ches Posted August 22, 2016 Share Posted August 22, 2016 Dar ce ai avut cu el, maica? Link to comment
Geo_ZGA Posted August 26, 2016 Author Share Posted August 26, 2016 Acum cica are... nici nu mai stiu cum arata masina, am lasat-o la vandalii astia 2 ) Si unul dintre ei mi-a "ciordit" un ceva ce vroiam... nu zic cine, doar ca are espero ) 1 Link to comment
alexinno Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 Sefu', dezactiveaza imobilizatorul, ca e jale daca te lasa in drum, acolo mori cu ea, mai ales noaptea. Parerea mea... Link to comment
Dj_Dark Posted August 28, 2016 Share Posted August 28, 2016 (edited) Ce am furat bre? Ca nu-mi vine in cap In alta ordine de idei aerul merge (sau mergea ultima oara cand am atins eu masina). Problema era la firul dintre panou si ECM (de comanda compresor). Intr-un mod inexplicabil firul ala pleaca din panou, se duce spre releee, dupa care spre bot, traverseaza botul masinii prin filonul de sub radiator si se intoarce pe cealalta parte la ECM. Probabil fiindca asa era la modelul GLE (trebuia sa treca prin cei 2 senzori de joasa si inalta) si romanasii au luat direct instalatia de pe modelul vechi desi la modelul asta nu mai e acelasi sistem. Oricum, decat sa caut unde e intrerupt in jumatate de masina am preferat sa folosesc unul nou pe direct. Edited August 28, 2016 by Dj_Dark Link to comment
Geo_ZGA Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 safi-ul ala... il vanam si eu, dar eram plecat din tara, asa ca mi-ai luat-o inainte In alta ordine de idei, azi m-am intors acasa tractat (de Mircea), sambata am simtit-o ca pierde compresia pe la bucsa de la bujia 3, bujia se desfileta singura... am tot strans-o la loc, azi pe A2 nu stiu ce s-a intamplat, pt ca la intrarea in Bucuresti m-am trezit ca moare motorul. Fisa era iesita de tot, ceva lichid curs gramada pe langa ea (antigel cu ulei cred, banuiesc ca s-a dus si garnitura de chiulasa), la desfiletarea bujiei a opus putina rezistenta si cand am scos-o a iesit fara electrod... rupt si cazut in cilindru. Asa ca acum sunt in de chiulasa noua (sau sh buna) si iar ma apuc sa demontez motorul Link to comment
cris06 Posted August 31, 2016 Share Posted August 31, 2016 Off! Mare ghinion. Vad ca nici la Radacini nu mai au chiulasa noua. Link to comment
Geo_ZGA Posted August 31, 2016 Author Share Posted August 31, 2016 Am gasit una noua la Craiova, 1600 si ceva de lei... mult prea mult. Luni o sa vorbesc la radacini, sa vad daca imi gaseste Stefania ceva. Daca nu, un sh refacut... ca n-am de ales. Si ca sa fie totul "super", azi am facut si accident cu mobra, au mintit in declaratii si m-au scos pe mine vinovat... 60 zile fara permis, cu reducere la 30 de zile dupa examinare. Plus amenda, plus platforma pt mobra si inca nu stiu daca e stramba sau nu. Link to comment
cris06 Posted August 31, 2016 Share Posted August 31, 2016 Idioti! Ma gandesc, avand atatea probleme cu chiulasa, oare nu e altceva? Blocul motor? Link to comment
Geo_ZGA Posted August 31, 2016 Author Share Posted August 31, 2016 Chiulasa stiam ca are buba... asa am luat-o atunci, cu bujia bucsata. A rasuflat la inceput, am fost cu ea la strungar sa o mai stranga si a fost ok timp de 2 ani. Pana acum. Blocul nu vad ce ar putea sa aiba, dar pana nu demontez nu pot sa stiu. Sa vedem ce gasesc, de preferat noua, sh in ultima instanta. Link to comment
tunning4life Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Am patit-o si eu cu mintitul in declaratii. Doar ca eu am vrut sa fiu baiat bun sa evit sa busesc vinovatul si tot eu mi-am luat-o. Numa' ca eu am scapat cu avertisment, mi-au lasat permisu si buzunaru in pace. A fost faza de prioritate la tine? Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk Link to comment
Geo_ZGA Posted September 1, 2016 Author Share Posted September 1, 2016 Eu am intrat pe verde in intersectie, fara masini in jur, cu vreo 40 km/h, chiar usurel ca eram si cu nevasta pe mobra. O masina venind din sens opus facea stanga si era oprita perpendicular cu sensul meu, pe linia de tramvai. A dat sa se bage, m-a vazut si a franat, eu am evitat prin dreapta si imediat, de dupa el, a tasnit un mos idiot. Pe care n-am mai avut cum sa-l evit si l-am lovit in roata spate. In cadere am atins si prima masina. Initial soferul din prima masina isi cerea scuze, ca din cauza lui nu m-a vazut al 2lea... a aparut un pieton idiot, martor cica, care tot abera ca mergeam cu viteza si ca am trecut pe rosu, ca el avea verde ca pieton (si nu avea). Pana la politie si-a schimbat declaratia si ala din prima masina, a avut fix aceeasi poveste ca mosul si ca pietonul, ca eu am fost pe rosu, ca erau masini deja oprite la semafor, ca pietonii traversau deja... Link to comment
tunning4life Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Nu erau camere in intersectia aia? Si stiu ca mai mergeai cu camera pe casca. N-ai avut-o sau nu au vrut sa se uite? Cu ce ai pe camera, daca o aveai, ii poti face destul de usor sa-ti repare si masina, si mobra, si hainele, si sufletul, si ce mai vrei tu Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk Link to comment
Geo_ZGA Posted September 1, 2016 Author Share Posted September 1, 2016 nu sunt camere in intersectie si camera mea era acasa, fix atunci nu am luat-o. am zis ca e descarcata si plina de insecte, de la drum, si nu m-am agitat sa o pregatesc. inca sunt in dubii daca sa depun contestatie sau nu. Link to comment
tunning4life Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Daca nu ai vreo dovada cu care sa contești, nu stiu ce sanse ai sa castigi. Daca ai timp sa alergi dupa asa ceva, da-i bataie. A scăpat toata lumea ok? Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk Link to comment
Geo_ZGA Posted September 1, 2016 Author Share Posted September 1, 2016 Da, suntem intregi... eu m-am lovit putin la picior, dar e ok. Nu am nici o dovada, dar ma oftic ca am dreptate si totusi m-au facut tap ispasitor. In plus, am 60 zile suspendare la permis, sau 30 cu examen, si nu prea imi convine. Asta e... deja suntem offtopic rau Trebuie sa gasesc o chiulasa pt masina, pana nu ma enervez si caut un alt motor, cu mai multi cp, dar cu mai multa complicatie. Link to comment
Geo_ZGA Posted September 4, 2016 Author Share Posted September 4, 2016 Azi am demontat. Probabil ca bujia s-a rupt cu ceva timp inainte sa-mi dau seama, erau bucatele in cilindru si partea mai argintie a pistonului e unde le-a prins si le-a batut de chiulasa. Si am reusit, cu greu, sa scot si sonda lambda 1. De vreo 6 ani ma chinuiam. Link to comment
cris06 Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 Arata cam urat pistonul... Cilindrul e afectat? Bucatile de bujie au crapat garnitura de chiulasa? Se vede ca cilindrul 4 e plin de antigel. Link to comment
Geo_ZGA Posted September 4, 2016 Author Share Posted September 4, 2016 Masina e putin inclinata spre stanga si antigelul a curs cand am desfacut chiulasa. Nu stiu cum e cilindrul inca, nu am mai apucat sa invart motorul, eram deja obosit. Zilele urmatoare sper sa dau jos roata si sa-l invart. Dupa mintea mea, n-ar trebui sa fie afectat, au batut in sus bucatelele alea... dar o sa vad. Link to comment
Dj_Dark Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Dai cu mana pe el si daca se simte la mana, e nasol. Cel mai probabil nu e afectat dar verifica. Nu prea ai apucat sa te bucuri de aerul ala conditionat. Link to comment
ches Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 In poza cu sonda lambda 1, mi se pare mie sau e usor crapata sudura aia? Izolarea termica a galeriei poate avea efecte de-astea in timp... Link to comment
Geo_ZGA Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 Posibil, mi-e lene sa ma ridic de pe canapea si sa ma uit la ea acum ) Nu rasufla, deci nu-mi bat capul acum. Am gasit chiulasa, azi a plecat prin curier, cand ajunge ma apuc de scos supape, curatat, dus la planat si montat supape (n-am presa), simeringuri de supape noi (cumparate), suruburi chiulasa noi... ce n-am gasit, au fost prezoanele si piulitele de la galerii, noi. O sa caut piulite de cupru/bronz, sa nu mai am probleme cu desfacutul lor, sper sa gasesc. Link to comment
Geo_ZGA Posted September 10, 2016 Author Share Posted September 10, 2016 (edited) Azi am curatat chiulasa, am avut ceva de munca la ea... dar arata ok, fara defecte. Maine o sa-i scot supapele, le scot si pe ale mele, si luni ma duc sa o las la strungar. Am gasit si piulite de bronz, la rocast. Trebuie sa imi fac timp intr-o zi si sa ma duc pana la ei. Am intampinat probleme la filetul unde intra sonda lambda, e stramb. Am nevoie de un tarod de 18, maine o sa ma duc sa caut prin targul de langa mine si prin dedeman. Sau, varianta 2, sudat direct prelungitorul sondei pe piulita veche... dar nu sunt un sudor prea bun, asa ca mai bine ma abtin. Edited September 10, 2016 by Geo_ZGA Link to comment
Geo_ZGA Posted September 11, 2016 Author Share Posted September 11, 2016 Piata Obor, in spate... tarod de 18 x 1.5, 25 lei. Filetul perfect, priceless. Am pus si prelungitorul de lambda, daca nu citeste bine, il scot. Urmeaza demontarea supapelor. Link to comment
Salex Posted September 11, 2016 Share Posted September 11, 2016 Eu unul sunt convins ca sonda aia va da semnal aiurea. Poate, pe termen f. scurt, nu vei sesiza efecte negative insa, pe termen lung, nu cred ca scapi . Anticipez o crestere a consumului si probleme cu noxele. In acelasi timp, ma astept sa iti traga ceva mai bine (pana se afuma rau bujiile, supapele, se infunda catalizatorul ... etc). Link to comment
Recommended Posts