Mircea Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Nu numai asta. Statia si amplificatorul au nevoie de putere si se recomanda conectarea direct la baterie, prin intermediul unui releu care sa reziste la un curent de minim 20 A. Acest releu va fi actionat de + contact Link to comment
Satori Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Mai cauta. Exista undeva o gaura intre compartiment motor si habitaclu. Daca vrei, te ajut. Link to comment
Satori Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Vino incoace sa o purecam. Gaura exista, nu ai gasit-o tu inca (asta suna nasol, sorry ). Link to comment
Elfu Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 (edited) Mircea daca ai nevoie aduc eu o bormasina si ii facem alta gaura daca nu o gasiti pe aia. La urmatoarea intalnire poate imi faci si mie un brief cum e cu statiile astea, ca ma bate gandul. Dau multe beri. Edited May 23, 2008 by Night Elf Link to comment
Mircea Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 (edited) Sato, toate cablurile trec prin stalp-contraaripa, si ies la motor. Gaura asta am gasit-o numai ca n-am un nanorobotel sa-i dau cablul in dinti sa il duca dintr-o gaura in alta )"> Elfule, cu placere, daca ai drum prin Buftea treci si iti arat. Edited May 23, 2008 by Mircea Link to comment
Satori Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Baga matale cablul pe acolo, indeasa-l, si o sa iasa el pe undeva. Poti sa iti folosesti si 'sonarul' sa depistezi pe unde iese. Link to comment
Mircea Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Eh, si perseverenta a dat roade. Am gasit o gaura, astupata frumos de un dop de cauciuc. Se afla in lateral stanga un pic deasupra servofranei, mascata de rezervorul de servo. De la motor e cam greu sa ajungi, abia se observa, insa din interior, prin dreptul pedalei de acceleratie, bagi un deget si tup!, scoti dopul afara. Acum urmeaza sa fac legaturile. Link to comment
VFX Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 prin dreptul pedalei de acceleratie, bagi un deget si tup!, scoti dopul afara. Bravo, vezi ca se poate... Si cum bagi dopul la loc? > Link to comment
Mircea Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 Trec cablul prin dop, ca sa nu intre apa in masina cand spal motorul. Si trag cablul pana ajunge dopul la caroserie si apoi vad eu cum il imping Link to comment
ROBERT_DAGALITA Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 mai nou, este oferta la Lacetti + modele noi. E interesant. http://www.chevrolet.co.ro/models/lacetti/index.htm sunt un fericit posesor de lacetti cu motor de 2 litri ,inca nu am gasit nimic de modelul meu pe aici ,daca este cineva cu aceiasi motorizare rog impresii despre comportamentul masini la drum lung si consum . Link to comment
VFX Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 (edited) Mircea are unul. Sa o stapanesti sanatos, si sa-i faci un Topic la Masina Mea...cu poze...si impresii... Edited July 17, 2008 by VFX Link to comment
ROBERT_DAGALITA Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Mircea are unul. Sa o stapanesti sanatos, si sa-i faci un Topic la Masina Mea...cu poze...si impresii... am primit destule comentarii rautacioase, de la colegii de work, ca la un motor de 2 l 122 de cp e cam putin si mai mult caii astia ar fi si cam morti ,imi venea sa-i dau cap in cap . am plecat intr-o vineri la munte si am facut un pseudo off rode ,va spun sincer ca nici cu passatu nu am reusit sa urc acolo unde am mers cu chevi al meu. imi poate da cineva detalii de echipamente sau dotari optionale pe care le-as lua de la deler? lacetti 4 usi ,2 l ,122 cp.merci Link to comment
Akon Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Cum adica sunt caii morti?Au mers cu tine in masina si au zis asta? Link to comment
ROBERT_DAGALITA Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Cum adica sunt caii morti?Au mers cu tine in masina si au zis asta? nu au mers cu mine ,cand am fost la deler ,am venit cu pliantul si foarte incantat le prezentam caracteristicile ,si se faceau cateva comentarii rautacioase ,tinand cont ca aci unde lucrez eu se poarta doar honda civic sau nissan navara. am avut timp sa le demonstrez contrariul .din ianuarie pana acum am facut destule drumetii la munte sau mare ,asa incat decate ori am avut ocazia le-am dat cu flit .sa nu mai spun ca honda civic la 20000 euro sport viteza maxima este de 187 km/h .cu lacetti pana la cernavoda am mers 1h numai cu 180 190 la 5500 ture-6000 si nici macar nu s-amiscat acul temperaturii lichi racire . iar la civic la aceiasi viteza avea aprope de rosu acu . in concluzie nu as dao ptr nici o masina de pana in 20000 euro cred ca nu mai este nevoie sa precizez ca nici nu se pune problema de vreo comparatie cu renault turcesc . Link to comment
Mircea Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 ) Buna asta cu caii morti! Stai linistit, sunt acolo toti! Consumul se invarte intre 6% si 9%, depinde foarte mult cum mergi cu ea. Dupa 5000-6000 km motorul se va lasa, consumul scade si el, iar performantele cresc. Eu am atins 200 km/h pe ceas cu ea, fara probleme, ce-i drept la 4200 rpm. Sa inteleg ca tu acum ai lacetti pe benzina si ca vrei sa-ti iei diesel nu? Pentru ca altfel nu vad cum puteai sa atingi cu dieselul 6000 rpm ) Link to comment
Raresh20 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 (edited) Exact,cum sa mergi cu 5500-6000 rmp cu un diesel cand la 6000 si ceva e limitarea la benzinare? Off-topic oate ti-au pus cadranul de la benzinare Edited July 17, 2008 by raresh20 Link to comment
ROBERT_DAGALITA Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 ) Buna asta cu caii morti! Stai linistit, sunt acolo toti! Consumul se invarte intre 6% si 9%, depinde foarte mult cum mergi cu ea. Dupa 5000-6000 km motorul se va lasa, consumul scade si el, iar performantele cresc. Eu am atins 200 km/h pe ceas cu ea, fara probleme, ce-i drept la 4200 rpm. Sa inteleg ca tu acum ai lacetti pe benzina si ca vrei sa-ti iei diesel nu? Pentru ca altfel nu vad cum puteai sa atingi cu dieselul 6000 rpm ) nu,..... e diesel ...dar turometru e gradat pana la 5500 urmeaza o portiune unde banuiesc eu se termina pe la 6000 .viteza maxima dupa 5500 nu mai stiu exact si decat sa scriu prostii ca am mers cu x viteza cu ea ...hai sa zicem ca pe la 5000 era tot pe la 190 -200km/hceas senzatia la viteza aia ...nu te intelegi om cu om ,in masina daca mai dai si drumu la cd ...intelegi tu ... eu am in 6 luni 13400 km ...de consum pana la sibiu -bucuresti tur retur motorina de 210 ron nu am calculat niciodata consumul asa ca te cred .. cite-am mai devreme ca nu ar fi stabila pe sosea ...TOTAL GRESIT. merg pe valea oltului saptamanal cu viteza medie de 100 km /h ,cand nu sunt in coloana .si in curbe nu scad sub 70 . in privinta franelor ...mai rar masina ca asta ... de mentionat ca am si un passat din 2004 ...m-am dus iarna pe abs in mormane de zapada de vreo 4 ori . are si pct slabe .cel mai important ESTE DESTUL DE SPARTAN IN PRIVINTA ASPECTULUI BORD. PUTEAU SA ACOPER MAGAZIA DE CD CU CATEVA BUTOANE .+ UN ECRAN CU CEVA MAI MULTE FUNCTII. Link to comment
Raresh20 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Robert,zona rosie incepe la 4500 rpm,banuiesc ca mai incolo e deja limitare.Totusi , Mircea a mers cu 200 @ 4200rpm si tu cu 190 @ 5000? Ceva nu se leaga,probabil ca erai prea entuziasmat de condus Link to comment
ROBERT_DAGALITA Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Robert,zona rosie incepe la 4500 rpm,banuiesc ca mai incolo e deja limitare.Totusi , Mircea a mers cu 200 @ 4200rpm si tu cu 190 @ 5000?Ceva nu se leaga,probabil ca erai prea entuziasmat de condus scuze ,tocmai am coborat in parcare sa ma conving ,turometru la mine ,diesel 2 l este gradat pana la 6000 rpm ,apoi inca 1 cm care banuiesc ca se termina pe la 6500. cand accelerez nu se opreste turometru la 4200rmp (zona rosie ) daca accelerez creste turatia direct proportional; cu forta pe care o aplic pe pedala de acceleratie . viteza maxima atinsa de mine a fost ,cu ochii pe ceas de 190km/h si sunt sigur ca mere pana la 200. de mircea ,nu stiu ,dar la 4200- 200km/h sigur e tunata la motor. Link to comment
speedy82 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Si eu am aceeasi masina, si sunt foarte incantat de ea. Este de-a dreptul exceptionala. Raportul pret-dotari-calitate, este imbatabil. Iar la capitolul minusuri, dupa cum am zis si in topicul meu, lipsa computerului de bord, oglinzi rabatabile electric si scaunele incalzite, mai ales ca ultimele dotari exista, fiind trecute inclusiv in cartea masinii. Link to comment
ROBERT_DAGALITA Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Si eu am aceeasi masina, si sunt foarte incantat de ea. Este de-a dreptul exceptionala. Raportul pret-dotari-calitate, este imbatabil. Iar la capitolul minusuri, dupa cum am zis si in topicul meu, lipsa computerului de bord, oglinzi rabatabile electric si scaunele incalzite, mai ales ca ultimele dotari exista, fiind trecute inclusiv in cartea masinii. apropo de computeru de bord ,cica ar fi o firma din rusia specializate pe asa ceva ,......si mai interesant se pot monta pe lacetti ,in locul mag.de cd.dar mai multe detalii nu pot da ...sorry .poate aflati voi mai multe ... Link to comment
perfidus Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 scuze ,tocmai am coborat in parcare sa ma conving ,turometru la mine ,diesel 2 l este gradat pana la 6000 rpm ,apoi inca 1 cm care banuiesc ca se termina pe la 6500. Salut, Felicitari pentru achizitie! Imi vine totusi greu sa cred ca urca acul la 6000 sau peste. Nu ai turometru ca asta? (poza e de la @Mircea) Oricum, ai grija cu testele astea de viteza maxima pe drumurile noastre. Computer de bord rusesc (ucrainean) am vrut sa-mi comand si eu dar era un tip care se monta in locul ceasului. se faceau la vremea aceea pentru motorizarile pe benzina. Pana la urma am renuntat, nu e o chestie de care nu ma pot lipsi. Link to comment
Mircea Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 scuze ,tocmai am coborat in parcare sa ma conving ,turometru la mine ,diesel 2 l este gradat pana la 6000 rpm ,apoi inca 1 cm care banuiesc ca se termina pe la 6500. cand accelerez nu se opreste turometru la 4200rmp (zona rosie ) daca accelerez creste turatia direct proportional; cu forta pe care o aplic pe pedala de acceleratie . viteza maxima atinsa de mine a fost ,cu ochii pe ceas de 190km/h si sunt sigur ca mere pana la 200. de mircea ,nu stiu ,dar la 4200- 200km/h sigur e tunata la motor. Hai sa ne lamurim. Asta e bordul de diesel. Turatia de rosu incepe la 4500. La 4600 rpm, conform datelor tehnice intra limitarea. Tot conform datelor tehnice, puterea maxima este la 3800 rpm, deci orice accelerare peste aceasta turatie este aproape inutila. Masina mea nu are nici un tuning (inca ) si am mers de vreo 3 ori cu ea cu 200 km/h, fiind atent inclusiv la turatie. La 200 km/h acul turometrului este putin peste 4200 rpm. Nu am incercat sa vad daca urca mai mult, viteza aceasta este oricum mult prea mare pentru drumurile din Romania, cresterea fiind oricum mica si de durata, de la aceasta turatie si viteza in sus. Masina urca liniar pana la 180 kmh, fara sa se simta vreo pierdere de putere, apoi sunt necesari cam 1-2 km pentru a ajunge la 200 kmh. Ma indoiesc sincer ca aveai cum sa ajungi chiar si pana la turatia de limitare, respectiv 4600 rpm, in treapta a V-a, intrucat cutia de viteze de la diesel are rapoarte subunitare pe ultimele 2 trepte de viteza (4- 0.971 si respectiv 5- 0.767), cred mai degraba ca te-a luat nitel valul Iar ma indoiesc ca era zgomot in masina, eu merg frecvent cu 170-180 si e chiar liniste in masina, asculti radioului linistit, vorbesti la statie si auzi ce zice celalat etc. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now