alexalb Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 As dori sa stiu si eucum pot sa verific daca am toba de esapament sparta deoarece se aude un zgomot ciudat de sub ea . Masina are +70.000km . Link to comment
Mircea Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Motorul la relanti, o carpa zdravana si astupi esapamentul. Daca e spart traseul pe undeva auzi pe unde sufla. Daca nu e spart, se opreste motorul. 1 Link to comment
raven84 Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Eu doar ce-am terminat de inlocuit toba acum 20 de minute. Sfatul meu este sa verifici si scutul termic din dreptul rezervorului Link to comment
alexalb Posted May 1, 2010 Author Share Posted May 1, 2010 raven84 cat costa toba informativ sa stiu la cat $ ma duce tot traseul. Link to comment
raven84 Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 (edited) Eu am luat anul trecut una SH cu 80 de lei. Din estimari vine de pe o masina cu 100k km, dar cum a mea este de 200k km, tot e mai bine mai ales ca are sitele intregi si am scapat si de zgomotul de fundal Edited May 1, 2010 by raven84 Link to comment
alexalb Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 am depistat problema :rasufla la imbinarea dintre toba fata si cea din spate.cred ca va trebui sa schimba tot ansamblu(fata+spate)ce ma ingrijoreaza este pretu la catalizator. Link to comment
raven84 Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 La masina ai asa: GALERIE EVACUARE MOTOR -> RACORD FLEXIBIL -> CATALIZATOR -> RACORD -> TOBA INTERMEDIARA -> TOBA FINALA ->ESAPAMENT Unde iti rasufla tie de fapt? la racordul dintre cele doua tobe, in dreptul rotii stanga spate, la racordul dintre catalizator si toba intermediara sau la racordul flexibil? Sau nu am inteles eu bine despre ce este vorba? Link to comment
alexalb Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 imi rasufla la racordul dintre catalizator si toba intermediara Link to comment
raven84 Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Pai nu e foarte grav atunci, si socru'meu a patit-o dupa ce a plimbat un boltar pe sub masina juma de sat ) . Te duci la un meserias sa verifice si el si ori iti sudeaza daca ai o fisura pe teava undeva, ori iti desface racordul iti pune silicon rosu si il pune la loc. De altfel, daca ai cum, poti incerca sa pui si tu silicon din ala rosu pe unde vezi ca rasufla, temporar se poate dovedi o solutie mai mult decat ok. Link to comment
ygor Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Am si eu aceeasi problema cu esapamentul. Are o gaura, destul de mare(~2cm diametrul)chiar langa flansa care leaga catalizatorul de toba intermediara, spre toba. Dupa cate am observat, sunt slabe sansele sa pot desface suruburile flansei, ca sa pot da tobele jos. As putea sa-i tai flansa si sa-i sudez in locul ei un racord flexibil, sau se mai poate si altfel, mai ieftin. Multumesc Link to comment
Dr.L Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Suruburile alea se pot desface,dar greu Gaura se poate suda La mine se rupsese de tot teava,dar pe partea cu catalizatorul Link to comment
emyct Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Am si eu O intrebare , a scos careva dintre voi finala la matiz? Cum se audd, am avut toba tin sa precizez cu tot cu traseu am dat.o jos , i.am scos catalizatorul si acum de curand i.am pus tobele la loc ca nu puteam pune toba decat intr.o parte din cauza la nenorocita aia de punte , spuneti.mi va rog cum se aude sa nu ma duc sa mi.o tai aiurea Link to comment
matizdepitesti Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 Dar de ce sa o tai? Trebuie sa se auda in limitele normale de zgomot, nu putem sa iti descriem aici cum trebuie sa se auda, dar in orice caz, in relanti nu trebuie sa ridici vocea ca sa te faci auzit, asta ar fi o buna comparatie, sau mai exact, sa nu fie ca masinile de curse . Trebuie sa fie cat de cat silentioasa si zgomotul sa fie infundat. Link to comment
emyct Posted July 20, 2012 Share Posted July 20, 2012 (edited) Pai am auzit un matiz nu avea toba sport nu avea traseu dar in schimb cred ca avea rupta finala ca se auzea superb foaaarte incet, dar gros si vreau doar sa primesc aprobarea de la cineva ca fara finala se aude frumos si o dau jos , repet frumos adica grosutz dar incet nu galagie sa trezesc cartierul Edited July 20, 2012 by emyct Link to comment
matizdepitesti Posted July 20, 2012 Share Posted July 20, 2012 Ma indoiesc, dar eu nu am avut niciodata finala data jos si mers cu ea, sau rupta. Poate alti colegi forumisti sa ne confirme daca asa este. Nu cred ca cei de la GM ar fi pus o toba in plus doar de dragul de a mai reduce 20 db Link to comment
augustinionut Posted July 20, 2012 Share Posted July 20, 2012 (edited) Offtopic: un amic a incercat sa astupe toba de esapament cu mana la mâtz si nu a reusit Ontopic: tolin zicea ca la o masina buna zgomotul de admisie trebuie sa fie mai mare decat zgomotul de evacuare. Edited July 20, 2012 by augustinionut Link to comment
bebico Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Buna seara. Ma intereseaza si pe mine daca la legatura dintre primele 2 tobe, am nevoie de vreo garnitura ceva, sau se prinde doar in flanse?. Imi cer scuze daca s-a mai discutat aceasta problema. Multumesc. Link to comment
bishnitzarul Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Acolo vine un inel de etansare . Link to comment
bebico Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Am inteles. Cel din poza este bun ?. Multumesc Link to comment
tomis Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 (edited) Mie mi l-au lasat pe cel vechi. E bine de stiut ca exista si paste de etansare/asamblare tobe. Aia este buna Edited May 30, 2013 by tomis 1 Link to comment
bebico Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Am inteles. Inca o intrebare, sa nu mai deschid alt topic. Flansele de pe prima si a 2-a toba, sunt mobile, sau prinse din fabrica/sudate?. Multumesc Link to comment
dadicus Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 Salutare. Prin vara am patit-o si eu cu buburuza.Am fost pe undeva pe la munte si am agatat cu esapamentul un bolovan peste care am crezut ca trec fara probleme. As fi trecut fara probleme daca masina era goala.Cert este ca instantaneu s-a auzit o bubuitura urmata inevitabil de un huruit caracteristic de gaze care nu isi mai urmau cursul firesc.M-am uitat pe sub masina,am identificat problema (se pare ca in urma loviturii legatura dintre cele doua tobe a cedat si pe acolo huruia.) In fine...am ajuns acasa ,am demontat cele doua suruburi care etansau flansele ,am curatat bine locul si le-am prins inapoi cu pasta de etansare de care spunea cineva mai sus.Poanta este ca nu am citit de inelul de etansare decit destul de tirziu ,iar acum huruie din nou.Acum nu stiu ce sa fac,poate ma ajuta si pe mine cineva...daca pun inelul ala de etansare trebuie sa-i mai pun si pasta sau se poate monta doar singur?Mii de multumiri... Link to comment
augustinionut Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 (edited) Soarta : toba de matiz pe la rusi...o fi inghetata ? Edited January 6, 2014 by augustinionut Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now