Mircea Posted August 3, 2010 Share Posted August 3, 2010 In cazul acesta e cava antifon probabil. Link to comment
ches Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 (edited) In incercarea de a pune o imitatie de alarma pe Lacetti (un LED rosu care clipeste), am desfacut fata de usa si am vazut ca LED-ul original din fabrica este conectat prin niste fire pe care tensiunea este de 0.9V. Aveti idee unde duc aceste fire in masina? Mentionez ca nu vreau sa dau jos folia izolatoare de pe usa ca sa nu am probleme la garantie. Mi-ar fi de folos schema electrica a alarmei de fabrica de pe Lacetti, eventual si pe unde trec firele prin habitaclu. Multumesc! Edited August 30, 2010 by ches Link to comment
hidralazina Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Super multumit de masina, pe care am luat-o second! Am facut 1600 km in concediul asta in care a mers impecabil, n-a consumat ulei, apa sau altceva in afara de benzina si a luat cu brio gropi si cratere, inclusiv pe A1. Consum mediu estimat pe la 8.5 cu A/C tot timpul pe on. Acum si niste intrebari: de ce nu piuie cand scoti cheile din contact si luminile sunt aprinse ( ca la Nubira, de exemplu)? De ce nu piuie cand soferul nu are centura pusa? Sub scaun contactul e facut, am verificat...Multumesc! Link to comment
Mircea Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Pentru ca daca scoti cheile din contact luminile se sting. Ches, firele merg in panoul de sigurante din interior, dar e greu sa le gasesti, eu le-am vazut cand mi-am montat alarma. Le gasesti si in snopul de fire ce trece pe la piciorul stanga al soferului, in spatele capacelor de plastic. Link to comment
iulianc Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 acum si niste intrebari: de ce nu piuie cand scoti cheile din contact si luminile sunt aprinse ( ca la Nubira, de exemplu)? Pentru ca luminile faza lunga / scurta se opreste cand opresti motorul iar pozitiile se stang cand deschizi portiera sofer. cel putin asa e la mine.. De ce nu piuie cand soferul nu are centura pusa? Sub scaun contactul e facut, am verificat...Multumesc! piuie doar la punere contact si doar de 3 ori. pe modelele mai noi (conf. manual) piuie si in mers functie de viteza masinii. Link to comment
perfidus Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 (edited) In incercarea de a pune o imitatie de alarma pe Lacetti (un LED rosu care clipeste), am desfacut fata de usa si am vazut ca LED-ul original din fabrica este conectat prin niste fire pe care tensiunea este de 0.9V. Aveti idee unde duc aceste fire in masina? Mentionez ca nu vreau sa dau jos folia izolatoare de pe usa ca sa nu am probleme la garantie. Mi-ar fi de folos schema electrica a alarmei de fabrica de pe Lacetti, eventual si pe unde trec firele prin habitaclu. Multumesc! Pe schema pe care o gasesti in sectiunea manuale Daewoo/Chevrolet, poti constata ca LED-ul e legat la modulul de inchidere centralizata, pe care-l gasesti sub maneta franei de mana. Cablajul trece in usa printr-un conector mare de la stalpul usii soferului, cauta schema si vezi care e firul cu pricina. Am avut si eu de gand sa fac asta mai demult, vezi postul asta. Edited September 3, 2010 by perfidus Link to comment
hidralazina Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Cand pornesc motorul nu-mi blocheaza usile, trebuie sa apas pe butonul de la usa soferului. Cand opresc motorul insa, deblocheaza automat usile. Asa e la toate? Mi-ar fi placut sa se blocheze automat usile la pornirea motorului... Link to comment
Mircea Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Asta este o functie a alarmei, care evident se poate programa. Spre exemplu a mea blocheaza usile la 10 secunde dupa pornirea motorului. Link to comment
hidralazina Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Nasol daca e din alarma ca la a mea (Magicar) nu se baga nimeni, am fost la 2 firme specializate in alarme si habar n-aveau ce sa-i faca. Link to comment
ches Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Pe schema pe care o gasesti in sectiunea manuale Daewoo/Chevrolet, poti constata ca LED-ul e legat la modulul de inchidere centralizata, pe care-l gasesti sub maneta franei de mana. Cablajul trece in usa printr-un conector mare de la stalpul usii soferului, cauta schema si vezi care e firul cu pricina. Am avut si eu de gand sa fac asta mai demult, vezi postul asta. Multam Mircea & Perfidus! O sa gasesc firul cu pricina (nu o sa-mi fie prea greu sper) si o sa montez un "licurici" pe el. Imitatia de alarma pe care o am are circuitul de "licurici" integrat in LED si nu vreau sa dau jos LED-ul original din usa. Daca am timp o sa fac si un circuit care sa aprinda led-ul doar la inchiderea usilor. In principiu merge cu un tranzistor MOS de 100mA pus in serie cu alimentarea "licuriciului" si cu poarta la firul care da comanda de blocare a usilor. Firul de comanda pt inchiderea centralizata aveti idee pe unde trece prin habitaclu? E si el prin stalp pe acolo? Link to comment
DannyDDF Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Am un Lacetti Sedan 1.4 MPI 95 CP si iti spun k NU E LENES deloc Link to comment
hidralazina Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Stie cineva daca si cum se scot plasticele alea argintii de pe volan? S-au cam decolorat si as vrea sa le vopsesc. Multam! Link to comment
hidralazina Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Am intrebat pe forum pentru ca am tras de ele, destul de tare, si nu s-au miscat. Cred ca se scot cu un schepsis...nu prea vreau sa le sparg. Link to comment
hidralazina Posted March 11, 2011 Share Posted March 11, 2011 Tot io! Vreau sa cumpar jenti pentru cauciucurile de iarna si nu m-am lamurit cu ET-ul, desi am citit si topicul dedicat. Acolo spunea cineva ca jentile originale de Lacetii HB au ET 49. Din ce am gasit eu pe net, Lacetti are ET 44 iar Evanda/Epica au ET 49 (http://www.4anvelope.ro/index.php?cPath=7_69&sid=3112a9d9bb8194e067bf17a029203f45&products_attributes[16]=CHEVROLET&products_attributes[11]=15&products_attributes[18]=4x114.3&products_attributes[13]=&products_attributes[14]=6&products_attributes[19]=.). Sa iau cu ET 44? Ce inseamna un ET mai mic, ca eu nu m-am lamurit? Multumesc anticipat si foarte mult. Am scris si la reprezentanta dar nu am prea mari sperante de acolo, tot in voi mi-e nadejdea! Link to comment
Lachetti Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 (edited) cu riscul de a lua un warn, nu am gasit topicul si trebuie totusi sa intreb: Nu vi se pare ca Lacetti are pedala de frana cam flasca? (a se intelege "loose", lunga, imprecisa, dubioasa)? și dacă da, ce soluții ar fi. vă mulțumesc. Edited March 22, 2011 by Lachetti Link to comment
varais Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 In primul rand apasa cu mana pe ea. Ca toate pedalele de frana trebuie sa aiba joc cam 2-3 mm, dupa care prinde. Daca ai un joc mai mare 5mm si peste este posibil sa ai aer in instalatie, sa nu ai destul lichid, sa ai probleme cu pompa. Daca pedala ti se para flasca s-ar putea sa ai aer in instalatie. Lichifdul de frana trebuie schimbat la 40 000 km pentru ca retine apa si isi pierde calitatile. Spor ! Link to comment
wwillym Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Trage frana de mana 2-3 click-uri, dar fara ca aceasta sa "prinda". Daca in situatia aceasta frana devine mai ferma, inseamna ca uzura sabotilor spate, nu este compensata corect de acel dispozitiv automat (functioneaza destul de defectuos), si se recomanda reglarea manuala, demontand tamburii spate. Link to comment
Mircea Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Lacetti nu are frane pe tamburi pe spate, sfatul tau e valabil doar la franale pe tamburi, nu la franele pe discuri Recomand verificare pe stand de frane pentru eficienta, elasticitatea pedalei e chestie de obisnuinta. Link to comment
Elfu Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 (edited) In primul rand apasa cu mana pe ea. Ca toate pedalele de frana trebuie sa aiba joc cam 2-3 mm, dupa care prinde. Daca ai un joc mai mare 5mm si peste este posibil sa ai aer in instalatie, sa nu ai destul lichid, sa ai probleme cu pompa. Daca pedala ti se para flasca s-ar putea sa ai aer in instalatie. Lichifdul de frana trebuie schimbat la 40 000 km pentru ca retine apa si isi pierde calitatile. Spor ! Din cate am citit eu prin cartea de service, lichidul de frana se inlocuieste la fiecare 30.000 de km in cazul Lacetti. @hidralazina Datele tehnice pentru jentile de la Lacetti sunt: Dimensiune: 6.5x15 PCD: 4/114.3 ET: 40 Edited March 27, 2011 by Elfu Link to comment
hidralazina Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Multumesc. Le-am pus pe alea KFZ (austriece, se pare) cu ET 44, erau singurele pe care le-am gasit! Aia de la reprezentanta sunt varza-varza, mi-au zis sa ma duc la service ca ei nu stiu. Va tot intreb pentru ca masina mea e din Ungaria si am toate cartile ei in ungureste. Infecte cauciucurile originale Hankook, mult mai zgomotoase decat Bridgestoneurile de iarna pe care le-am avut. Deja mi-e dor de iarna... Link to comment
Lachetti Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Lacetti nu are frane pe tamburi pe spate, sfatul tau e valabil doar la franale pe tamburi, nu la franele pe discuri Recomand verificare pe stand de frane pentru eficienta, elasticitatea pedalei e chestie de obisnuinta. Aveam placutele pe fata cam subtirele, 3 mm peste partea metalica a plăcuței . Frânele au fost verificat ela revizie, sunt ok, dar elasticitatea lor ma nedumirește. Pe de altă, lichidul de frână (și ambreiaj) a fost schimbat la 45.k km, deci prea apos nu e... Am mai pedalat și alte chevrolete, atât aveo cât și lacetti și nu erau chiar așa. Vă mulțumesc tuturor pentru promptitudine. Link to comment
varais Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Cam la fel sunt si la Nubira . Eu de exemplu cand schimb Nubi cu Canguru in primul sfert de ora imi intra ABS-ul mereu pana ma reobisnuiesc cu el. Link to comment
george_s Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 salut, azi am fost sa vad un Lacetti Break din 2006 cu 82000 km la bord, pret 4000 euro dar a zis ca il lasa la 3800 pana la urma. Problema este ca cel care o dadea nu are carte de service, a spus ca a cumparat-o de la o societate de Leasing (societate care a recuperat masina). Va rog sa imi spuneti si mie din experienta voastra daca merita achizitia. Ma gandesc sa il intreb de la ce societate a luat-o si sa ma duc acolo sa intreb mai multe detalii, poate au un istoric al masinii. Mai spunea ca a avut mici zgarieturi, barele au fost revopsite, i-a schimbat rulmentii la rotile de pe fata si uleiul, cam atat. Nu are probleme la motor. Eu cred ca este nasol pt. mine daca vreau sa vand masina asta mai tarziu, o sa am probleme cu dovedirea servisarii ei. Astept parerile voastre. Multumesc. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now