Jump to content

Chevrolet Lacetti - Impresii


Recommended Posts

Şi a venit clipa să vă împărtăşesc impresiile...

Posed un Lacetti sedan 1,6 automat.

Să încep cu motorul : Are performanţe bune pentru cei 1.598 cc reacţionâ

nd prompt la apăsarea pedalei de acceleraţie. Consumul încă nu l-am făcut şi nici nu îndrăznesc până nu ajung la vreo 3.000 Km. De zgomot ce să spun,nici nu se aude motorul atât la turaţii mici cât şi mai mari .Este foarte bine antifonat compartimentul motor. Zgomotul provine în proporţie de 92% din alte părţi.

Cutia de viteze : Este nemaipomenită.Am avut ocazia de a mai merge cu automate şi pot spune ca acestei cutii cu care vine motorul de 1,6 îi pot da o nota de 8,9 iar pentru categoria ei un zece. Răspunde foarte prompt la apăsarea pedalei de acceleraţie iar schimbările de viteză sunt foarte line.

Caroseria : Este bine antifonată şi rigidizată. Confortul interior îl pot compara cu un Audi. Este foarte spaţioasă şi confortabilă.

Ţinuta de drum este foarte bună poate şi datorită suspensiei independente pe toate roţile. Pot spune că am făcut cu ea ceea ce cu cielo nu am reuşit. Este mult mai manevrabilă decât un Megane de exemplu.

Comenzile sunt foarte ergonomice şi familiare pentru mine .Spaţii de depozitare suficiente. Un bord simplu şi foarte bine aranjat.

Un singur lucru nu mi-a plăcut.Când am spălat parbrizul în timpul mersului apa s-a prelins exact pe mijlocul geamului lateral al şoferului însă nu m-a deranjat.

Personal mi se pare alegerea cea mai bună pentru banii pe care i-am dat. :thumbl:

Link to comment

Iată câteva poze cu lacetti sedan. Nu este a mea dar este exact acelaşi model (inclusiv cutia automată).

post-1798-1128407244_thumb.jpgpost-1798-1128407261_thumb.jpgpost-1798-1128407275_thumb.jpgpost-1798-1128407289_thumb.jpg

Voi reveni cu alte poze cu a mea peste câteva zile când voi reuşi să le fac. :D

Link to comment

Ups... scuze. Stanga! :D

 

Excelent? SUPERB, mancatziash. Si nu vorbesc de cum arata, ci de cum te simti in ea :)

 

PS: Cred ca si ala din dreapta are! :)

Link to comment

Din fericire am garaj !!! > :)

 

Ce va pot spune , scaunele seamănă dar nu sunt la fel cu kalos.

Păi să vă spun ce poate.

Motorul este cel de 1,6 cc 110 CP şi pot spune că se comportă fantastic cu cutia de viteze automată. Am mers şi cu una manuală dar nu mi s-a părut la fel de sprintenă şi nervoasă.

Cutia de viteze este fabricată de AISIN şi are 4 viteze. Mi se pare fantastică faţă de altele cu care am mai mers probabil şi datorită controlului ce este făcut de calculator. Eu sunt superâncântat de maşina aceasta şi vă pot spune că îmi plac la nebunie finisările interioare şi spaţiul imens. :) >-

Link to comment

Am aşteptat exact 30 de zile pentru că era în stoc (in Eu de est nu se prea caută automatele) şi asta în leasing,cu banii jos ar fi durat 20 zile. :)

Dotări :

X4XS45C CIP 11,713 Campanie 10,541 E

 

Dotari standard: :D

 

CHEVROLET LACETTI :

-ABS,

-discuri de frana ventilate fata, solide spate,

- airbag-uri frontale,

-servodirectie,

-ceas digital,

-amortizoare cu gaz,

-centuri de siguranta in trei puncte cu limitator de efort,

-preechipare scaun copil (ISOFIX),

-bancheta spate rabatabila fractionat 60:40,

-trei tetiere spate,

-buzunare in spatarul scaunelor din fata,

-suport de pahare fata,

-spoiler, manerte usi in culoarea caroseriei,

-sistem de deschidere din interior buson de benzina,

- turometru, avertizor sonor faruri aprinse si centura de siguranta, portbagaj iluminat, tetiere fata reglabile pe inaltime, lampa centrala stop,

- bari laterale de impact,

-imobilizator motor,

-jante de otel pe15, anvelope 195 / 55 R 15,

-aer conditionat,

-geamuri electrice fata-spate,

-oglinzi electrice si incalzite,

-proiectoare de ceata,

-volan reglabil pe inaltime si telescopic,

-cotiera centrala fata, suport de ochelari, sertar de depozitare sub scaun pasager,

-rodiocasetofon 6 x 40W,

-decoratiuni interioare cu aspect de aluminiu,

-maner portbagaj in culoarea caroseriei.

-comenzi radio - CD aplicate pe volan,

-scaun sofer cu suport lombar,

-priza de 12 V in consola,

-volan si schimbator imbracat in piele. :thumbl:

Link to comment

bravo luamd de masina.. imi place, e spatioasa (am stat in ea la o expozitie auto) , interiorul este placut si designul exterior are o nota de masina moderna. Insa imi vine greu sa cred ca poti asemana calitatea interiorului lacetti-ului cu cea a unui audi.

Link to comment

Nu mă refeream la calitatea materialelor care după părerea mea este bună ci la calitatea finisărilor, la îmbinările care pot spune că sunt de o calitate comparabilă cu a automobilelor germane. :thumbl:

Link to comment

Salutare,

Ce ziceti de oferta Lacetti Elite SX 1.4 la 9100 euro CIP?

Cumulat cu oferta de leasing de 6,5% e clar mai convenabila decat un Kalos full.

Lacetti are portbagajul mai mic si nu are airbag-uri laterale si jante aliaj, in rest dotarile sunt identice si cu cateva plusuri:

ABS+EBD (s-a mai discutat faptul ca desi Kalos are un sistem de limitare a fortei de franare acesta este un pseudo-EBD)

Cotiera java script:emoticon(' :banana: ', 'smid_16')

Spatiul interior mai mare

Cauciucuri 195/55/R15

Rezervor de 60l

Discuri de frana pe spate si ventilate pe fata

Amortizoare cu gaz

Per total e o masina dintr-o clasa superioara (compacta) la o diferenta infima de pret.

Un minus ar fi poate motorul, care la o putere aproape egala trebuie sa miste 100Kg in plus la greutatea masinii. Dar fara AC cuplat diferenta la dinamica este insesizabila fata de Kalos. Am testat ambele masini. Si in carti scrie ca face 100Km/h in 11.6s fata de 11.3s Kalos .

Pentru 500 euro plus se poate lua motorul de 1.6 dar pentru mine acei CP in plus nu se justifica. Si este si mai zgomotos.

Acestea fiind spuse, eu m-am hotarat. Sa fie LACETTI!

 

Toate bune,

 

perfidus

Edited by perfidus
Link to comment

Pai de ce ne mai intrebi daca te-ai decis? :) Si eu as fi luat Lacetti :)

 

EBD is good! Mai ales cu discuri de frana pe spate, nu mai incape indoiala cine o sa franeze mai bine intre Lacetti si Kalos. Desi sa stii ca DDRP nu este DELOC de aruncat.

Personal, as da banii pe motorul mai mare. Ce greutate are masina?

Link to comment

din contra.. motorul de 1.6 consuma extraurban mai putin decat cel de 1.4 .. are alta etajare a cutiei de viteze...putin mai lunga...

Eu as opta pt un Lacetti 1.6 CDX. Ai tot de ce ai nevoie.. inclusiv climatizare automata.. dualzone ;d

Link to comment
Personal, as da banii pe motorul mai mare. Ce greutate are masina?

 

Are 1170Kg dar cred ca in functie de echipare. Nu stiu exact cat avea masina testata de mine.

In alte circumstante, da - si eu as fi ales motorul mai mare. Masina va merge insa 70-80% din timp prin oras. O rezerva de putere e buna oricand in depasirile la drum lung. Fiecare sofer are insa stilul sau, eu is mai ardelean :)

 

Perfidus

Edited by perfidus
Link to comment
Ce conteaza climatizarea, nenea?

Ai motor de 1,6!!! Ai mai multi CP.

 

conteaza.. ca opreste conpresorul si nu se mai duc caii pe aere...

+ ca de la 1.6 in sus e disponibila chestia asta... si credema ca merita... nu mai simti pic de curent in masina... ai temp. constanta... iar iarna e si mai misto... nu tu condens.. nu tu variatii de temp.

 

Sa speram ca o sa se ansambleze in viitorul apropiat si la Craiova!!! O sa devina ce era Cielo prin '95- '96

Link to comment

opreste pe dreaq compresorul. climatronicul opreste compresorul numai cand e diferenta mare intre temp exterioara si cea setata pt interior. De ex: afara 10 grade plus si interior 25 de grade.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...