Rafi Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 (edited) Salutare, vreau sa schimb si eu uleiul in cutie, da stiu nu se schimba se completeaza etc...dar mie asa mi-sa pus pata, deci in carte scrie 80W90 sau 75W pt zone foarte reci...ok bun problema este ca 80w90 gasesc doar mineral... aici vine intrebarea este bine mineral eu zic ca nu...voi ? 75W90 am gasit si full si semi sintetic...ambele la urmatoarele preturi. La 75W90 avem urmatoarele:1. Q8 full syntetic 75W90 - 49 lei/litru2. Eneos semi-syntetic 75W90 - 35 lei/litru3. Ulei transmisie 0.5L Aral EP Synth - 25.40/0.5 litri4. Getriebeoel EP SYN 75W90 0.5L Castrol - 26.89 lei5. SU -Ulei Transmisie/Motul/75W-90 / 1 L - 600 lei/litru(am scris bine 600 LEI!!!)6. Ulei 75W90 - 1 litru, CASTROL Syntrax - 69.72 lei/litru La 80W90 avem urmatoarele Ulei transmisie 1L Castol EP 80W90 - 27.76 leiUlei transmisie 1L WOLF HD Polygear 80W-90 - 25.41 leiEneos 80W90 - 25 lei/litruCEPSA TRANSMISIONES EP 80W90 - 23.87 lei ce cumpar...? Edited August 27, 2013 by Rafi Link to comment
Andrei.ss Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 (edited) Discutia mai ampla gasesti aici. Eu l-am schimbat cu ulei GM sintetic (care e de fapt Castrol BOT 402 75W-90) cu 45 RON/l si nu am decat cuvinte de lauda. Acel 80W este o mizerie sinistra si tinand cont ca e mineral, nici nu are cum sa fie altfel. Fisa tehnica a uleiului original SAE80 si a celui GM le-a postat user-ul alexinno si ii copii aici link-urile ca sa poti face o comparatie: uaprom-file.s3.amazonaws.com/27237_transmission_oil_80w.pdf http://www.castrol.com/liveassets/bp_internet/castrol/castrol_south_africa/STAGING/local_assets/downloads/t/BOT_402_TDS.pdf Eventual cauti fisele tehnice si a celorlalte uleiuri mentionate de tine, compari cu preturile si poti lua o decizie in cunostinta de cauza. Edited August 28, 2013 by Andrei.ss Link to comment
Geo_ZGA Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Eu am pus Motul 75w90 acum aproape 2 ani si nu am nimic sa-i reprosez. Inainte de asta am avut Castrol Dexron 3, ulei de cutii automate... exceptand faptul ca trebuie schimbat periodic (cam la 2 ani), ceea ce este un mare inconvenient (nu avem buson de golire, trebuie dat jos capacul pe sub masina, trebuie rampa/elevator, te umplii de ulei etc), cutia se incalzea mai rapid si intra mai bine in viteze, fara sunete suspecte. Totusi am revenit la uleiul de cutii manuale ca sa nu mai stau cu grija schimbarii, Motul, care mi se pare f bun. Link to comment
Rafi Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 Q8 75W90... am ales acum sper sa fie bun.. Link to comment
Rafi Posted September 1, 2013 Author Share Posted September 1, 2013 dupa cum se vede in poze, chiar era timpul sa schimb uleiul nu pot sa imi dau seama de ce sa inegrit in halul ala dar in fine...cert este ca numai imi placea de nici o culoare cum functiona cutia...mai exact devenise zgomotasa si culmea doar cand mergeam incet mai exact in coloana... am gasit si cateva punctulete de metal galben...din pacate...presupun ca sunt mici bucatele de sincron... dar una peste alta acum si-a revenit,de cand am plecat de pe loc noul ulei si-a spus cuvantul...pana acum am facut vreo 100km prin oras si vreo 50 pe afara si pot spune ca se comporta excelent. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now