Mircea Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 @Mircea. Eu de cand am luat masina am luat o emulsie pentru ingrijit pielea, cu glicerina, ca sa ii dau pe volan schimbator si mansonul de la frana de mana. Stiu ca nu e piele adevarata este doar un vinilin, dar ca sa il mai protejez cat de cat si de soare si de la transpiratia mainilor etc. La maciulia de la schimbator solutia ar fi destul de simpla: se inlocuieste. Cu volanul ar fi ceva mai dificil. Pe care eu acum in locul tau l-as imbraca in piele adevarata si as scapa de probleme. Pe volan si schimbator e piele. Cu vopseaua voi da si eu un e-mail la chevrolet europa. Link to comment
Elfu Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 (edited) Date de contact pentru Romania: General Motors Southeast Europe, România Str. Banu Antonache, nr. 40-44, et.4, sect.1 011665 Bucuresti Tel. +40 21 2060 700 Fax +40 21 2060 702 http://www.gm.com/europe/gm-europe/romania/contact/ Date de contact pentru Europe: Europe Marc Kempe Chevrolet Europe +41 44 828 2980 mob. +41 79 201 5752 marc.kempe@gm.com Florence Camenzind Chevrolet Europe +41 44 828 2982 mob. +41 79 236 9664 florence.camenzind@gm.com Cornelia Harodt Chevrolet Europe +41 44 828 2534 mob. +41 79 514 4421 cornelia.harodt@gm.com Bafta! Edited October 4, 2009 by Elfu Link to comment
topcat Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Ar trebui facut un topic nou cu problemele vopselei...Vopseau de pe manere s/a cojit si la mine...sa fie o problema a masinilor negre sau apare si al ceilalti? Link to comment
CHEVYX Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 (edited) De pe manerul exterior la usa soferului s-a curatat si la mine , am rezolvat pe garantie , parca se pastreaza mai bine acum , pe manerele interioare inca nu Sper sa ramana asa . Harbul este ' bej melange ' cum zic dealerii , de fapt un auriu . Edited October 5, 2009 by EM!L foloseşte majusculele Link to comment
Elfu Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 La mine, vopsea alba, nu e nicio problema. Link to comment
lauamd Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 Salut Nici pe albastrul meu nu sunt probleme. Link to comment
Mircea Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Eu aveam la fostul loc de munca 2 lacetti benzinare, una alba si cealalta albastra ca a ta. La alba manerele erau OK, la cea albastra jupuite, ambele aveau in jur de 140.000 km insa, nu 30000 ca a mea... Link to comment
Elfu Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 (edited) Probleme ceva mai serioase in cei 140.000 de km? Edited October 6, 2009 by Elfu Link to comment
Mircea Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Check engine la ambele, dar erau motoarele de 1.4, timoneria cutiei la cel alb, niste bucsi pe la directie fata si cam atat. Link to comment
Elfu Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Aha. Bun. Aia cu timoneria o am si eu. O schimb vineri cand schimb si franele. De ieri insa imi suiera AC-ul ca dracu si nu mai baga rece. E un sunet de lichid sub presiune ca sa zic asa pe care il auzi cum circulaprin conducte din habitaclu. Am sunat la Expocar si mi-au zis ca e posibil sa fie de la freon si ca probabil va trebui sa facem o umpele ca sa zic asa. Vad vineri. Link to comment
Elfu Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Tocmai am luat un scaunel de bebe cu sistem de prindere ISOFIX. Toate bune si frumoase, l-am prins in cele 2 cleme dintre banchete, numai ca nu am gasit-o pe a 3-a cea de care se prinde centura aceea pe verticala. Are careva idee unde se gaseste clema de prindere pentru centura respectiva? Link to comment
lauamd Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Instrucţiunile cărţii de utilizare a scaunului ce spun ? De ieri insa imi suiera AC-ul ca dracu si nu mai baga rece. E un sunet de lichid sub presiune ca sa zic asa pe care il auzi cum circulaprin conducte din habitaclu. Am sunat la Expocar si mi-au zis ca e posibil sa fie de la freon si ca probabil va trebui sa facem o umpele ca sa zic asa. Vad vineri. Nu prea înţeleg cum ar putea să se audă un şuierat de la freon lipsă... Cred că ar putea fi altceva totuşi ! Link to comment
Elfu Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Instructiunile de montare sunt foarte clare ca sa zic asa. Separat de cele 2 cleme isofix dintre banchete trebuie sa mai exista una (pe spatele banchetei, in portbagaj sau in habitaclu intre bancheta si luneta) pe care nu o gasesc. Uite atasez un PDF cu instructiunile. prod_pdf_fr_63.pdf In desenele 9 si 10 se vede foarte clar ceea ce caut si de asemenea atasez si o poza cu unul dintre posibilele locuri unde ar putea fi: Cu aerul e sigur de la freon. A suierat cateva zile pana a murit de tot. Acum nu mai face niciun zgomot dar nici nu mai raceste. Nu l-am mai pornit ca sa nu se arda compresorul (care se aude cand porneste). Merci. Link to comment
lauamd Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Salut Din ce am reuşit eu să îmi dau seama din manual, este posibil ca partea de sus să o prinzi cu centura propriuzisă. Momentan nu am la îndemână carnetul de utilizare al maşinii însă îmi face impresia că aşa se procedează. Link to comment
Elfu Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Nu am de ce sa prind centura masinii... pentru ca scaunul are doar prindere tip isofix. Oricum sta foarte fix doar in cele 2 cleme isofix. Centura respectiva de care intrebam este a scaunelului si se leaga teoretic de o agatatoare in genul celor 2 de jos, deci o a treia care la Lacetti nu exista. Eu am prins clema centurii respective de o gaura din portbagaj. Link to comment
Senna Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 (edited) De pe manerul exterior la usa soferului s-a curatat si la mine , am rezolvat pe garantie , parca se pastreaza mai bine acum S-au cojit si la mine, vizibil inca dinainte de 15.000km. La ce reprezentanta te-au rezolvat? Sa stim unde sa mergem si noi, caci eu ma asteptam la un refuz in genul "asta e uzura normala, intretinerea nu intra pe garantie". Edited October 18, 2009 by Senna Link to comment
ches Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 (edited) La Aveo-ul cumnata-mii locul de prindere al ancorei de la scaunul copilului este in portbagaj si este acoperit de un capacel negru rabatabil care are un simbol cu un scaun de copil si o ancora. Pe Lacetti HB nu am gasit asa ceva. Probabil au inceput sa puna doar de la Aveo model 2008 incoace, Lacetti fiind ignorate pentru ca urmau sa fie scoase din fabricatie. Important este ca ancora respectiva sa fie prinsa pe sasiul masinii (ceva de genul asta am citit in manualul de la Aveo). Poti sa cauti sub mocheta din portbagaj sa vezi daca gasesti o "grinda" de care sa-l poti lega. O varianta ar fi locul unde se prinde roata de rezerva, dar nu stiu cat de lunga e ancora la tine. Edited October 30, 2009 by ches Link to comment
ches Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Am descoperit la ultimile doua spalari ca intra apa intre geam si chederele de la geamurile spate. La cele de pe fata e totul OK. Se intampla doar la spalarea cu jet cu presiune. Aveti idee daca buba intra la robleme care se pot rezolva pe garantie? Oricum de rezolvat o s-o rezolv la primavara cand ma duc la revizia de 1 an, dar macar sa stiu daca trebuie sa scot bani din buzunar. Link to comment
CHEVYX Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 S-au cojit si la mine, vizibil inca dinainte de 15.000km. La ce reprezentanta te-au rezolvat? Sa stim unde sa mergem si noi, caci eu ma asteptam la un refuz in genul "asta e uzura normala, intretinerea nu intra pe garantie". La GTT pe Theodor Pallady , chiar s-au miscat bine Link to comment
Senna Posted November 16, 2009 Share Posted November 16, 2009 Cam cat ti-au tinut masina in reparatii? Link to comment
Senna Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 Am intrebat la Radacini Vitan daca pot sa-mi revopseasca clantele pe garantie si au zis, citez "doar daca am facut reviziile la caroserie", m-a pufnit rasul. La gtt au zis: cica sa se mentioneze in caiet ca s-a verificat caroseria periodic. O sa trec pe la ei sa vad ce mai zic. Link to comment
qwerty66 Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 (edited) Am ajuns la un an fara probleme cu Lacetti-ul meu. Astazi i-am facut o verificare in service si mi s-a confirmat ca nu sunt probleme. Mecanicul din service era fan convins Opel, insa nu a putut sa nu admire suspensia independenta spate de la Lacetti. Edited April 22, 2010 by qwerty66 Link to comment
hidralazina Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Buna seara! Am si eu o problema ciudata cu un Lacetti HB 1.4. De ceva timp observ pe covorasul soferului, pe sub pedalier dar mai ales pe suportul de picior mici picaturi dintr-o substanta vascoasa, neagra, care se intareste la rece si seamana foarte mult cu smoala. Azi m-am uitat sub bord si am observat ca se prelinge pe un profil de ebonita care se gaseste intre conductele de ventilatie si suportul metalic al directiei. Nu mi-am dat seama daca profilul ala e o teava sau e spatele ceasurilor de bord. Stie cineva de la ce ar putea fi? Multumesc anticipat! Link to comment
Mircea Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 Ia vezi tu sa nu fie ceva ce se topeste! HB-urile au ceva probleme cu buleftrica pe la bord, mai bine mergi si verifica la un service! Link to comment
hidralazina Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 Devine lichid si curge doar cand se face foarte cald inauntru...masina sta la soare. Apare mai ales cand o las 2-3 zile in soare, nu apare in timpul functionarii, ca atunci dau drumul la A/C si se intareste un pic. Multumesc pentru raspunsul prompt! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now