alin01 Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 I-am cumparat sotiei un telefon Nokia, ea are abonament pe connex. Daca are telefonul inchis, sau nu e in aria de acoperire ar trebui ca atunci cind deschide telefonul sa primeasca sub forma de mesaj cine a sunat si la ce ora, cel putin asa era inainte la vechiul telefon. Am intrat in meniu si am incercat sa activez optiunea de redirectionare apeluri dar imi cere un numar la care sa redirectionez. Stiti care e numarul acesta ca sa primeasca mesajele ( sa nu trebuiasca sa sune sa isi asculte mesajele ) pe telefonul ei ? Link to comment
VAXXi Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Pe vechiul telefon aveai activată căsuţa vocală. Redirecţionezi la numărul 334. Link to comment
arp Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Ce vrei tu nu se numeste redirectionare apeluri ci mesagerie! NU stiu cum se activeaza la Connex mesageria (suna la relatii clienti- pt asta). Redirectionare inseamna ca tu vrei sa primesti apelurile catre nr. sotiei (telefonul ei poate fi inchis sau deschis) pe un alt telefon (fix sau mobil - introduci tu numarul), dar platesti de doua ori... Link to comment
VAXXi Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Ba tot redirecţionare este. Poţi redirecţiona la un număr existent, din orice reţea (+407x.xxx.xxx) sau la numărul special 334 (la Connex), care este numărul mesageriei vocale. Când deschizi telefonul, chiar dacă cel care a sunat cât aveai telefonul închis nu a lăsat mesaj, primeşti un SMS care conţine data şi ora apelului, precum şi numărul apelantului. În acest caz, celui care a sunat îi răspunde căsuţa vocală într-adevăr, dar chiar dacă nu lasă mesaj, apelul e înregistrat (şi apelantul taxat). Dacă respectivul a lăsat şi un mesaj, atunci într-adevăr trebuie să suni la numărul căsuţei vocale şi să asculţi mesajele (chestie care e oricum moca de ceva vreme). Link to comment
arp Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Da, corect,tot redirectionare se numeste. Link to comment
iuzar Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Ba tot redirecţionare este.Poţi redirecţiona la un număr existent, din orice reţea (+407x.xxx.xxx) sau la numărul special 334 (la Connex), care este numărul mesageriei vocale. <{POST_SNAPBACK}> N-am apucat sa deschid gura dar VAXXi a pus punctul pe i...e corect... >- Link to comment
gigi-kent Posted May 13, 2005 Share Posted May 13, 2005 Eu stiam ca numarul la care se redirectioneaza este 332 si ca se suna la 334 pt ascultarea mesajelor. Te duci in meniul telefonului, cauti redirectionarile,activezi,bagi la numar 332 si dai ok. Link to comment
VAXXi Posted May 13, 2005 Share Posted May 13, 2005 http://www.connex.ro/business/produse_si_s...x.jsp?locale=ro Ai dreptate, e 332. Mie îmi mergea şi cu 334 Link to comment
claz Posted May 13, 2005 Share Posted May 13, 2005 vaxxi> inseamna ca aveai setata redirectionarea de la 334 la 332 Link to comment
alin01 Posted May 13, 2005 Author Share Posted May 13, 2005 am rezolvat ! am sunat la *222 si am reusit sa ajung la connex vox unde am activat serviciul, nu am mai bagat nici un numar de gen 332 sau 332 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now