Leutzu Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Suzuki Wagon R+ Masina este achizitionata in august 2002 de la BS Motors.Este masina care a luat locul Tico-ului pe care l-am avut timp de 5 ani - o masina careia si acum ii duc dorul. Inainte a fost a tatalui meu si in noiembrie 2007 dupa ce am vandut Tico-ul am primit "dulapu" care avea atunci cam 57000 km la bord si in momentul de fata are cam 115000.Modificari aduse dulapiorului nu prea exista inafara de "muzica" de pe masina, masina a venit din fabrica doar cu boxe pe fata (unele de hartie) si in momentul achizitiei s-au montat pe spate dinste boxe DLS de 10cm si un casetofon Kenwood. Dupa ce masina a intrat in posesia mea, nefiind prea multumit de cum se aud sunetele prin masina am montat pe ea ce aveam pe tico si cu mici adaugiri, astfel ca in acest moment masina are un HU Sony GT610U , pe fata am montate 2 tweetere - o pereche de Hertz Hi-Energy HT-20 (twitere 20mm 100W 91DB/ SPL) si o pereche de FULL RANGE-uri Hertz HI-Energy HL-70 ( 70mm 100W peak si 50W Continous play 91DB/ SPL) puse pe o statie Magnat, pe spate am o pereche de Hertz Dieci DCX 690 (6 x 9 " , 180peak si 90W Continous play 95DB/ SPL) si un Woofer formati dintr-un difuzor JBL 1202D (30cm 300W RMS cu 2 bobine de 4 ohmi in incinta sealed de ~26 litrii) acompaniat de o statie Sony Xplod (1200W max monoaural si 500W monoaural Continous play into 4 ohms, 20Hz - 20kHz @ 0.15% THD) si la jucarioara asta nu putea lipsi un condensator de 1,2F.Dupa atata timp de exploatare pot spune ca in general este o masina buna, exceptionala in oras si destul de fiabila. Pana acum inafara de ce se schimba la revizii am schimbat doar blocul de lumini intrucat a facut un scurt si cel vechi s-a topit (partea nasoala este ca aproape am ramas fara faruri undeva in Predeal noaptea; noroc ca are proiectoare de ceata si am venit cu ele), la 75000km s-a inlocuit ambreiajul, Acum un an jumatate am inlocuit discurile de frana, semeringuri supape, bascula dreapta, un rulment in cutia de viteze (scumpa manopera by the way ), iar acum 2 saptamani rulment spate dreapta, saboti spate, rulment rola intinzatoare AC, capetele de bara si bujiile caci aveau 50k km. De suflet: Mazda MX 5: De cateva zile, mai exact pe 22 martie sunt foarte fericitul posesor al unei masini extrem de distractive si foarte palcuta la condus: Mazda MX 5 (Miata).Este masina la care am vista din "frageda pruncie".Masina este modeul NB cu facelift (mk 2,5). Are motor de 1,6L si 110CP, o greutate de 1255 KG (fara lichide), inaltime de 1,23m si tractiune spate Este produsa in 2001, importata in ianuarie 2012 in Romania, primul set de numere rosii a fost luat in mai 2012 si inmatriculata definitiv in august 2012.Se prezinta intr-o stare foarte buna pentru cei 11 ani si ceva ai sai; ruginita nu este (are 3 puncte mici pe care le rezolv in vara). Motorul se aude foarte frumos, nu are zgomote suspecte, nu trocane si din ce observ se pare ca si km sunt reali (115000). Softul este impecabil, in portbagaj la roata de rezerva nu prezenta urme de reparatie si nici la lonjeroane.Din nefericire in drum spre casa am primit botezul unei pietre ce si-a lasat semnul pe parbriz...pana acum vad ca nu a plecat crapatura in nicio parte ci este doar o piscatura...sper sa nu plece nici pe viitor.De vineri si pana astazi am mers cu ea in jur de 500 km si spun cu mana pe inima ca de fiecare data cand ma dau jos din ea ma dau cu zambetul pe buze. Pozitia la volan, cutia de viteze toate sunt perfecte. Pe zapada de azi a fost putin mai ciudat (nu sunt obisnuit cu tractiune spate si de 2 ori am plecat putin mai tare si am simtit efectiv cum a derapat "fundul"), dar am invatat cum sa plec de pe loc si nu am mai avut probleme.Apropo de inaltime...era langa mine zilele trecute un Tico si se uita soferul la mine de sus, iar Loganurile mi se par adevarate SUV-uri. )Atasez si 2 poze, singurele pe care le am deocamdata. Link to comment
Dj_Dark Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Sa o stapanesti sanatos si te astep sa o vad si eu pe la intalniri. PS Ce naiba atarna asa de greu la ea? E mai grea ca un cielo si vorba aia,ala are 4 locuri si acoperis Link to comment
NFS Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Bai, misto Miata, s-o stapanesti sanatos. Nu-mi dau prea bine seama din poze... mi se pare mie, sau e decalotabila? Link to comment
Leutzu Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Dap, este decalotabila ) O sa fac poze mai clare dar sa treaca mizeria asta. cat despre greutate...habar nu am...sasiul? Link to comment
ZDN Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Frumoase ambele Sa le stapanesti sanatos! Sti ca cei de la Topgear considera MX-5 ca find cel mai bun din clasa sa. E o masina sport,trebuie sa fie joasa. Link to comment
Englishman Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 (edited) M-am dat cu asa ceva. La 140 urla motorul si evacuarea prin toti porii plafonului de panza de nu e adevarat. ) O aventura cand te asezi in ea, ai impresia ca te asezi pe bordura la cat e de joasa. In rest, e faina, e masina de weekend vara. Nu m-as incumeta sa o scot iarna prin zapada, indiferent de cauciucuri. Edited March 26, 2013 by Englishman Link to comment
Dj_Dark Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 @zdn Mai zi-mi te rog o alta masina din clasa sa Link to comment
Englishman Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 (edited) BMW Z3, Honda S2000, etc. Adica roadstere. Edited March 26, 2013 by Englishman Link to comment
Leutzu Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Toyota MR2, Honda CRX DelSol, MG TF... Cat despre iarna...pe nameti nici eu nu am de gand sa o scot...insa cum a fost astazi a fost chiar ok. Primul soc este mai nasol, dar dupa ce te obisnuiesti cu tractiunea spate este la fel ca orice alta masina...ba chiar mai placut Link to comment
VAXXi Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Dupa cum iti zisai, s-o stapanesti sanatos si sa o alergi cu placere. Asta e masina care se ia cu sufletul, nu cu ratiunea )"> N-o mai laud ca stii tu de ce ti-ai luat-o si tot vreau drive test Link to comment
big2shae Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 S-a stapanesti sanatos! Ce faci joi? Link to comment
NFS Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 On 3/26/2013 at 1:59 PM, Dj_Dark said: PS Ce naiba atarna asa de greu la ea? E mai grea ca un cielo si vorba aia,ala are 4 locuri si acoperis On 3/26/2013 at 2:12 PM, Leutzu said: Dap, este decalotabila ) Asta-i explicatia! Link to comment
Leutzu Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 On 3/26/2013 at 3:51 PM, VAXXi said: Dupa cum iti zisai, s-o stapanesti sanatos si sa o alergi cu placere. Asta e masina care se ia cu sufletul, nu cu ratiunea )"> N-o mai laud ca stii tu de ce ti-ai luat-o si tot vreau drive test Fix cu sufletul am ales-o. Cum spunea un coleg de serviciu ce are un CRX DelSol...bine ai venit in lumea posesorilor de masini inutile. On 3/26/2013 at 5:14 PM, big2shae said: S-a stapanesti sanatos! Ce faci joi? Joi mi-am luat concediu caci am programarea la autentificare la 10.30. Sper sa scap pana pe la pranz sa apuc sa imi iau masa de pranz, apoi am de gand sa ma duc la...nu asta intrebai, nu? ) Daca nu este frig vin la Polivalenta...daca este frig...saptamana viitoare. Link to comment
VAXXi Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 On 3/26/2013 at 2:12 PM, Leutzu said: cat despre greutate...habar nu am...sasiul? Daca nu ma insel, orice decalotabila e mai grea din cauza ranforsarilor suplimentare necesare din cauza caroseriei "fara acoperis". On 3/26/2013 at 10:28 PM, Leutzu said: Fix cu sufletul am ales-o. Cum spunea un coleg de serviciu ce are un CRX DelSol...bine ai venit in lumea posesorilor de masini inutile. Nu conteaza bre, mai tre' sa si traiesti, nu sa te uiti doar la consum, valoare de revanzare ... cand te urci cu un zambet tamp in ea, merita toate celalalte neajunsuri. Sa te poarte unde vrei si sa te distreze deplin 1 Link to comment
Wolfman Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Sa va poarte sanatosi! Leutza ce zice? Link to comment
Pepinno Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 (edited) masinuta este FUNNtastica....sa o stapanesti cu placere...si sa nu te prind cu ea la service.. ) LE: Da` taxa?........cat e taxa....cat e taxa...!!!! Edited March 27, 2013 by Pepinno Link to comment
Leutzu Posted March 27, 2013 Author Share Posted March 27, 2013 Taxa a fost platita in august 2012. A fost 3700 lei. Link to comment
mr_ Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Sa le stapanesti sanatos! Exotice masini amandoua MX5 e numa' buna de mers pe circuit pentru un incepator ... ma batea si pe mine un gand sa iau una, sa ii pun niste semislickuri si sa ma mai dau din cand in cand... Link to comment
Leutzu Posted March 27, 2013 Author Share Posted March 27, 2013 De cand am cumparat-o nici benzina nu-mi pasa cand bag si nici in Suzuki sau Lancer nu-mi vine sa ma mai urc. Este prea faina masina si senzatia de la volan...mastercard..:d Link to comment
Shift1 Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 On 3/27/2013 at 11:08 AM, Leutzu said: 2 Japoneze De fapt doar una este asiatica, cealalata-i mai europeana asa, este fabricata la vecinii unguri.. Link to comment
Leutzu Posted March 27, 2013 Author Share Posted March 27, 2013 (edited) Hai sa nu fim mai catolici decat papa Suzuki, este totusi o marca Japoneza. Masina este proiectata si aparuta pentru prima oara in Japonia, deci cred ca este japoneza. Edited March 27, 2013 by Leutzu Link to comment
VAXXi Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Hai bre, calareste-o vara asta si la toamna incepi sa strangi bani de stage 1/2 GT2560R "> Link to comment
Leutzu Posted March 28, 2013 Author Share Posted March 28, 2013 Neah. Nu vreau mai multi cai. Puteam sa cumpar una cu motorul de 1,8L si 140Cp...dar...nu. Am trecut de perioada in care alergam masina si vroiam cai multi. Acum...imi sunt suficienti cei 110 pe care ii are. La Mtsubishi am 143 si degeaba,,,ce sa faci cu ei sa ajungi mai repede la urmatorul semafor??? Si in afara localitatii mai mult de 100km/h nu merg...nici macar autostrada nu merg cu 130. Tot acolo ajung...chit ca ajung cu 20-30 minute mai tarziu...macar ajung intreg. Link to comment
Wolfman Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Eu am alt principiu, cu cat petrec mai putin timp in trafic, cu atat diminuez riscul de o mierli eu si cei din masina... 1 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now