Andrei.ss Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Rasfoind manualul de utilizare am sesizat un detaliu in urmatoarea imagine, pe care initial nu il observasem. Nu am vazut niciodata un Cielo care sa aiba o astfel de tubulatura si eram curios daca stiti sa fi existat asa ceva. Nu cred sa fie totusi o "greseala de tipar". Mi se pare interesanta pentru ca priza este indreptata inainte, deci teoretic ar trebui sa fie mai eficienta in ce priveste debitul si alimentarea cu aer rece. Link to comment
Andrei.ss Posted September 25, 2013 Author Share Posted September 25, 2013 Ce tare! Mi-ar placea sa am o astfel e palnie, macar sa experimentez sa vad daca e vreo diferenta. Din ce imi dau seama ar fi perfect compatibila pe Cielo. Pacat ca sansele de a intra in posesia uneia tind probabil spre zero, mai ales ca e vorba de o masina care a iesit din productie acum 20 de ani. Link to comment
Corneda Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Personal nu cred ca ar vreo mare diferenta in bine, ba dimpotriva, ma gandesc de exemplu cand stai pe loc, ar trage doar aer fierbinte intrucat gura este deasupra galeriei de evacuare. Link to comment
Geo_ZGA Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Si aia clasica tot deasupra radiatorului si a galeriei este. Diferenta e ca aia clasica trage aerul din compartimentul motor, de langa baterie, asta de la Lemans trage din exterior, din grila. Chiar si cateva grade in minus conteaza... Link to comment
Corneda Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 O palnie de genul pare a se gasi pe Opel Astra F diesel Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now