vecs Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Salutare , Uite ca am reusit si am luat al doilea Cielo , mai mult de nevoie ! ... Asta nou, are 1500 de km pana acum si am o comportare ciudata pe benzina (Masina este Euro3 GPL), adica : - cateodata din senin ,relantiul are cateva fluctuatii , in sensul (creste , scade) , dupa care se opreste motorul (numai pe benzina se intampla lucru asta, pe GAZ nu s-a intamplat niciodata ) - tot asa , prin oras sau in afara , cand trag putin de ea ... si apoi o scot din viteza ... un anumit timp ramane turata ... dupa care scade lent (ceva de genu 1500 - 2500)... Este normal comportamentul asta ? pentru motorul Euro3 Am fost la Service Daewoo, Craiova si oamenii au pus testeru' pe ea , iar Calculatorul nu da nici un mesaj de eroare !!!! Ce anume ar putea fi !?!?! Link to comment
Gica Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Aici te-ai uitat ? Nu ca ti-ar da solutia instantaneu, dar poate iti faci vreo idee... A, si mai e ceva cu "canistra de vapori" parca tot pe Cielo cu euro III. Spor la citit ! Link to comment
basti77 Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Din cate am citit si m-am mai interesat, Cielo tau este Euro 3, instalatiile sunt gandite pentru cel Euro 2, deci aici se poate sa fie explicatia, neintelegere intre calculator si instalatie GPL care nu este pentru acest motor, si sa sti la cat consuma GPL si la cat o sa devina litrul de GPL din 2007, si plus de asta ca uzura este mai mare, nu mai este o afacere, GPL-ul Link to comment
iso Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Basti77 Nu lansa fumigene ca ma sperii ... In UE cel mai scump GPL costa aprox 24.ooolei atunci cind euro era 4o.ooolei deci nu mai este mult pina la max price . Deci nu te bucura prematur/degeaba . Vezi AICI preturi adevarate . Link to comment
alx Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Lasand la o parte ce a spus basti, ce ne facem domne cu euro3 urile astea pe gpl? asta e al doilea caz dupa cdorob, ce se intampla? chiar nu-i da nimeni de cap? Link to comment
Ndi Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 "cateodata din senin ,relantiul are cateva fluctuatii , in sensul (creste , scade) , dupa care se opreste motorul (numai pe benzina se intampla lucru asta, pe GAZ nu s-a intamplat niciodata ) " Incearca (de proba) da golesti ca lumea rezervorul si sa bagi 10 litri de 100 de la OMV. Mergi cu ei si mai baga 10 (sa diluezi ce ai in rezervor). Mie imi face de la benzina. Cand zic benzina nu ma refer la cifra octanica ci la benzinarie. De ex merge mai bine cu 95 shell sau cu 96 Petrom decat cu 98 MOL (Pitesti). Am pus ca am avut drum si acum merge de parca am benzina de 91 pe 2 cilindri si de 98 pe 2. Ralanti e fluctuant, face cam 800 RPM 0.5-1 sec apoi cade, apoi se ridica ... ritmic. Daca plec prea repede sau stau in ralanti cu motorul rece si fortez directia pe loc are caderi. Nu se oreste, ce-i drept, dar cade in vreo 500 si tuseste. Avand evacuare directa aud orice flux de la motor. Pana acum Petromul (surpriza) si OMV 100 imi dau un mers "curat". Cam cu orice altceva aud explozii desincronizate pe esapament. Link to comment
tolin Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Incearca atunci sa dai cateva talpi bune in pedala de frana si vezi daca se linisteste. Daca da, ai scapat ieftin. Incearca si scrie-ne. Link to comment
panzer Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Avertisment: din cand in cand mai apare cate unul pe forum care confunda BIOGAZul (mai scump ce-i drept ~2e in Germanica) cu GPLul! Asa sa se alarmeze lumea mai bine. Link to comment
dragosje Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 - cateodata din senin ,relantiul are cateva fluctuatii , in sensul (creste , scade) , dupa care se opreste motorul (numai pe benzina se intampla lucru asta, pe GAZ nu s-a intamplat niciodata )- tot asa , prin oras sau in afara , cand trag putin de ea ... si apoi o scot din viteza ... un anumit timp ramane turata ... dupa care scade lent (ceva de genu 1500 - 2500)... Este normal comportamentul asta ? pentru motorul Euro3 <{POST_SNAPBACK}> Buna seara tuturor,salut vecs. Citesc forumul Daewoo de cateva luni.Am un Cielo nou(3 mii km la bord) si am avut aceeasi problema,descrisa de tine mai sus,in functionarea cu GPL. Iata-ma membru ca sa pot sa-ti raspund.Defectul s-a rezolvat la S.C.ROMINTRADE SERVICE Brasov, cu un soft nou, primit de la Craiova, pentru o problema asemanatoare aparuta la un lat de masini livrate in zona.Succes! Link to comment
BigMe Posted May 15, 2005 Share Posted May 15, 2005 (edited) salut, am cielo euro 3 de aproape un an, mai bine spus vro 11 luni.. am cu el 30.000 km pana acum, majoritatea facuti pe gaz...nu am avut probleme majore, iar ce sa schimbat pe el nu ma costat nici un ban, garantia isi face toti banii, schimbat: amortizoare spate,cauciucuri spate,vro 3 motorase de la inchiderea centralizata,capacul superior de la filtru de aer. In legatura cu fluctuatiile tale la turatie pe benzina, exact ce a zis si dragosje cu un soft nou o sa iti rezolvi problema... eu personal nu am avut probleme de genu asta Edited May 15, 2005 by BigMe Link to comment
Alezz Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Baga benzina MOL de 95 sa vezi cum sta acu' batut in cui la ralanti. Link to comment
cdorob Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Salut, Am avut si eu probleme identice cu cele amintite mai sus. Fluctuatile respective au disparut dupa ce am dat fuga la fabrica si am schimbat calculatorul si inca vreo jumate de masina. Fluctuatiile se intampla pe benzina pentru ca se pare ca calculatorul memoreaza conditiile de functionare pe gaz si cand il treci pe benzina ramane in spagat si nu mai stie ce sa faca. In principiu ar putea sa fie un contact imperfect (daca va uitati pe cablatura electrica de la motor o sa sesizati niste "prize" legate cu izolir band - modelul romanesc) - Trebuie desfacute si curate contactele, sau anulate cu totul in service specializat) Success, eu m-am chinuit un an intreg cu probleme de genul asta si vreo 20 de vizite la service si una la Craiova. Anul acesta pare sa mearga acceptabil (cel putin deocamdata, ceea ce ma face sa cred ca problemele au fost de la ECM) Nu dispera, baietii de la Craiova se ocupa daca ii bati la cap si nu sunt carcotasi, doar ca trebuie sa stai cu telefonul pe ei. Cristian PS: acum mi-am luat motor ca sa nu ma mai chinui cu masina si sa am si eu o vara linistita Link to comment
alx Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 fftopic: ] ai grija sa nu pui gpl pe motor sa ai probleme din nou si cu asta... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now