 

cu suspensia...ramane sa modific arcurile cu o spira...sa vedem ce iese...daca nu caut altele -4 fk...cu restul o sa iti urmez sfatul ;)

Link to comment
  • 3 weeks later...

Am reusit sa o rezolv si cu arcurile...am ascultat sfatul celor care au arcuri sport pe masina(dupa ce m-am gandit ceva timp...am ajuns la concluzia)....si am renuntat la ideea de a taia din arcuri...am decis sa le vand pe cele H&R +cele de pe spate FK...si am achizitionat un set de arcuri FK aproape noi -4 la un pret foarte bun(cum sunt cele ale colegului Velican...cele care au fost pe Cielo lui Mirceajo)....urmand sa le montez....

post-38483-0-23776600-1364755599_thumb.jpg

post-38483-0-66609000-1364755603_thumb.jpg

Link to comment

si daca tot a venit primavara si am timp de mesterit la masina...am achizitionat saboti frana de mana noi originali GM pentru Opel(cei de pe puntea mea sunt la jumate...dar vreau sa ii pun noi) si placute fata noi Ferodo...urmand sa iau si lichid de frana 5.1(l-am schimbat acum aproape 2 ani atunci am ales Ate dot 4...si e bine sa fie schimbat la 2 ani)

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...