hawkeye Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Foarte ciudat, la manuala intr-a 5-a la 140 tind sa cred ca avem mult mai mult, vreo 4000rpm cel putin. Link to comment
Alinutz Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 da, confirm eu, la 140 ai 4000 ture la manuala ... Link to comment
Immortal Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 Uhm, atata ai si la Kalos 1.4 Link to comment
Alinutz Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 (edited) Si sa inteleg ca nu e de bine ? trebuia sa aiba mai mult, tinand cont ca e motor de 1.6 ? Edited April 22, 2006 by Alinutz Link to comment
Gica Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 Intr-adevar 3000rpm la 140km/h e cam putin, dar bineinteles convenabil la confortul acustic si consum, insa imi e teama sa nu fi strecurat lauamd vreo greseala neintentionat... Ar rezulta ca masina are o cutie fooaaarte lunga, fiind si in 4 trepte. Ca o paranteza, Nubira am 4100rpm iar la Kalos aprox 3800rpm la aceasta viteza. De asemenea schimbatul la sofat cuminte la 1800 e cam devreme, nu pica apoi pe viteza superioara la o turatie prea mica si e un pic subturata ? Link to comment
Immortal Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 Era vorba de 4000rpm in aVa, ceea ce e cam mult. Kalosul meu are aprox. 3900-4000rpm (mai degraba 4000rpm) si imi pare cam multicel, gandindu-ma ca motorul de 1.6 si 15CP in plus ar trebui sa fie: a) mai silentios in regim de autostrada b) mai... fortos Link to comment
tolin Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 De asemenea schimbatul la sofat cuminte la 1800 e cam devreme, nu pica apoi pe viteza superioara la o turatie prea mica si e un pic subturata ? La turatia aceea abia ai iesit din subturare, ce sa schimbi acolo? Aceea ar trebui sa fie limita minima sub care sa nu scazi. In plus, datorita rapoartelor diferite, ca sa nu cazi in subturare, treptele se schimba la turatii diferite, cu atat mai mari cu cat raportul dintre rapoartele cutiei este mai mare. Eu n-as numi sofat cuminte utilizarea unui motor termic la sub 1/3 din puterea maxima sau sub 1/2 din turatia la care randamentul este maxim. Mai repede e un sofat faraminte. Link to comment
lauamd Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Cred că am făcut o greşeală mai sus când am spus că la 140 am 3000rpm. Defapt am încălzit-o puţin ieri şi pe la 140 am în jur de 3150-3200 rpm. Îmi cer scuze pentru greşeală. Totuşi treptele de viteză nu sunt foarte lungi aşa cum s-ar crede. Primele 3 sunt să zicem "normale" după care a IV a este ceva mai lungă şi aş îndrăzni să o compar cam cu o a şasea viteză la o cutie manuală. Asupra a cât de lungă este ultima viteză te poţi edifica abia când se blochează hidroconvertizorul însă nici la viteză să zicem 120Km/h nu e puturoasă în depăşiri. Desigur,dacă "bagi"piciorul în pedală retrogradează imediat şi îşi ia zborul. "> Link to comment
Alinutz Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 (edited) Dar cum e posibil, ca la acelasi motor, 3000 ture sa fie 110, la a mea, si 135 la a ta ? sa fie totul din cutia de viteze ? banuiesc ca ai motor de 1.6, nu ? iar la consum, tu la 140 (3000 si un pic de ture) ar trebui sa fie mai mic decat la mine la 140 (4000 ture)? Edited April 26, 2006 by Alinutz Link to comment
lauamd Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Poate da,poate nu. Vezi tu pe lângă turaţie consumul este influenţat şi de sarcina motorului. Este mai subturat în schimb probabil că trage mai greu , dacă mă ănţelegi ce vreau să spun, aşa că este posibil ca balanţa de putere să fie aproximativ egală. "> Link to comment
da(m)n Posted May 20, 2006 Share Posted May 20, 2006 Am si eu o intrebare: vad ca se inmultesc posesorii de lacetti >- Nu a gasit nimeni sa posteze aici curba de cuplu / consum? (motorul de 1.6 m-ar interesa in special) Link to comment
tb230daewoo Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 (edited) Verificat astazi. La 3000 de ture in viteza a 5-a viteza 100-110km/h. La 4000 de ture tot in a 5-a viteza a fost deja 150 km/h. Masina este un Lacetti SW de 1.6. Edited May 21, 2006 by tb230daewoo Link to comment
Dan55 Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 Matematic nu prea iese ce zici tu. Daca la 3000 de ture ai 100Km/h si atata este, la 150km/h trebuie sa ai undeva la 4500 de ture. Link to comment
Alinutz Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 eu la 4000 ture in a 5-a am 140 fix, iar la 150 am ... 4200/4300 ture ... tot motor de 1.6, dar sedan Link to comment
tb230daewoo Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 O fi o oarecare imprecizie la turometru, vitezometru. Am tinut-o minute bune la 150 KM/h si nu prea a trecut de 4000 Rot/min. Link to comment
B007KLM Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 La 3000 de ture in viteza a 5-a viteza 100-110km/h. La 3000 de ture intr-a 5 -a are fix 110. Apropo... A avut cineva curiozitatea sa vada viteza maxima la masina asta? Ca eu am ajuns undeva pe la 170 si motorul era deja pe 5000 de ture... Link to comment
Alinutz Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Eu am dus-o in 190 cam pe la 5200 ture ... eu la 5000 aveam 180 si un pic. ia 210, daca te chinui un pic cred ca o duci si in 220 ... problema e consumul astronomic la asa viteze Link to comment
lauamd Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 În 200 cred că se duce sigur, însă îmi este oarecum milă de ea. Are cineva de aici cumva motor de 1800 cmc să ne împărtăşească ceva impresii despre el ? Link to comment
perfidus Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 (edited) Stimati colegi... Eu m-am intrebat mereu de ce or fi pus aceeasi cutie de viteze la motorul de 1,6 si la cel de 1,4? Mie mi se pare potrivita cutia pentru 1,4 ,insa la cuplul mai mare al celui de 1,6 cred ca s-ar fi potrivit alte rapoarte. Si inca ceva, ati observat din datele tehnice ca sporul de capacitate este obtinut in special din cursa mai mare a pistoanelor? Alezajul este cu doar 2 mm mai mare. De aici cred si impresia mai multor persoane care au comparat motoarele ca cel de 1,4 este mai silentios si mai "rafinat". Si e lasat sa urce in mai multe ture, peste 6000/min. La 1,6L puterea maxima se obtine parca la 5500... gresesc? PS. Alinutz, de la 180 la 210..220 e distanta mare, ai nevoie de inca cateva zeci de cai putere sa invingi frecarile mari cu aerul... Numai sa te ajute un pic si gravitatia Edited May 27, 2006 by perfidus Link to comment
Alinutz Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 perfidus ai mare dreptate, dar dealer-ul mi-a spus ca sigur ia 220, asa ca, eu zic ca ar fi sanse sa ajuga la 210 ... pedala ar fi pt 220, dar nu vreau sa incerc, nu ma pasioneaza vitezele astronomice, si mi se pare o mare stupiditate sa mergi cu asa viteze pe drumurile noastre ... stiti vorba aceea "better safe then sorry" p.s. scuze de offtopic Link to comment
Satori Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Are cineva emisiunea asta? Vreau sa vad si eu ce zic de Lacetti. Link to comment
dinoc Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Satori, emisiunea nu-i despre testarea Lecetti-ului - ... masina pe care invitatii TopGear se intrec, care scot mai bun timp pe pista, a fost inlocuita de acum incolo cu un Lacetti sedan. Link to comment
Satori Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Unde vad si eu noile episoade? Am ramas in urma, se pare, rau de tot Prin ce trece saraca masina. Parca cu Corolla aia erau mai calmi. Lacetti asta banuiesc ca e de 1,8 si probabil puterea li se urca la cap. Am vazut niste bucati in care as fi votat rasturnare... Link to comment
perfidus Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 S-ar putea sa fie vreo versiune sport (sigur are motor de 1,8), judecand dupa scaune. Or fi pus si vreo turbina? 1,8-ul simplu nu-i foarte-foarte tare (125CP)... Link to comment
Satori Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 E de ajuns. Corolla avea cca 100CP din cate stiu eu. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now