rm.popa Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Şi mie Civicul mi-a venit cu roţi pe 17 (225/45) şi primele două ierni le-am făcut pe 17... Neplăcut... + gâlme pe o anvelopă de la o groapă... Acum 2 ani mi-am luat un rând pe 16, pentru iarnă. E cu totul altceva când le pun, e ca şi cum m-aş încălţa după ce am umblat în şlapi... În altă ordine de idei, felicitări pentru achiziţie şi să-ţi împlinească aşteptările! 1 Link to comment
Rafi Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 sa te bucuri de ea sa te poarte multi km...e super masina " alt="bananab.gif" /> un singur lucru mi-se pare putin ciudat la design, capacul de la rezervor parca ar fi un petic sub stop Link to comment
Salex Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Ca o comparatie off topic, are franele mult mai agresive decat Passatul..era sa musc din bord in vreo 2 ocazii... Se stie de vreo colaborare Ford-Reanult in materie de frine ??? Link to comment
Englishman Posted December 4, 2012 Author Share Posted December 4, 2012 (edited) Rafi@ Multam! Sub capacul ala nu se afla vreun buson...sistemul se cheama easy-fuel ( parca) . Apesi "peticul" care sare inafara si bagi direct pompa ! Salex@ Exact la asta ma gandeam in momentele alea. Spre deosebire de unele Renouri cu care am mers, e o idee mai progresiva si totusi mai usor de dozat. Azi m-am deplasat iar la Bacau pentru a lua o factura de la dealer. Roman- Bacau, 40 de km= 13,14 minute in conditii ideale: drum national aproape pustiu, sosea impecabila. Tot ce pot zice e ca e rapida rau de tot, benzina turbo face fiecare leu. Foarte silentioasa pe la 180, nu se aud decat vantul si rezistenta pneurilor de vara mari pe un asfalt la limita inghetului.... Cat despre consum, inca habar nu am cat consuma exact, dar ieri, pe la 120 constant in viteza a 6-a, arata un instant de 5.6 la suta. La 100 constant arata in jur de 4.2. Astazi, la 180, consumul instant era in jur de 19-20 la suta. Deloc rau, dupa parerea mea. Ar fi prea frumos sa fie adevarat, vedem evolutia. Km la bord, 600. Edited December 4, 2012 by Englishman Link to comment
Wolfman Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Daca mai vii la Bacau si nu dai un semn inainte sa ne vedem te dau in consemn la Politie! Link to comment
Englishman Posted December 5, 2012 Author Share Posted December 5, 2012 "> N`nteles, sa traiti ! Link to comment
cris06 Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Ce turatie avea in a 6-a la 180 km/h? Felicitari pt "tigaie"! Link to comment
Englishman Posted December 5, 2012 Author Share Posted December 5, 2012 (edited) Inca habar nu am, sincer. Am fost prea concentrat la comportamentul general al masinii si chiar nu mai stiu. Data viitoare chiar imi voi nota turatia la diferite trepte si viteze. Poate chiar in premiera pentru mine, trag un filmulet. Numai sa nu vina zapada ca....adios, o las sa zaca in garaj pana la primavara. Ca un fapt divers, la fel, nu stiu cum se aude sistemul audio al masinii. Are vreo 6 boxe care cred ca-s destul de capabile, dar nu stiu daca i-am dat drumul de vreo 2 ori la volum minim... sunetul motorului in sarcina e efectiv captivant. Deocamdata sufar rau ca Cielito albastru sta afara in ploaie...dar ii caut si lui o gazda pe undeva. Edited December 5, 2012 by Englishman Link to comment
alx Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Misto. Struneste-o bine! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Link to comment
Englishman Posted December 16, 2012 Author Share Posted December 16, 2012 (edited) Niste poze fugitive..deocamdata stau ca pe jar ca nu am unde sa o scot pe zapada asta cu rotile astea. Numai 663 km la bord... Abia am bagat-o iar in garaj, cu mari eforturi si cu traction control off...pe o mica panta de vreo 3-4 grade... ) Edited December 16, 2012 by Englishman Link to comment
Tommy Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Nie, TC must stay on Doar ESP-ul se decupleaza, daca se poate decupla separat. Link to comment
Englishman Posted December 17, 2012 Author Share Posted December 17, 2012 Uite ce zic Link to comment
Tommy Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 La BMW de exemplu apesi butonul de ESP o data si decupleaza esp, mai apesi o tura si decupleaza si TC. La xDrive nu poti decupla TC. La mine decuplez ESP-ul daca am de urcat o panta grea si alunecoasa sau daca sunt infundat sau daca vreau sa derapez mai bine, altfel ESP vede o roata ca se invarte in gol si taie tractiunea. Nu stiu ce sa zic la tine, din poze pare ca ceva nu se poate decupla acolo. Ori drequ stie ce decupleaza acolo. Trebuie invatata masina sa vezi cum lucreaza. In poza asta http://www.gmclub.ro/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=82679 pare ca e dcuplat numai esp? Link to comment
Englishman Posted December 17, 2012 Author Share Posted December 17, 2012 (edited) Din cate am vazut pana acum, doar tc se poate decupla, esp-ul nu se poate. Din observatiile de pana acum, daca decuplez tc-ul, masina ma lasa sa învart rotile cat vreau. Daca il activez, motorul nu se tureaza daca nu am aderenta.Nu am buton separat de esp. Ce se poate decupla, se face doar prin bc, nu prin alte butoane. Edited December 17, 2012 by Englishman Link to comment
Tommy Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Mda, cam ciudat, deoarece ESP include TC si nu invers. Vezi in carte poate explica ce inchide dracia aia. Link to comment
Englishman Posted December 17, 2012 Author Share Posted December 17, 2012 Cam aşa mi s-a parut si mie... O sa studiez. Misto faza, nu am stiut pana azi ca anvelope cu care a venit sunt run flat si pe deasupra sunt si cu indicele w, adică pana la 270 km /ora. Asfalt sa fie si nu zapada... Link to comment
closchkutza Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Si la masina mea este la fel, TC-ul se poate dezactiva insa ESP-ul nu. Chestia asta ajuta daca esti infundat rau in zapada/noroi insa anvelopele totusi au capacitatea de a"sapa" si astfel de a te ajuta sa iesi. In situatia ta(aderenta redusa drastic) trebuie sa-l fi lasat activat, te ajuta mult. 1 Link to comment
adrian200 Posted December 24, 2012 Share Posted December 24, 2012 Fromoasa masina...si foarte dotata...mai ales cu caluti )"> 1 Link to comment
andreib Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 Si la Fiat are buton de ASR Off dar odata cu ASR-ul se dezactiveaza si ESP-ul (probat). Link to comment
Englishman Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 E posibil sa fie la fel si la mine, e o idee, inca nu am probat. Link to comment
Brainiac Posted December 28, 2012 Share Posted December 28, 2012 S-o stapanesti sanatos si sa ai nervi pt culoarea aia In ceea ce priveste cauciucurile de iarna, la primul Civic tot jante de 17 avea masina si i-am pus gume de iarna pe 16. Iar la asta de-acum, care merge vara pe 18, iarna i-am pastrat rotile de 16, chiar daca e un downgrade major in ceea ce priveste stabilitatea. Amortizeaza semnificativ duritatea suspensiei. Si avand in vedere peste cate sleauri dai iarna, e un element de care e bine sa tii cont in conditiile unei suspensii dure. Asa ca subscriu la parerea majoritatii si te sfatuiesc sa mergi pe jante de 16. 1 Link to comment
Englishman Posted December 29, 2012 Author Share Posted December 29, 2012 (edited) ) Sunt obisnuit cu astea inchise la culoare, nu e problem, o spal si la doua zile. Am vorbit deja pentru roti de 16 complete, la un pret mult mai bun fata de magazine. PS. Nerezistand vremii frumoase, am scos-o la o mica tura, ocazie cu care am observat ca nu-mi prea sta nimic in fata pe europeana si aici ma simt DATOR sa mentionez manelistul cu un seria 3 care s-a cam lasat pagubas de depasit pe la 230... ) Edited December 29, 2012 by Englishman Link to comment
hitman Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 (edited) cu un seria 3 care s-a cam lasat pagubas de depasit pe la 230... Viteza max. specificata de constructor la motorul de1.6 si 150 CP este de 210 km/h la Ford. Edited December 29, 2012 by hitman Link to comment
Recommended Posts