razvanm Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Salutare! care sa fie problema de nu mai functioneaza recircularea? Precizez ca inainte, la apasarea butonului respectiv pe "on", ventilatorul o "lua" un pic mai tare. Acum apas butonul, se aprinde ledul de pe el dar atat - gaze de esapament de la autobuze, camioane, etc. grupa mare. Cine are idee ce angrenaj comanda butonul respectiv (un mecanic pe care l-am pus sa se uite a spus ca ar fi o supapa) si unde este localizat angrenajul? Multam Link to comment
ovi_jer Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 (edited) Trebuie demontata grila de plastic de la baza parbrizului.Clapeta se afla in partea dreapta a masinii deasupra ventilatorului de la climatizare.Daca tot desfaci acolo sa ai la indemana si una bucata de plasa de tintari pentru a o lipi deasupra gurii de intrare a aerului acolo.In acest fel se evita intrarea frunzelor sau altor obiecte pe acolo. Edited May 10, 2005 by ovi_jer Link to comment
razvanm Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Trebuie demontata grila de plastic de la baza parbrizului.Acolo se afla mecanismul. <{POST_SNAPBACK}> Adica aia din exterior? Pe acolo mi-am mai bagat nasul da' nu am reusit sa-mi dau seama care anume ar fi angrenajul. O schema, ceva? Multumesc Link to comment
ovi_jer Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Deci este pe partea pasagerului.Arata ca o cutie dreptunghiulara iar clapeta trebuie sa inchida partea de sus la actionarea butonului.Pe lateral se afla cilindrul sferic care este actionat vacumatic.Verifica sa nu aiba furtunasul sarit sau daca se aplica depresiune vacumatica la acesta la actionarea butonului de recirculare. Link to comment
razvanm Posted May 16, 2005 Author Share Posted May 16, 2005 Verifica sa nu aiba furtunasul sarit sau daca se aplica depresiune vacumatica la acesta la actionarea butonului de recirculare. <{POST_SNAPBACK}> Salutare! Desfacut, verificat, nu are furtunasul sarit dar nici nu se aplica depresiune vacumatica. Cauza? Apropos de climatizare - un filtru adaptabil in (pe) cutia respectiva se poate gasi? Sau ceva care sa opreasca intrarea prafului? Multumesc, Link to comment
ovi_jer Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Celalalt comutator vacumatic de la climatizare iti merge? Link to comment
razvanm Posted May 16, 2005 Author Share Posted May 16, 2005 Celalalt comutator vacumatic de la climatizare iti merge? <{POST_SNAPBACK}> Daca este vorba de cel care trece jetul pe dezaburire, picioare, etc. - asta merge Link to comment
ovi_jer Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Daca nu se aud pierderi de vacuum pe nicaieri inseamna ca intrerupatorul este defect sau traseul strangulat pe undeva. Link to comment
razvanm Posted May 16, 2005 Author Share Posted May 16, 2005 Aha! O sa incerc sa verific tot traseul si poate ii dau de cap. Multumesc! Vis-a-vis de filtrul de care intrebam - se poate gasi ceva care sa se potriveasca dar sa nu ia prea mult din puterea ventilatorului? Link to comment
ovi_jer Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Indiferent ce filtru montezi puterea de ventilare scade si nu cred ca o sa gasesti ceva sa se potriveasca. Link to comment
razvanm Posted May 18, 2005 Author Share Posted May 18, 2005 Indiferent ce filtru montezi puterea de ventilare scade si nu cred ca o sa gasesti ceva sa se potriveasca. <{POST_SNAPBACK}> Da, stiu ca o sa scada. Speranta este sa gasesc un filtru bun dar cat mai "aerisit". Problema este exact la clapeta aia de recirculare ca nu trebuie blocata, asa ca o sa incerc sa il pun deasupra cutiei asa incat sa nu stanjeneasca miscarea clapetei (dupa ca o sa o fac sa functioneze ). Oricum multumiri ovi_jer! Link to comment
Viktor Posted June 2, 2018 Share Posted June 2, 2018 Nu-i din gama woo si fara optiunea recircularii aerului, da' i-am croit una din fuga. Chestie ce e la inaltime (treaba foarte bine gindita) ii faptul ca intregul ansamblu aeroterma ii pozitionat in compartimentul motor. N-ai de birlanit prin cabina cu demontare bord si toate cele pentru a inlocui un amarit de calorifer ori voleti ... Perforat peretele de foc cum de-altfel carcasa superioara aerotermei, doua capete de PVC, conducta flexibila de legatura, anulata gura absoarberii aerului din exterior si gata, game over, avem recirculare. Cind oi avea timp (si chef de mestereala) ii trag un volet de comutare si cam atit. Drept bonus cred ca primeste si un colector termic pe galeria de evacure ce sa ajute la incalzirea in habitaclu. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now