lauamd Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Mie mi-au spus de la BCR că dacă maşina întârzie atunci nu voi plăti rată pe luna respectivă aceasta plătindu-se atunci când soseşte auto. Link to comment
marr Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 (edited) Ciudata faza cu factura de leasing emisa inainte de ridicarea masinii. Eu am ridicat masina imediat ce s-a confirmat primirea avansului (am avut noroc ca am luat masinuta din show room ) Prima factura de leasing mi-a parvenit dupa mai bine de o luna, si asta datorita faptului ca m-am agitat eu si am dat niste telefoane. Firma de leasing a motivat intarzierea in emiterea facturii prin faptul ca ei nu au stiut ca am ridicat masina (s-au ratacit niste acte). Nota bene - este vorba despre HVB Leasing. So, este aceeasi situatie cu cea de mai sus - @lauamd Referitor la MotorActive, mai stiu si ASIMO cate ceva ... Edited November 7, 2005 by marr Link to comment
arp Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Pe perioada de asteptare (de cand s-a platit avansul si pana cand masina este predata utilizatorului) cei de la leasing vor factura dobanda pe suma finantata., capitalul il vor factura doar cand masina incepe sa fie utilizata. Asa ca atentie la termenele lungi de asteptare, rezervati masina dar nu incheiati contractul de leasing... Link to comment
razvanclub1 Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 da dar daca nu semnezi contractul de leasing si nu platesti avansul degeaba rezervi masina ca daca vine altcineva si plateste avansul fii sigur ca a lui o sa fie masina Link to comment
arp Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 Nu si daca lasi un mic aconto...cateva sute de euro sunt suficienti de obicei. Vor fi scazuti ulterior din avans. In acest fel dealerul are incredere sa comande masina, tu ai incredere ca-ti vine si pana vine faci actele de leasing... Link to comment
marr Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Si eu am dat un "aconto" de vre-o 10 mil ROL ca sa-mi retina masina. Si asta inainte chiar sa depun dosarul de leasing. Cand a fost totul gata si mi-a venit factura de avans, am platit numai diferenta iar dealer-ul a virat banii respectivi (aconto) in contul firmei de leasing. Este drept ca in cazul meu masina era in showroom, dar nu cred sa fie o situatie diferita in cazul in care masina pe care o vrei exista pe stoc. Singurul semn de intrebare este legat de modul in care se fac comenzile / rezervarile pe relatie dealer - GMDAT SE Europe. Link to comment
lauamd Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Eu am dat acont 40 mil. Cam mult , nu ? După ce mi-au dat factura finală să o duc la bancă mi-au returnat şi avansul pentru a-l preda personal la soc.de leasing. Link to comment
razvanclub1 Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 eu platisem o parte din avans (aprox.150.000.000) si tot nu mi-au pastrat masina. cand am platit si ultima parte mi-au zis ca masina a luato altul si ca nu a putut sa o tina Link to comment
lauamd Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Astia-s unii dealeri . Ce sa-i faci,daca banuii primeaza . Link to comment
venatir Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Salutare oameni buni, As vrea sa va rog si eu ceva. Ce imi puteti spune despre Lacetti 5 usi cu motorizarea 1.6 ? Credeti ca se merita o astfel de masinuta (din prisma fiabilitatii, costuri de intretinere, etc.). Eventuale probleme aparute la ele (stiu ca sunt relativ noi pe piata). Astept raspununsurile voastre ! Link to comment
razvanclub1 Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 eu zic ca se merita.e cea mai buna alegere la pretul de acum cu reducere.da trebuie sa o iei in leasing ca sa scapi mai ieftinache.eu mi-am comandat lacetti 1.6 dar in 4 usi si imi vine cam in 2 sapt. dupa ce o iau o sati spun mai multe, dar am fost la drive-test si mia placut cum sa comportat. mai citeste si tu posturile anterioare si o sa-ti dai seama mai bine,dar vezi ca reducerea e pana la 31dec,asa ca dac vrei sati iei lacetti ar trebui sa te grabesti.succes Link to comment
john Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Credeti ca se merita o astfel de masinuta ... Nu se merita, merita! Link to comment
venatir Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Mersi frumos de raspunsuri ...desi cam putinele fata de ce ma asteptam eu. . As mai vrea sa va intreb ceva. Cum sunt preturile la piesele de schimb. Sunt si ele supuse acelorasi taxe vamale ?? Toate bune ! Link to comment
Satori Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Ai mai intrebat asta. Ti se va raspunde acolo. Link to comment
venatir Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 (edited) Asa este ... am mai intrebat si la capitolul "Piese de schimb" ... poate doar doar o raspunde careva, mai ales ca se mai grupeaza mesajele si uneori ajung in zone mai putin vizibile. Toate bune. Edited December 13, 2005 by Satori Link to comment
razvanclub1 Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 e greu de spus despre piese de schimb pentru ca este o masina relativ noua si nu prea au avut probleme,unele masini nu au probleme la 10-20.000 km. cel mai bine e sa te duci la un dealer si sa-l intrebi dar o sa-ti spuna ca lacetti nu au probleme(asa mi-au spus si mie). si in plus nu sunt prea multi posesori de lacetti Link to comment
perfidus Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 Am doar 650Km cu masina, ultimii aproape 300km i-am facut in week-endul ce-a trecut pana la Pitesti /Stefanesti si inapoi. Cunoscand foarte bine traseul am fost surprins placut de stabilitatea masinii in curbe, pe care le-am putut aborda in viteza simtitor mai mare decat in trecut (cu Dacia...berlina . Motorul de 1,4 nu m-a dezamagit, trage excelent in pante de la 3000 ture in sus, dar n-am facut abuzuri, media orara a traseului trecand usor de 75Km/h (stil batranesc). Am observat ca se simte excelent in jurul lui 3000, pe curbe/ pante am lasat-o in treapta 4 si de indata ce drumul se "limpezea" ii dadeam 5 si o tineam de voie la 100-110 (3000~3100). Fiind "bebelusa" am incercat-o numai pana la 120 si n-am urcat-o decat odata la 4000 intr-o depasire mai din scurt. Pana la viteza asta zgomotul este la fel ca si la 90km/h, extraordinar de redus, ca la orice masina respectabila din D cu care am mai mers. De frane slava domnului n-am avut nevoie sa incerc la limita ABS-ul dar isi fac datoria excelent (discuri si pe spate!). Ramane sa stabilesc si consumul, data viitoare ca acum n-am facut plinul la plecare. In oras cred ca e cam 11l/100km. FF multumit de masinuta, iar consoarta ff multumita de sistemul audio Link to comment
lauamd Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 Vei avea si in continuare satisfactii de pe urma ei. Sa ai parte de ea. Eu am reusit sa ajung la limita kilometrilor de rodaj adica 2900. Ce pot spune . Sunt foarte încântat e maşina mea.Mă surprinde tot timpul. Pot spune că are o stabilitate demnă de invidiat şi sunt sigur că acelaşi lucru îl va spune orice posesor de lacetti. Este mult peste multe maşini mai scumpe. Şi iată că am ajus unde vroiam. Pe la 2400 am considerat că rodajul s-a cam încheiat. Aşadar am pus benzină şi i-am făcut consumul. Pot spune că nu cred că aş putea fi mai mulţumit. Cam 30% drum l-am mers în oraş,iar 70% în afară unde viteza medie a fost cam de 120 Km/h (desigur că am mers şi cu 140 (3000 rpm) între localităţi). La aprinderea martorului benzinei am pus benzină şi am mers până s-a reaprins. Consumul meu mediu a fost de 8,1 l/100km Având în vedere că maşina are cutie automată care sincer să fiu este super ajutându-mă mai ales la manevre dificile ca depăşirile mie mi se pare un consum foarte bun. Sunt sigur că la vară la un mers cu 90km/h voi reuşi să scot sigur 5,5 % mai ales că am terminat şi rodajul. Baftă! "> Link to comment
razvanclub1 Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 astazi in sfarsit mi-am ridicat masina de la gtt. am facut poze abia spre noapte ca nu mai ploua. o sa fac alte poze pe zi si cand nu o sa ploua. sunt super multumit de ea,imi place deocamdata,sa vad in timp cum se comporta Link to comment
andreicri Posted January 3, 2006 Author Share Posted January 3, 2006 (edited) Sa o stapanesti sanatos man.arata super Lacetti-ul.imi place... Edited January 3, 2006 by andreicri Link to comment
overdose Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Am si eu o nelamurire: pe site-ul Di-Bas la caracteristici tehnice pt Lacetti scrie ca e in grupa de poluare Euro 2. E destul de ciudat, tinind cont ca Nubira 2 e Euro 3 si are pret mai bun. Link to comment
Tommy Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 (edited) chiar 3 scrie, asa-i si nu se inmatriculeaza cu 2 in romania din 2004(productia interna), iar de afara din 2003 Edited January 4, 2006 by Tommy Link to comment
lauamd Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Este euro 3 sigur! În străinătate este dată cu Euro 4 dar la noi este suficient 3 au considerat ei. "> Link to comment
Satori Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Ia uitati-va in talon. O sa aveti o surpriza Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now