Jump to content

Englishman`s Ford Focus 2012


Englishman

Recommended Posts

Şi mie Civicul mi-a venit cu roţi pe 17 (225/45) şi primele două ierni le-am făcut pe 17... Neplăcut... + gâlme pe o anvelopă de la o groapă...

Acum 2 ani mi-am luat un rând pe 16, pentru iarnă. E cu totul altceva când le pun, e ca şi cum m-aş încălţa după ce am umblat în şlapi...

 

În altă ordine de idei, felicitări pentru achiziţie şi să-ţi împlinească aşteptările!

  • Like 1
Link to comment

sa te bucuri de ea sa te poarte multi km...e super masina :banana: " alt="bananab.gif" /> un singur lucru mi-se pare putin ciudat la design, capacul de la rezervor parca ar fi un petic sub stop :D

Link to comment
Ca o comparatie off topic, are franele mult mai agresive decat Passatul..era sa musc din bord in vreo 2 ocazii...

 

Se stie de vreo colaborare Ford-Reanult in materie de frine ???

Link to comment

Rafi@ Multam! Sub capacul ala nu se afla vreun buson...sistemul se cheama easy-fuel ( parca) . Apesi "peticul" care sare inafara si bagi direct pompa !

 

Salex@ Exact la asta ma gandeam in momentele alea. Spre deosebire de unele Renouri cu care am mers, e o idee mai progresiva si totusi mai usor de dozat.

 

Azi m-am deplasat iar la Bacau pentru a lua o factura de la dealer. Roman- Bacau, 40 de km= 13,14 minute in conditii ideale: drum national aproape pustiu, sosea impecabila. Tot ce pot zice e ca e rapida rau de tot, benzina turbo face fiecare leu. Foarte silentioasa pe la 180, nu se aud decat vantul si rezistenta pneurilor de vara mari pe un asfalt la limita inghetului....

 

Cat despre consum, inca habar nu am cat consuma exact, dar ieri, pe la 120 constant in viteza a 6-a, arata un instant de 5.6 la suta. La 100 constant arata in jur de 4.2.

Astazi, la 180, consumul instant era in jur de 19-20 la suta. Deloc rau, dupa parerea mea. :mrgreen:

Ar fi prea frumos sa fie adevarat, vedem evolutia.

 

Km la bord, 600.

Edited by Englishman
Link to comment

Inca habar nu am, sincer. Am fost prea concentrat la comportamentul general al masinii si chiar nu mai stiu. :) Data viitoare chiar imi voi nota turatia la diferite trepte si viteze. Poate chiar in premiera pentru mine, trag un filmulet. Numai sa nu vina zapada ca....adios, o las sa zaca in garaj pana la primavara.

 

Ca un fapt divers, la fel, nu stiu cum se aude sistemul audio al masinii. Are vreo 6 boxe care cred ca-s destul de capabile, dar nu stiu daca i-am dat drumul de vreo 2 ori la volum minim... sunetul motorului in sarcina e efectiv captivant.

 

Deocamdata sufar rau ca Cielito albastru sta afara in ploaie...dar ii caut si lui o gazda pe undeva.

Edited by Englishman
Link to comment
  • 2 weeks later...

Niste poze fugitive..deocamdata stau ca pe jar ca nu am unde sa o scot pe zapada asta cu rotile astea.

Numai 663 km la bord... :(

Abia am bagat-o iar in garaj, cu mari eforturi si cu traction control off...pe o mica panta de vreo 3-4 grade... :) )post-3072-0-53806600-1355684601_thumb.jpg

Edited by Englishman
Link to comment

La BMW de exemplu apesi butonul de ESP o data si decupleaza esp, mai apesi o tura si decupleaza si TC. La xDrive nu poti decupla TC.

La mine decuplez ESP-ul daca am de urcat o panta grea si alunecoasa sau daca sunt infundat sau daca vreau sa derapez mai bine, altfel ESP vede o roata ca se invarte in gol si taie tractiunea.

Nu stiu ce sa zic la tine, din poze pare ca ceva nu se poate decupla acolo. Ori drequ stie ce decupleaza acolo. Trebuie invatata masina sa vezi cum lucreaza.

In poza asta http://www.gmclub.ro/forum/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=82679 pare ca e dcuplat numai esp?

Link to comment

Din cate am vazut pana acum, doar tc se poate decupla, esp-ul nu se poate. Din observatiile de pana acum, daca decuplez tc-ul, masina ma lasa sa învart rotile cat vreau. Daca il activez, motorul nu se tureaza daca nu am aderenta.Nu am buton separat de esp. Ce se poate decupla, se face doar prin bc, nu prin alte butoane.

Edited by Englishman
Link to comment

Si la masina mea este la fel, TC-ul se poate dezactiva insa ESP-ul nu. Chestia asta ajuta daca esti infundat rau in zapada/noroi insa anvelopele totusi au capacitatea de a"sapa" si astfel de a te ajuta sa iesi. In situatia ta(aderenta redusa drastic) trebuie sa-l fi lasat activat, te ajuta mult.

  • Like 1
Link to comment

S-o stapanesti sanatos si sa ai nervi pt culoarea aia ;)

In ceea ce priveste cauciucurile de iarna, la primul Civic tot jante de 17 avea masina si i-am pus gume de iarna pe 16. Iar la asta de-acum, care merge vara pe 18, iarna i-am pastrat rotile de 16, chiar daca e un downgrade major in ceea ce priveste stabilitatea. Amortizeaza semnificativ duritatea suspensiei. Si avand in vedere peste cate sleauri dai iarna, e un element de care e bine sa tii cont in conditiile unei suspensii dure.

Asa ca subscriu la parerea majoritatii si te sfatuiesc sa mergi pe jante de 16.

  • Like 1
Link to comment

:) ) Sunt obisnuit cu astea inchise la culoare, nu e problem, o spal si la doua zile.

Am vorbit deja pentru roti de 16 complete, la un pret mult mai bun fata de magazine.

 

PS. Nerezistand vremii frumoase, am scos-o la o mica tura, ocazie cu care am observat ca nu-mi prea sta nimic in fata pe europeana si aici ma simt DATOR sa mentionez manelistul cu un seria 3 care s-a cam lasat pagubas de depasit pe la 230... :) )

Edited by Englishman
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...