smv Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Sa nu curga pe undeva. Acest fenomen de pierdere de etanseitate in zona imbinarilor cu furtunuri apare la alternantele de temperatura pe timp geros (antigelul curge cand motorul este f. rece (minus "n" grade). Defectiunea se intampla sa se "repare" de la sine cand temperaturile mediului devin mai agreabile. Link to comment
besche Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Am uitat sa spun ca am bagat in vasul de expansiune doua calimari cu cerneala rosie,ca sa vad pe unde curge. Nimic ! Dar ciudat este ca fenomenul asta se intampla rar,dar atunci cand s-a intamplat,a fost la pornirea pe gpl. Link to comment
besche Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 (edited) S-a rezolvat problema. Am fost la service,dat jos chiulasa,era o fisura cam de 3 mm lungime,care pleca dinspre locasul supapelor de la cilindrul nr.2,catre spatiul de racire. Am comandat o chiulasa de la un parc de dezmembrari din Bucuresti,care are foarte multe recenzii pozitive din partea clientilor. A venit a doua zi dupa comanda,la Constanta,cu 60 de zile garantie,avand in componenta si chiulasa mica,cu axa cu came,supape,bujii, etc.. I s-au schimbat doar simeringurile de supape,restul,dupa controlul mecanicilor,fiind in buna stare. Acum masina merge perfect. Costuri : 450 lei chiulasa,35 curierul si 500 lei restul ( simeringuri,manopera) Edited January 31, 2015 by besche Link to comment
smv Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 Hmm, inseamna ca a fost "prajita" (fara apa) candva ... Link to comment
besche Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 O am din 2012,la mine nu s-a intamplat asa ceva,poate mai demult a inceput sa plece fisura,pana sa o cumpar Link to comment
koss_x_treeme Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Se mai intampla ca chiulasele sa aiba defecte de material care sa cedeze in timp. Link to comment
Coma21 Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Back... Schimbat mecanic,distributie, pompa de apa si termostat, problema pare sa se fi remediat, o testez zilele astea, daca inca face "fite" mma pregatesc sufleteste de garnitura sau chiuloasa... din ce am inteles termostatul era cam mort, nu mai deschidea zic ei, apa nu mai are presiunea aceea infernala, acum ... la cat am mers cu ea asa tot ce-i posibil sa-mi fi facut garnitura praf... revin cu amanunte daca vor mai fi, eu sper sa nu ) Costuri? 950 de lei pt un termostat de 22 de lei plus daca or mai urma si altele... Link to comment
cris06 Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Ai scris corect 950 RON? Antigelul l-ai schimbat? 1 Link to comment
Coma21 Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 (edited) Da am scris corect, antigelul l-am schimbat de 7 ori, abia a 7-ea oara s-a limpezit apa, am folosit si solutie de curatat, desigur o sa-l mai schimb odata caci am recuperat apa astazi, masina merge bine bine acum, nu mai am presiune in vas, pot scoate busonul oricand, nu mai baga caldura de sa ma sufoce, e cald dar doar atat nu incinsa, acul la benzina sta fix pe jumate se pare ca l-am calibrat bine si nu se misca neam, totusi am ajuns zilele astea de 2 ori pe rosu, sper ca nu a facut garnitura praf. Am scris 950 de lei pt ca masina a fost reparata prin eliminare, practic : Radiator, 2 aerisiri la mecanic a cate 50 de lei tura, distribuitor de apa, solutii de curata, multi litri de antigel, pompa de apa, curea de distributie, rola intinzatoare, termostat, enorm de multe ore pierdute langa ea... Daca aveam un mecanic bun se prindea de acum o luna jumate ca era termostatul, acum m-am enervat si m-am dus la alt mecanic , i-am spus vreau sa schimb astea, m-a intrebat de ce, ce are? i-am raspuns , ca asa vreau eu, s-a uitat la mine si s-a pus omul pe treaba ), desigur fostul mecanic inca e convins ca masina merge bine si nu are nici o problema, i-am zis nu conteaza schimba-mi astea, a spus ca nu are timp... Edited February 4, 2015 by Coma21 Link to comment
cris06 Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Da... era vorba de acul de la termometru. Ok. Poate da Domnul si ai rezolvat-o. Sincer, eu, la ce panarama a fost cu motorul asta, ii puneam altul. Link to comment
Coma21 Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 cand am luat-o era vorba sa schimb vibrochenul doar... apoi s-a ajuns pe la 1500 de lei am zis oke cand sa ma duc sa iau masina se ajunsese defapt la 2500 de lei, apoi a mers super 15 mi de km si a inceput iar din cauza termostatului, practic acum in afara de pompa de servodirectie care mi-ar fi zis azi mecanicul ca e cam praf si cand a umblat el azi a deranjat-o ... si e posibil sa curga, am cam totul nou la masina...incluzand bucsaraie capete de bara etc ... Link to comment
koss_x_treeme Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 (edited) Te mai costa pompa de servodirectie schimbat + manopera inca 900 de lei. Atat am dat eu din cauza unor "mesteri" priceputi care au tras de ea ca le-a fost lene sa mai munceasca 10 minute in plus sa o dea jos.. la un "service de brand".. Nu are ce sa se "deranjeze" la pompa de servodirectie decat daca "dorel" cand schimba ce schimbe pe acolo nu lucreaza cum trebuie si din repezeala in loc sa o dea jos "trage" de ea ca sa intre cureaua de distrubutie ori capac ori mai stiu eu ce.. ca in mintea lui de mecanic michelene zice ca n-are nimic daca casca de conductele alea.. merge si asa.. Exact acelasi "vorbe de papagal" am auzit si eu.. vezi ca ai pompa de servo bulita.. Cum mama masii bulita cand eu o stiam buna. EVIDENT ei mi-o bulisera.. mecanici nenorocitit ploua-ar cu pompe de servo stricate in capu' lor... !! !! !! !! Edited February 5, 2015 by koss_x_treeme 1 Link to comment
smv Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 Nu este nevoie sa dezafectezi pompa de directie pentru a schimba cureaua distributiei. Se scot cele 2 suruburi cu care este fixata si se trece cureaua veche, apoi cea noua prin spatele pompei. Tot "trasul" de pompa inseamna indepartarea de la fata de prindere cu max. 8 mm, miscare preluata, fara absolut nici o problema, de furtunuri. Pe de alta parte, este foarta corecta supozitia ca o pompa hidraulica nu se uzeaza brusc ci treptat, manifestandu-se ca atare in timp indelungat (se excepteaza regimul de lucru in cavitatie). Inseamna ca ai avut parte de niste mecanici tampiti de-a dreptul. 1 Link to comment
Cosdany Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Salut Imi pica antigel prin zona distributiei,aveti idee ce ar putra fi? Pompa de apa? Daca da,se schimba greu? Link to comment
cris06 Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Pompa de apa sau termostat. Trebuie demontat si vazut. Ai schimbat vreodata distributia? Link to comment
Cosdany Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Nu eu. Distributia a fost schimbata de vechiul propietar in urma cu 30.000,dar cred ca fara pompa Link to comment
Cosdany Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Am cumparat azi tot kit-ul distributiei pt al schimba,desi era schimbat in urma cu 30.000km dar a cedat pompa de apa. Aveti idee cat ar costa manopera si cat ar dura toata operatia?! Link to comment
smv Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 (edited) Eu am inlocuit cureaua de distributie (din cauza vechimii), in conditii "casnice", la sol (in curte), primavara si a durat cam 3 ore. Tot atunci am facut si obisnuita schimbare a lichidului de racire (la fiecare 2 ani). Nu am schimbat pompa de apa si rola fiindca nu era nevoie (masina avea putin peste 20000 Km), dar daca o faceam, nu exista nici o operatiune care sa ceara timp suplimentar (prin rotirea pompei se regleaza tensionarea curelei). La service, pe elevator, fireste, ar trebui sa dureze mai putin. Edited November 28, 2016 by smv 1 Link to comment
Cosdany Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Ok,multumesc Am inteles ca si termostatul ar fi in zona pompei de apa,este adevarat? Link to comment
Cosdany Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Dupa ce reusesc sa rezolv unele probleme,dau de altele... Am schimbat de curand pompa de apa si distributie,antigelul vechi l-am aruncat si dupa montarea pompei am bagat antigel nou cu apa demineralizata. Dupa toate aceste operatii am plecat la drum si am observat ca vasul se umple si imi da antigelul afara prin capacul vasului de espansiune. Acul indicator apa sta la jumatate,caldura imi baga cand si cand,dupa oprirea motorului se aude un zgomot si apa in vas seaca pana la minim. Am gasit un furtunas care pleaca din partea de sus a radiatorului catre vas espansiune,infundat. L-am desfundat si am plecat iar la drum, dupa cativa km,aceleasi simptome. Oare sa fie din cauza mizeriei din instalatie Link to comment
tunning4life Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Eu cred ca tu ai un por in instalatie, sau capacul vasului nu mai tine presiunea. Acul din bord e bun sa vezi doar daca lucreaza termostatul sau e blocat, nu prea vezi mare lucru pe el. Daca nu pierde pe nicaieri, schimba capacul vasului Link to comment
Cosdany Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Capacul vasului se aude mereu fasaind Cred ca termostatul lucreaza pt ca este cald acel furtun care iese din chiuloasa catre radiator,zic si eu Acul din bord nu imi trece niciodata de jumatate Link to comment
tunning4life Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Schimba capacul daca fasaie mereu. Nu mai tine presiunea Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now