Jump to content

Esapament Matiz+Tico


Recommended Posts

Motorul la relanti, o carpa zdravana si astupi esapamentul. Daca e spart traseul pe undeva auzi pe unde sufla. Daca nu e spart, se opreste motorul.

  • Like 1
Link to comment

Eu am luat anul trecut una SH cu 80 de lei. Din estimari vine de pe o masina cu 100k km, dar cum a mea este de 200k km, tot e mai bine :banana: mai ales ca are sitele intregi si am scapat si de zgomotul de fundal :D

Edited by raven84
Link to comment

am depistat problema :rasufla la imbinarea dintre toba fata si cea din spate.cred ca va trebui sa schimba tot ansamblu(fata+spate)ce ma ingrijoreaza este pretu la catalizator.

Link to comment

La masina ai asa:

GALERIE EVACUARE MOTOR -> RACORD FLEXIBIL -> CATALIZATOR -> RACORD -> TOBA INTERMEDIARA -> TOBA FINALA ->ESAPAMENT

Unde iti rasufla tie de fapt? la racordul dintre cele doua tobe, in dreptul rotii stanga spate, la racordul dintre catalizator si toba intermediara sau la racordul flexibil? Sau nu am inteles eu bine despre ce este vorba?

Link to comment

Pai nu e foarte grav atunci, si socru'meu a patit-o dupa ce a plimbat un boltar pe sub masina juma de sat :) ) . Te duci la un meserias sa verifice si el si ori iti sudeaza daca ai o fisura pe teava undeva, ori iti desface racordul iti pune silicon rosu si il pune la loc. De altfel, daca ai cum, poti incerca sa pui si tu silicon din ala rosu pe unde vezi ca rasufla, temporar se poate dovedi o solutie mai mult decat ok. :thumbl:

Link to comment
  • 2 months later...

Am si eu aceeasi problema cu esapamentul.

Are o gaura, destul de mare(~2cm diametrul)chiar langa flansa care leaga catalizatorul de toba intermediara, spre toba.

Dupa cate am observat, sunt slabe sansele sa pot desface suruburile flansei, ca sa pot da tobele jos.

As putea sa-i tai flansa si sa-i sudez in locul ei un racord flexibil, sau se mai poate si altfel, mai ieftin.

Multumesc

Link to comment
  • 1 year later...

Am si eu O intrebare , a scos careva dintre voi finala la matiz? Cum se audd, am avut toba tin sa precizez cu tot cu traseu am dat.o jos , i.am scos catalizatorul si acum de curand i.am pus tobele la loc ca nu puteam pune toba decat intr.o parte din cauza la nenorocita aia de punte , spuneti.mi va rog cum se aude sa nu ma duc sa mi.o tai aiurea

Link to comment

Dar de ce sa o tai? Trebuie sa se auda in limitele normale de zgomot, nu putem sa iti descriem aici cum trebuie sa se auda, dar in orice caz, in relanti nu trebuie sa ridici vocea ca sa te faci auzit, asta ar fi o buna comparatie, sau mai exact, sa nu fie ca masinile de curse :) . Trebuie sa fie cat de cat silentioasa si zgomotul sa fie infundat.

Link to comment

Pai am auzit un matiz nu avea toba sport nu avea traseu dar in schimb cred ca avea rupta finala ca se auzea superb foaaarte incet, dar gros si vreau doar sa primesc aprobarea de la cineva ca fara finala se aude frumos si o dau jos , repet frumos adica grosutz dar incet nu galagie sa trezesc cartierul

Edited by emyct
Link to comment

Offtopic: un amic a incercat sa astupe toba de esapament cu mana la mâtz si nu a reusit :D

Ontopic: tolin zicea ca la o masina buna zgomotul de admisie trebuie sa fie mai mare decat zgomotul de evacuare.

Edited by augustinionut
Link to comment
  • 10 months later...

Buna seara. Ma intereseaza si pe mine daca la legatura dintre primele 2 tobe, am nevoie de vreo garnitura ceva, sau se prinde doar in flanse?.

 

Imi cer scuze daca s-a mai discutat aceasta problema.

Multumesc.

post-26542-0-44189500-1369851590_thumb.jpg

Link to comment
  • 6 months later...

Salutare. Prin vara am patit-o si eu cu buburuza.Am fost pe undeva pe la munte si am agatat cu esapamentul un bolovan peste care am crezut ca trec fara probleme. As fi trecut fara probleme daca masina era goala.Cert este ca instantaneu s-a auzit o bubuitura urmata inevitabil de un huruit caracteristic de gaze care nu isi mai urmau cursul firesc.M-am uitat pe sub masina,am identificat problema (se pare ca in urma loviturii legatura dintre cele doua tobe a cedat si pe acolo huruia.) In fine...am ajuns acasa ,am demontat cele doua suruburi care etansau flansele ,am curatat bine locul si le-am prins inapoi cu pasta de etansare de care spunea cineva mai sus.Poanta este ca nu am citit de inelul de etansare decit destul de tirziu ,iar acum huruie din nou.Acum nu stiu ce sa fac,poate ma ajuta si pe mine cineva...daca pun inelul ala de etansare trebuie sa-i mai pun si pasta sau se poate monta doar singur?Mii de multumiri...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...