asoka Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 m-am linistit si cu asta atunci...o perioada nu mai am griji mai ramane sa incerc polishul sa vad daca o scot la capat si cu asta tare multumesc de raspunsuri Link to comment
allen_g30 Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 merge 100% cu polish. eu am avut cateva zgarieturi pe bara spate si pe capota (de la un vecin binevoitor) si au iesit cu polis, nu se vede nici o urma. dar sa dai si cu ceara, una, arata bine, doi, protezeaza vopseaua (parerea mea). Link to comment
AlB3R7 Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Va vand eu un pont ! Nu va mai cumparati nicodata masini noaptea ! Ei va cheama sau vi-o da la orele alea pt ca sa ascunda prostiile facute de ei ! Stiu cateva masini Chevrolet Aveo 4 usi , 5 usi luate de la dealeri lovite de ei prin parcare si chemau oamenii seara ca sa nu vada ! Multi fiind de prin toata Romania si nu se mai intorc ,deci mare grija ,de preferabil veniti a 2 zi dimineatza ca sa nu aveti surprize! Fratele meu si-a luat de curand un Lacetti H 1.6 cu cutie automata si prin bucuresti nu ii scade consumul sub 15 ! Ii ia 17-19 pe 100 km ! Link to comment
Mircea Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 La cutie automata pe benzina, in 4 trepte cat vrei sa aiba consumul? Si masina mai e si in rodaj... Link to comment
Mircea Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Ieri am profitat de vremea frumoasa si am facut o iesire pana la Pitesti. Vant lateral puternic, se simte un pic lipsa servodirectiei sensibile la viteza la viteze mari. Continua sa ma surprinda masina asta (de fapt motorul ei ) pentru usurinta cu care urca in ture si implicit in viteza. Am atins un pic peste 190 km/h pe ceas, turatia fiind de 4000. Nu i-am dat mai mult, masina fiind incaltata cu pneurile de iarna. Se simte lipsa treptei a VI-a, care la viteze mari ar fi dus la o scadere a consumului. Consumul pe Bucuresti Pitesti, traversare si ceva alergatura prin pitesti, plus intoarcere pe DN7 (266 km) plin la plin - 14 l de motorina!!! - 5,26%!!! Am mers destul de tare pe A1, viteze intre 140 si 190, dar in general pe la 150, si relativ usor pe DN7 (maxim 100) din cauza localitatilor si a drumului foarte prost in multe zone. Am simtit la greu lipsa statiei, dat fiind ca era sa fur 2 instanturi, noroc ca am avut cap si mi-am lasat un iepure in fata, care bineinteles ca a furat-o... Link to comment
pradonas Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 salut tuturor posesorilor de chevy, sunt nou pe forum, am un Lacetti 1.6 platinium din august 2007 , no problem, si vreau sa va intreb care este distanta normala de la care actioneaza telecomanda de inchidere centralizata, la mine nu face nimic pana nu ma aproprii cam la un metru de masina si mi se pare cam mica acesta distanta, la masina veche aveam alarama cu telecomanda care actiona de la cel putin 100 de metri. as vrea sa-i pun si o alarma si as dori ceva lamuriri despe ce tip de alarama se poate monta si ince conditii, as vrea sa-mi aleg singur modelul nu sa0mi impuna cei de la service ce au ei pe stoc. mersi anticipat pentru raspunsuri Link to comment
Elfu Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 (edited) Schimba-i bateria. La mine cand am luat masina batea cam 30 de metrii, acum tot cam la fel bate 1 metru, maxim 2 de masina. Edited March 3, 2008 by Night Elf Link to comment
perfidus Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 @pradonas - distanta de 1-2m nu e normala. La mine merge si de la 30m dar sa nu fie intre alte masini. Sunt insa situatii cand trebuie sa ma dau mai aproape sau sa insist, si asta numai in anumite zone ale orasului. Banuiesc ca in acele zone e mai aglomerata/bruiata frecventa. Despre alarma se discuta intr-un topic dedicat, pentru Kalos/Aveo. Cat esti in garantie nu poti pune decat ce vor ei, la un instalator agreat de ei - unul singur in Craiova. Nu-l spun ca e reclama. Daca vrei parerea mea, o alarma inseamna mult zgomot pentru nimic. Casco e suficient. Link to comment
wallaby Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Oameni buni, am si eu doua intrebari: 1. Are Lacetti port OBD? 2. Daca are, unde l-au ascuns coreenii? Am cautat pe sub volan, pe sub bord-degeaba. Poate cineva sa-mi dea link la un photo, o schema cu sageti, ceva? Vreau sa-l gasesc sa vad daca pot face Lacetti-ul meu sa vorbeasca cu telefonul Am cumparat un OBDKey bluetooth si-s curios sa vad ce date pot citi cu el din coreanca. Din Astra mea se vede cam asa: Link to comment
Tommy Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 (edited) Are sigur, welcome back. Din pacate nu stiu unde e la lacetti, dar sunt sigur ca vreun coleg iti va spune. pe la scrumiera, torpedou, nu? Interesanta jucaria ta. Edited March 3, 2008 by Tommy Link to comment
Mircea Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Sub bord, in dreptul cutiei de monezi, pe partea soferului, adica stanga la masinile europene. La tine nu stiu, dar tind sa cred ca este in acelasi loc, adica pe partea pasagerului, sub bord. Link to comment
wallaby Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Multumesc Mircea. Stii cumva ce standard foloseste portul? Link to comment
perfidus Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 (edited) Am eu o poza. Fa-i un mirror la tine si cauta in zona sagetii. M-ar mira sa fi schimbat locul. edit: > pt. Mircea Edited March 3, 2008 by perfidus Link to comment
wallaby Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Multam mai baieti, am sa caut acolo maine dimineata. Acuma deabia vad masina, darmite portu' ascuns pe sub volan Link to comment
tolin Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 wallaby said: ... Stii cumva ce standard foloseste portul? EOBD - KWP2000 Link to comment
wallaby Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 (edited) Nu numai ca merge dar pot citi mai multi parametri decat la Astra. Pozitia portului e cam aiurea, mi-era frica sa nu dau cu piciorul drept peste key... Una peste alta sunt foarte multumit de jucarie! Deabia acum smart phone-ul meu isi merita numele Edited March 4, 2008 by wallaby Link to comment
tolin Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Schimba pozitia mufei, de ex. rotita cu 90' in sensul acelor de la ceasornic. Link to comment
perfidus Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 As vrea si eu o jucarie dinasta Intrebare (@tolin?): de ce la sonda 2 de oxigen tensiunea e aproape constanta? Link to comment
Mircea Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Pai asa si trebuie. Acolo unde este montata-dupa catalizator- nivelul de o2 trebuie sa fie acelasi, nu trebuie sa varieze ca in galerie. Link to comment
perfidus Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 (edited) Ai dreptate Mircea! Jucaria vad ca e pe undeva la 169 euro cu livrare cu tot. Oare nu-i cam scump? Edited March 4, 2008 by perfidus Link to comment
Elfu Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 (edited) Am si eu 2 nelamuriri. Am facut niste teste zilele trecute si am observat ca detectorul suna mai din timp daca este montat sus (in zona "hasurata: de la oglinda) decat daca e pus la jumatatea parbrizului. Intrebare intrebatoare: Are cumva Lacetti parbriz atermic? A doua nelamurire. Masina asta are agatatoare ceva in spate sa pot lega o sufa in cazul in care vreau sa tractez pe cineva? Eu m-am uitat si am analizat spoilerul spate si n-am gasit nimic. In fisa de dotari scrie ca are carlig de remorca. Unde o fi nu stiu, ca eu unul nu l-am vazut. So, a gasit careva gaica aia de care poti lega sufa sau carligul de remorca la sedan? P.S> Ultima data cand am scos pe cineva care derapase dintr-un sant am legat de gaica din fata si l-am tras cu spatele. Am cam omorat ambreajul, dar asta e. Daca am putut sa ajut, am ajutat. Edited March 20, 2008 by Night Elf Link to comment
Mircea Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Pozitia cea mai buna a detectorului este sus, cam in dreptul oglinzi. Deci nu are parbriz atermic, doar ca de acolo receptioneaza mai bine. Urechea de tractare este sub spoilerul spate. Baga capul sub spoiler si uita-te Link to comment
wwillym Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Mircea said: Pozitia cea mai buna a detectorului este sus, cam in dreptul oglinzi. eu stiu ca detectorul este bine sa fie pozitionat cat mai jos posibil in cazul in care vrei sa beneficiezi cat mai eficient de detectia laser. Radarele cu laser au un facicul foarte concentrat, si operatorul "tinteste" de obicei numarul de inmatriculare(in acelasi timp face si poza). Ca norocul ca la noi nu sunt asa de raspandite... Dar in Ungaria am vazut multe. Stau pe marginea drumului, pe un trepied asemanator cu o camera de filmat, si iti face "poza" de la aproape 1 km... Detectoare de radar performante au senzori montati in grila radiatorului. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now