Elfu Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Nici eu n-am mai condus o masina noua care sa traga dreapta din fabrica si intamplator sunt la a 4-a masina noua in 6 ani. Link to comment
Tommy Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 (edited) Dupa mine daciile berline si aygo-plasticus nu se pun la masini, dar daca sunt inmatriculate evident ai dreptate. Apropo.. ai mai masurat 0-100 pe GPS sau ai gasit pe undeva alea 11 secunde? Cand lacettiul tau alb o sa stea pe curbe si o sa opreasca precum in clio sa ne scrii. Ideal ar fi de departe Despre problema de roti ti-a explicat Tolin in postul precedent ca nu este o defectiune a masinii, dar nu pricepi. Edited April 3, 2008 by Mircea Link to comment
Elfu Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 (edited) ...Cand lacettiul tau alb o sa stea pe curbe si o sa opreasca precum in clio sa ne scrii. Ideal ar fi de departe ... Tu vorbesti acum in calitate de posesor al ambelor masini nu? Cate Lacetti ai condus pana acum, sau mai bine zis cati km de stii cum sta in curbe masina. Cu franele ai dreptate. Foarte bune la Reno. Incearca-le de la 150 la ora in sus asta daca nu te rastorni daca bate vantul prea tare din lateral la viteza aia cand tocmai ai trecut pe langa un tir. Super dierectia la reno symbol, extrem de precisa de pe la 120 la ora in sus. Intamplator eu am acel Symbol in familie si il conduc cand vreau fara restrictii si stiu ce-i poate pielea. Edited April 3, 2008 by Night Elf Link to comment
Tommy Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Am vazut ce stii, e defecta masina ca cineva a dat in gropi. Vorba aia, esti .. sofer bun .. de dai in gropi Am condus destul cat sa imi dau seama, nu trebuie sa imi cumpar ca sa vad. Intamplator, cred ca am condus vreo 3 feluri de simboale (75, 65, 80 cai), si lacetti-uri trei, una de 1.4 si doua de 1.6. Directia la simbol.. cred ca te refereai la aia defecta, nu? Mestere, nu trebuie sa conduc 100 de mii de km ca sa vad daca are frane bune, la fel sunt destule cateva curbe sa pot face o comparatie. Ca sunt problemele de fiabilitate la reno e altceva, dar nu inseamna ca nu stiu sa faca masini sau motoare. N-aveam cum sa imi cumpar simbol dupa cielo, ca nu fac downgrade, iar lacetti desi mi-a placut foarte mult cum arata.. m-a dezamagit Spre curiozitatea ta, eu am condus lacetti inaintea ta, anul trecut, cand plangeai tu ca nu stiai cum sa mai faci sa iei aveo sau lacetti de 1.4 si te alergai vijelios cu dacia Link to comment
perfidus Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 (edited) Asa si? Ce te-a dezamagit, concret. Ca tot suntem pe topicul de impresii de test drive. Edited April 3, 2008 by perfidus Link to comment
Tommy Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Motorul care urca lent in ture, nu are explozie la nici o turatie, lipsa de fermitate la frane, directia imprecisa.. senzatia de ieftin per ansamblu Link to comment
wallaby Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Tommy, exact asa as descrie eu o Corolla! Am condus una anul trecut si, sincer, n-am vazut vreodata directie mai imprecisa. Pur si simplu ghiceam directia in care o s-o ia masina... In schimb motorul era bunicel, 136CP in varianta de 1.8, singura pe Corolla down under. Am scris astea doar ca sa-i avertizez pe cei interesati de Lacetti sa citeasca parerea lui Tommy cu o umbra de scepticism, asa... Revenind la Lacetti, as spune ca manevrabilitatea, franele si statul in curbe sunt medii. Ce le strica sunt pneurile alea coreene proaste, in care parca au uitat sa puna si ceva cauciuc si zici ca-s doar plastic. Schimba-le, eventual si mai bine treci pe 215 R17 si ai sa vezi cum se transforma masina. Sigur, nu va ajunge niciodata la nivelul unui Clio care, nu-i asa, in varianta Sport e etalonul hatch-urilori de pe piata la capitolul asta. Despre motorele mai mici nu-mi dau cu parerea, al meu e de 1.8 si e singura varianta pe care-am vazut-o. Trage binisor, nu-i tocmai un racnet al tehnicii la aia 120CP da-si face treaba. As cumpara un Lacetti azi daca as avea nevoie de o masina noua buna, cu dotari standard generoase, la pret mai mult decat decent? Cu siguranta! Link to comment
perfidus Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Desi pot fi subiectiv, senzatia de ieftin per ansamblu am avut-o si eu in multe masini care nu erau deloc ieftine raportat la ce ofereau: noul Clio, Fiesta, chiar si Fabia. Deci, sa nu intram in subiectivisme. Franele sunt chiar bune la Lacetti, hai sa zicem peste mediu: actioneaza progresiv permitand dozarea la limita intrarii ABS, unora le place mai mult asa. Nu te lasa la greu mai ales cu alte cauciucuri (Wallaby, ai dreptate). Stabilitatea, chiar si a versiunii hatch este mai buna ca la orice alt Daewoo, nu compar cu ce este cu 50% mai scump. Dar chiar si in acea suma de 9200 euro CIP, coreenii dau suspensie independenta pe spate, amortizoare cu gaz si arcuri progresive. Despre motoare, ei bine, aici toti ne pricepem, ca la fotbal si femei. Daca zici tu, asa o fi. Insa pe motorizarea de 1,4 Lacetti atinge 100km/h in 11.6 secunde. Nu am testat, ca nu mi-am luat masina pentru asta. Cu o cutie de viteze mai buna cred ca se putea scoate mai putin, motorul chiar trage de la 3000 ture in sus, dar nu asta a fost scopul coreenilor.Ei au vrut sa ofere la bani putini masini spatioase, cu dotari de bun simt si design european. Pacat ca de cand a trecut la GM ceva s-a rupt in identitatea marcii si acum asteptam noul Aveo in 5usi cu roti de 13 si grila sport Audi. Link to comment
Elfu Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 (edited) Tommy, exact asa as descrie eu o Corolla! ... Corola modelul vechi ca asta nou chiar e foarte cool. @Tommy Corola modelul precedent, sorry dar nu avea nimic sa ma dea pe spate. Acelas gen de interior sobru, vechi si neprimitor ca si la skoda 1. O masina de generatie veche ca si design. Nu ma pronunt la performante ca n-am condus, dar ca si look interior, lasa-ne ... lasa-ne. Cu franele la Lacetti ai avut o problema de acomodare. Incearca sa apesi mai mult pedala sau brusc si o sa ai frane. Franele la Lacetti nu sunt gen reno cum ai atins pedala sa-ti inghete roata. In 20 de km nu poti sa-ti faci o parere despre o masina. Dupa ce o conduci cateva sute de km mai vorbim. P.S. Data viitoare condu un Lacetti cu anvelope Hankook nu Kuhmo. Edited April 4, 2008 by Night Elf Link to comment
Tommy Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Pur intamplator, eu nu sunt unul dintre cei care idolatrizeaza propria scula (nu ma refer la perfidus, care e un tip cu mult bun simt). Am mai zis, corolla e destul de slaba .. dar daca asta am primit-o .. ce sa fac acuma, sa iau autobuzul? Link to comment
Elfu Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 (edited) Stai linistit ca nici eu nu idolarizez Lacetti. Vezi de cate ori m-am luat de masina. Are multe lipsuri masina, nu zic nu, dar nu frane proaste, directie imprecisa si stabilitate in curbe proasta. Exemplul ala care l-ai dat cu Symbolul chiar a fost deplasat. Intamplator conduc destul de des masina aia si stiu ce-i poate pielea. Directia imprecisa e la ea acasa la Symbol, franele mult prea sensibile, comoportamentul pe autostrada in conditii de vant lateral cand treci pe langa un tir, te fac sa te intrebi de 2-3 ori daca te risti sa sari de 130 la ora cu ea. Nu uita ca Lacetti are suspensie complet independenta destul de rigida. In curbe sta muuuult mai bine decat multe masini mai cu pretentii. Poti sa te iei de consum la Lacetti, poti sa te iei de cutia de viteze, de schimbatorul de viteze, poate si de motor ca nu e la fel de elastic ca un VVT-i, poti sa te iei de intretinearea relativ scumputa comparativ cu alte masini din acelas segment, dar nu de ce ai enumerat tu mai sus. Edited April 4, 2008 by Night Elf Link to comment
wallaby Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 (edited) @Tommy: scuze, n-am avut idee ca ai primit masina... Credeam ca ai cumparat-o din pasiune pentru Toyota. Sigur ca-i buna daca-i cadou. Singura problema e c-o sa te tina 400,000km de o sa ti se acreasca de ea Nu cred ca cineva ar putea spune, citind ce-am scris mai sus, ca idolatrizez masina asta. Cum am spus, cam la toate capitolele e medie, nu pot spune ca straluceste la ceva anume. In schimb la capitolul "bang for buck" sa zic asa, sta foarte bine. Ca exemplu, in Oz costa cu motorul de 1.8 mai putin decat un Yaris 1.5 cu jenti usoare si spoiler la spate (varianta "sport", hahaha!). Sau jumate din pretul unui Golf cu dotari similare. E o masina buna la un pret corect, atata tot. Edited April 4, 2008 by wallaby Link to comment
ratusca Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Si eu ma numar printre posesorii de Lacetti multumiti. M-am acomodat repede cu masina si ma simt foarte bine in ea. In ziua in care am fost la GTT sa ma uit dupa ceva, m-am suit in Aveo sedan, am dat scaunul in spate si... am intrebat: "Ceva mai mare nu aveti? " si uite asa mi-a fost aratat Lacetti. M-am suit in ea si a fost dragoste la prima vedere . Interior decent, care-l consider mult peste alte masini putin mai scumpe (KIA ceed de exemplu, modelul break..) la inceput nu prea eram incantat de faruri dar m-am obisnuit cu timpul, exterior frumos dupa parerea mea, ce mai, dotari bune la pretul ei. O masina fara pretentii de smecher, te sui in ea, dai drumul la muzica si drive on . Cauciucurile am cautat sa le schimb cat mai repede si am reusit, Hankook par din plastic... aaa, si becurile, cele cu care vine mi se par slabe. Link to comment
Cristianpp Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 (edited) Hi! Gata ! Am intrat si eu in CLUB ! Dupa o luna si juma' de asteptari sunt un proaspat posesor de Lacetti (Sedan Elite, benzina, 1,6, 4 usi, AC, etc...). N-am cuvinte de incantat ce sunt ! Drept este ca pana acu' am avut Dacia 1300, 1310 si ultima o Nova GTI cu motor de 1,6 pe care am forjat-o binisor. Nu pot sa fac nici o comparatie! In sfarsit ACUM am si eu masina... 360 km facuti (mai mult prin oras) si nu gasesc nici un cusur. Stabila in curbe, nervoasa si la 3000 rpm (inca usurel ca eu zic sa mai fac niste km pana sa trec de 3000), extrem de confortabila, in special la smecheria cu miscarea pe verticala a scaunului, spatioasa (cu fiica-mea, de 6 ani, deja am probleme, ca vrea sa se joace cu papusile numai in masina). De consum inca nu stiu nimic ca dupa ce am facut plinul prima oara si am vazut cat costa 60 l de benzina inca nu m-am indurat sa mai alimentez. Astept salariul... Singurul of este ca pe cauciucuri scrie "Made in China", treaba rezolvabila da' nu acum cand am o gaurica in ciorap de 12 500 euro ! Bai, am inceput sa ma vait ! Scuze ! De luni cred ca o sa pun si niste pozutze ca nu mai pot de mandru ce sunt ! Hai PA ! Edited April 5, 2008 by Cristianpp Link to comment
EM!L Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 (edited) Felicitari . Fa-i topic la Masina Mea. Edited April 5, 2008 by EM!L Link to comment
wallaby Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Felicitari! Ce culoare ziceai ca are? Din pozele postate deja nu prea vad ce si cum... Link to comment
Cristianpp Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Multumesc pentru felicitari !! Cam asta-i culoarea ! Daca ma iau dupa Cartea de Identitate este GRI , da' cand am intrebat, am aflat ca au fost unificate o multime de culori ca sa le fie mai usor stim noi cui ! Nu mai pun alte poze ca-i jegoasa rau. O spal si sper ca luni sa pun o multime de poze. O sa incerc sa ma mut la "Masina mea" conform sugestiei lui EM!L. Corect ! Pa! Link to comment
Senna Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 (edited) Felicitari! Masina se situeaza in clasa de mijloc a clasei compacte sau, mai popular, clasa Golf. Nu este Premium precum Audi A3 asa ca nu putem avea pretentia sa vina echipata cu anvelope... premium! Dar chiar si asa, tinuta de drum este superioara Corollei, insa ea isi ia revansa la capitolul motor, mai bun, de generatie mai noua (VVT-i). Aceasta tehnologie noua face ca motorul sa traga bine la orice turatie. Pt mine nu e o problema, caci in accelerare daca schimb la 4000rpm turatia coboara la 3000rpm si incepand cu aceasta turatie trage bine, apoi cand trece de 5000 abea iti vine sa mai schimbi in superior > Comportament tipic de motor 16V Edited April 7, 2008 by Senna Link to comment
florin77 Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 (edited) Salut , sunt viitorul posesor al unui Lacetti 1.6 , echipare Premium , culoare Bej Melange , ieri am dat avansul la GTT ( am presuri gratis , oricum le schimb ) . Dupa incercari la Seat Cordoba , Renault Megane , Opel Astra am ajuns aici . Ca aspect si dotari sunt mult mai incantat decat de ceilalti . Dupa cum zicea dealer-ul , era singura pe stoc in Slovacia cu echiparea si culoarea asta . Cateva intrebari dupa ce am citit tot threadul : - stergatoarele pornesc cand stropesti parbrizul ? - usile se incuie la pornirea motorului ? - acceleratia este pe cablu sau pe senzor ? - ceva costuri revizii ? - un top service ? Mai vedem . Edited April 11, 2008 by florin77 Link to comment
Mircea Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 - stergatoarele pornesc cand stropesti parbrizul ?- usile se incuie la pornirea motorului ? - acceleratia este pe cablu sau pe senzor ? - ceva costuri revizii ? - un top service ? -Da -Nu (e un feature al alarmei) -la 1,6 e pe cablu Restul, cauta in topicurile dedicate. Link to comment
Elfu Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 (edited) ...- ceva costuri revizii ? La mine: Revizia de 15.000 facuta la Radacini Motors ~650 RON parca Revizia de 30.000 facuta la G&P ~930 RON - un top service ? Nu cred ca a avut nimeni tangenta cu toate cele 4 reprezentante sa-si faca o parere despre fiecare in parte. Eu nu recomand Radacini Motors. O sa vezi de ce daca o sa citesti topicele deschise de mine pe aici cu "probleme la directie" Nu stiu cum sunt cei de la Dibas ca nu am avut tangenta cu ei. De la GTT am cumparat o anvelopa si atat. Nu am apucat sa-mi fac o parere despre ei. De G&P Bucuresti pot sa zic numai de bine. Au fost ok de fiecare data cand am ajuns pe la ei. ...-la 1,6 e pe cablu Esti sigur? Nu te contrazic dar eu stiam ca pe cablu e doar la kalosul de 1.2 acceleratia si la spark. Edited April 11, 2008 by Night Elf Link to comment
Mircea Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 (edited) Din cate stiu eu e pe cablu la variantele pe benzina, modul drive by wire este numai la diesel. Coboara pana la masina si uita-te Edited April 11, 2008 by Mircea Link to comment
tolin Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 ... eu stiam ca pe cablu e doar la kalosul de 1.2 acceleratia si la spark. Confuzi cablurile, cel care actioneaza clapeta de acceleratie cu cel care actioneaza ambreiajul. Link to comment
Satori Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 Ce conteaza? Cablul e cablu. tinuta de drum este superioara Corollei Las-o jos ca macane. de generatie mai noua (VVT-i). Aceasta tehnologie noua Aceasta tehnologie noua e veche. Daca nu se foloseste pe scara foarte larga, nu inseamna ca e noua. Link to comment
Razv Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 ia uitati cum sta Lacetti in curbe.. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now