laurentiufane Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 (edited) se poate inlocui delcoul de la un cielo 96 cu unu electronic ?...si daca exista un kit va rog sa ma ajutati cu o adresa /link Edited January 13, 2013 by laurentiufane Link to comment
Dj_Dark Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 (edited) Se poate dar impica multe. Iti trebuie alt ECM, si senzor de turatie. Noul ECM probabil nu se mai pupa cu senzorii existenti, o gramada de bani. PS Delco-ul mecanic e mai bun decat ala electronic din cel putin 2 motive nu vad de ce ai vrea sa-l schimbi. Edited January 14, 2013 by Dj_Dark Link to comment
laurentiufane Posted January 15, 2013 Author Share Posted January 15, 2013 Credeam ca exista un kit ...am tot vazut pe internet tutoriale dar nu pentru cielo .Dar daca spui ca e mai bun ala mecanic atunci nu are rost sa ma complic.Multumesc mult DJ Dark Link to comment
ZDN Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 O mica explicatie: Daewoo cielo/espero,au Delco IEFI-6,un sistem ok! Exista motoare turbo de 400 cp tot pe delco IEFI. Tu vrei sa pui un sistem Motronic 1.4,se poate,dar costa cateva sute de lei doar piesele,si avem:ECM,sonda lambda,debitmetru,rampa injectoare,clapeta admisie,instalatie electrica,cativa senzori,si montat noul delco undeva langa motor!! nu se poate pune in locul celui vechi. Link to comment
Geo_ZGA Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Te contrazic cu o singura chestie: se poate monta direct pe chiulasa. Motoarele cu aprindere pe modul au un capac care acopera gaura pt delcoul clasic. S-a facut operatiunea inversa, adica s-a montat chiulasa de euro 3 pe non-euro cu delco clasic. Link to comment
ZDN Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 +1 De capac nu stiam,merci. Link to comment
Viktor Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Ce plusuri aduce modificarea? Asta ar fi intrebarea mea. Link to comment
Geo_ZGA Posted January 18, 2013 Share Posted January 18, 2013 Bani mai putini in portofel pe care sa-i poti cheltuii pe prostii ) Pt crestere de putere e nevoie si de axa cu came, probabil si culbutori, tacheti si alte "chestii" care tin de motor, mai putin partea cu blocul. Pe Lanos euro 2, motorul A15SMS, cel de 1.5 8v e-tec, aprindere pe modul, are 90 cp parca... pe Cielo euro 3 are 81-82 cp, din cauza celor 2 catalizatoare si a celor 2 sonde Lambda care complica lucrurile inutil. In mod sigur e si alt soft... Link to comment
ZDN Posted January 18, 2013 Share Posted January 18, 2013 Pai se poate regla relanti-ul mai usor/precis,si avem un spor de performanta=zero,cum am spus,exista c20ne turbo si ~400 cp,si merge tot pe Delco IEFI-06,dar e masochista faza asta. Dupa ce schimbi tot in motor,gen interne de c20seh sau c20get,o admisie lexmaul si ajungi la 150~200 cp,poate atunci ai nevoie de motronic 1.4,dar mai bine treci pe standalone ECU si gata Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now