Razor Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 As dori sa stiu cat de bine se ventileaza motoarele de la Espero dat fiind faptul ca in viitor planuiesc sa achizitionez si eu unul. Intreb acestea ca am vazut ca fanta de racire de la radiator este foarte mica si ma gandeam ca poate sunt ceva probleme. As dori sa raspunda si posesorii de alte autovehicule in felul urmator: 1. temperatura in oras vara/aglomeratie 2. temperatura vara/drum intins Link to comment
expero 16V Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 La drum nu se incalzeste si nu trece de jumate' In oras : Iarna - Buzau nu se incalzeste - Bucuresti pe Magheru se incalzeste , insa intra ventilatorul si mi se rupe Vara - Cu AC pornit nu trece de jumate ( pt. ca functioneaza o treapta a ventilatorului pe perioada AC ) - Fara AC se incalzeste si intra ventilatorul Lamurit ? Link to comment
Razor Posted May 11, 2005 Author Share Posted May 11, 2005 Yap, multumesc. La ce temperatura iti intra ventilatorul? La mine abia pe la 90 oC. Link to comment
Razor Posted May 11, 2005 Author Share Posted May 11, 2005 Ar mai fii o problema, se poate ca termocupla sa se tot oxideze foarte frecvent, deja am schimbat 2 si tot nu-mi porneste ventilatorul pentru racirea motorului si nici a intercoolerului. Dupa ce schimb termocupla merge timp de 1-2 luni si apoi iarasi nu merge. Dar posibil sa fie corelat cu o alta problema pe care am observat-o: din cand in cand masina nu porneste si am observat ca daca ii scot borna de la baterie si golesc circuitul (dau la cheie cat n-are curent) dupa asa o operatie porneste motorul fara probleme. Link to comment
hawkeye Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 fftopic: pe vremea daciei nova aveam reale probleme cu racirea, si de foarte multe ori. la kalos parca e batut acu ala, cand e rece e jos, dupa ce s-a incalzit sta perfect in aceeasi pozitie, la un mm fata de pozitia de mijloc a indicatorului. indiferent ca e iarna, vara, a/c... Link to comment
expero 16V Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 La Dacia Nova iti fierbe din 4 semafoare cu tot cu ventilatorul ala de kkt La Espero urca la 90 , porneste ventilat. , coboara , urca si tot asa . Dar nu-s probleme La Kalos , etc. ( masini de conceptie dupa 99 ) ventilatorul intra aleatoriu , nu intelegi de ce , iar acul nu va urca niciodata m.mult de jumate' . Probabil ca are un senzor care simte si n-o lasa sa ajunga la 90. Link to comment
andreib Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Din cate stiu in general la Daewoo nu sunt probleme de racire. Matizul cu 4 persoane pe trans-fagarasan cu a doua la 40-50 nu s-a ridicat acul mai sus de locul unde sta el fixat(1mm sub linia de mijloc). Nu am reusit niciodata sa fac sa creasca temperatura peste acea limta oricat am incercat )"> . Link to comment
Zmeul cel rau Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Am mers si fara 2 litri de lichid de racire prin centru pe la pranz. (Avea o crapatura radiatorul si nu ma prinsesem). Intra ventilatorul cat stateam la semafor si reducea la temperatura optima. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now