Jump to content

Daewoo Matiz E


vrazvanc

Recommended Posts

Am vazut asta, dar m-am gandit mult la pret si nici marca nu-i rea.

Uite si Continental-urile cu care vine Matiz-ul din fabrica http://www.ecauciuc.ro/anvelope-vara-continental-eco-contact-ep-155-65r13-73t?utm_source=shopmania&utm_medium=cpc&utm_campaign=direct_link , F/F...

Daca gasesti ceva mai bun, anunta-ma si pe mine.

Link to comment

Am vazut asta, dar m-am gandit mult la pret si nici marca nu-i rea.

Din pacate, cam este. Urmreste topicul dedicat anvelopelor, s-ar putea sa iti schimbi parerea.

 

Link to comment

Foarte bine arata masina, presupun ca functioneaza la fel de bine. Mie personal 3 lucruri nu-mi palc :

1.stergatoarele nu se potrivesc ( estetic vorbind ), eu am de alea clasice cu lama mai ingusta, alca parca, de 500 si 400;

2.eu prefer volanul fara husa, eventual as pune unul de ala cu airbag, pare mai frumos;

3.motorul arata impecabil, insa antigelul nu era schimbat ( asa mi se pare mie ), nu-l lasa , eu ma chinui de 2 ani sa curat instalatia, pana nu scot antigelul curat din instalatie ( dupa folosire ) nu ma las, in rest nota 10 .

Edited by korydon
Link to comment

Multumesc :caaalm:

Stergatoarele sunt de 53 si 41 cm, mi-e indiferent ca aspect, le-am luat crezand ca sunt mai bune, dar nu-i chiar asa. Ori are parbrizul o problema de le strica, ori sunt prea proaste. Cand am cumparat masina, avea stergatoare clasice si au fost primele care l-am schimbat, nu imi convenea cadrul metalic, care putea deteriora parbrizul daca se "stricau".

Stiu ca volanul arata bine simplu (nu mai vorbesc de modelul cu airbag), dar vechiul Matiz avea volanul ros, dupa cum a spus si Ionut - am zis sa-l protejez. Nu am gasit husa neagra, asa am vrut.

Antigelul era schimbat cand am facut poza, daca ma uit atent, ai dreptate, pare murdar, dar cred ca-i de la poza. Probabil si de la vas, care nu am reusit sa-l spal cum as fi vrut, adica sa fie ca nou.

Edited by vrazvanc
Link to comment
  • 2 weeks later...

Temerile mele s-au adeverit, am ramas din nou fara bani, momentan... Prilej sa mai caut anvelope.

M-am interesat de roluit si indreptat jantele, ar costa 35 lei/bucata - mi se pare putin cam mult.

 

Intre timp, cu ocazia asta http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/14780-bubuitura-la-curba-spre-dreapta/ am descoperit ca masinuta are nevoie de rulment nou la roata din spate, culisa etrier si flansa amortizor. A fost binevenita verificarea asta.

In continuare face plimbari zilnice pe... drumul din oras, daca se poate numi asa, iar la 2 saptamanani se relaxeaza 300 km in afara. Foarte multumit, mai putin de treapta II, care intra cam greu din I, la retrogradare merge "brici".

Edited by vrazvanc
Link to comment

Iarna daca e grea, tot mai eficace sunt anvelopele doar de iarna - macar pe fata !

Cu spalatul la motor e bine sa eviti pe cat posibil operatia, daca trebuie sa stai cu motorul pornit pana se usuca toate urmele de apa de pe conectori si furtune.

In rest spor la bibilit !

Link to comment

Asa ar fi corect, anvelope pentru fiecare sezon, dar nu ma avantajeaza din alte privinte. Cu masina n-o sa ma aventurez in nameti, de asta raman pe varianta cu al-season.

Nu era necesar sa spal motorul, am facut-o de nevoie, crezand ca asa scap de guzgani. M-am gandit mai bine si nu mai mi se pare un lucru asa rau, chiar ma gandesc sa spal motorul dupa fiecare iarna, dar inainte de un drum lung, de exemplu spre tara (150 km), ca sa se usuce bine totul. Oricum, din cauza ca nu e "etansa" capota, la fiecare spalare a caroseriei sau ploaie, se cam spala si motorul.

 

Multam`!

Link to comment
  • 3 weeks later...

:roll: 55.000 km, cred ca inregistreaza in plus asta...

 

Am luat pana la urma DEBICA Navigator 145/70. Arata mai bine in realitate decat in poze, pret 136 lei anvelopa, fabricate in luna a IX-a, 2013. Acum astept sa se elibereze un service unde voi indrepta si rolui jantele, dupa care sa montez noile anvelope. Azi n-am avut noroc, dar facut boboc micutul la spalatoria OMW-ului, mai ales de frica sarii de pe sosea. Abia astept sa pun anvelopele, sunt curios de zgomotul de rulare si daca o sa mai tremure volanul in curbe si peste 100 km/h.

Link to comment

E gata gigantelul pentru iarna, am montat azi anvelopele si bine am facut, cele vechi erau foarte imbatranite si eram kamikaze cu ele, una avea si un cui in ea.

Jantele, spre surprinderea mea, sunt super OK, una singura avea o buza putin deformata, asa ca s-a rezolvat destul de usor, nu au cerut mult plumb, pana in 30g.

70 lei toata treaba, am inlocuit si valvele.

 

Pana acum sunt surprins, ce pot sa spun, volanul merge incredibil de usor, nu mai tremura nimic, si cel mai important e ca zgomotul de rulare s-a redus considerabil. Nu ma asteptam. Sa le vad pe umezeala si zapada, si cat de repede se uzeaza, caci de consum nu cred ca trebuie sa imi fac griji, masina pare mult mai usoara.

 

N-arata rau cu 145/70, nu e chiar bicicleta, asa cum imi imaginam.

Link to comment

Din una in alta, cadou de Sarbatori din partea vecinilor plini de caterinca, cica sa sune alarma, s-a apucat sa miste masina, asa ca m-am ales cu astapost-36075-0-46047000-1386487738_thumb.jpg

E frumos rau in Romania...

Partea buna e ca am rezolvat-o cu o ventuza de 90 de bani, in proportie de 80-85%. Urmeaza sa caut o ventuza cu un diametru mai mic sa o fac sa fie ca inainte. Costurile tinichigeriei PDR am vazut ca sunt foarte ridicate, asta m-a determinat sa incerc sa indrept tabla singur.

Poza cu incercuitul e o exemplificare in Photoshop, pentru ca am uitat sa fac poza inainte; oricum, arata mai rau decat ce vedeti.

post-36075-0-73907000-1386487758_thumb.jpg

post-36075-0-37860700-1386487773_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...

Piese mitoase pentru gigant post-36075-0-75595300-1387359246_thumb.jpgpost-36075-0-47153800-1387359264_thumb.jpgpost-36075-0-75116700-1387359276_thumb.jpg

Arata ... nu-l mai recunosc fara capace :aoleo: post-36075-0-98860900-1387359336_thumb.jpgpost-36075-0-54391200-1387359347_thumb.jpg

Le pun la primavara dupa ce le reconditionez, pana atunci vreau sa ma bucur de rotile rotunde, fara tremuraturi. Pana atunci merge si asa post-36075-0-28225000-1387359437_thumb.jpg

Am inlocuit carcasa superioara a filtrului de aer pentru ca cea veche avea o ureche rupta, si bucsa pedalei de ambreiaj, jocul s-a mai diminuat si am scapat de o clampaneala cand revenea pedala.

 

Urmeaza lichid frana ATE si ulei.

 

Imi pare rau de poze ca nu am camera la indemana, sau macar un telefon cu o camera mai buna.

Edited by vrazvanc
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...