codeman Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 (edited) Da este vorba de motorul de 1,4 16V. Kitul contine o curea si doua role. La astea se mai adauga pompa de apa Edited December 15, 2013 by codeman Link to comment
vieri Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 (edited) Mersi frumos. Mai am o intrebare. La schimbarea distributiei se schimba tot antigelul sau doar se completeaza? Edited December 15, 2013 by vieri Link to comment
Salex Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Asta depinde doar de starea si varsta antigelului. Link to comment
vieri Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Varsta cam 5 ani jumatate Link to comment
Salex Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Wow ! Se schimba urgent !! Link to comment
vieri Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 E antigelul original cu care a venit masina si nu l am schimat niciodata doar completat foarte putin acum ceva timp. Link to comment
Salex Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Consulta manualul de intretinere si vezi ce scrie la antigel . Link to comment
vieri Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 In manual scrie 5 ani sau 240000 km.Deci n am depasit cu mult Link to comment
Salex Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Suntem offtopic, poluam topicul omului . Daca doresti putem continua discutia pe un topic dedicat sau pe PM. Link to comment
codeman Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 Cum se poate află dacă omul cu chiulasa (strungarul) nu a făcut treabă bună?. Link to comment
Salex Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Acum este putin tardiv... Inainte de montaj, se putea face o verificare a etanseitatii intre supape si scaune introducand bezina in galerii (cu chiulas pe banc !). Daca supapele nu "calca" bine, evident benzina se scurge. Pe partea de coada supapa-ghid, nu stiu ce verificare ai fi putut face. Ce anume suspectezi a fi in neregula ? Link to comment
codeman Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 Nu suspectez nimic. Probă cu benzină a facut-o eram şi eu acolo. Toată lumea care a văzut motorul după montaj a zis că a ieşit bine. Nu trepideaza şi parcă e mai silentios. Sunt eu mai prapastios şi aş vrea să stiu dinainte vreun simptom. Link to comment
Salex Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 O lista de probleme care ar iesi rapid la iveala in cazul unei chiulase pregatite necorspunzator: 1. Abur pe esapament (planare incocrecta sau nefacuta, garnitura de chiulasa nasoala, strangere chiulasa incorecta) 2. Prezenta ulei sau gaze esapament in sistemul de racire (idem mai sus). 3. Scurgeri de ulei pe motor (cam aceleasi cauze de mai sus) 4. Deteriorare rapida a uleiului + gaze in exces in carter (superior) (pot fi si semne de segmenti obositi dar si de ghiduri supape + simeringuri aiurea) 5. Consum ridicat + trepidatii (supape care nu inchid bine) 6. Compresie scazuta (segmenti dar si supape care nu inchid bine) Or mai fi si altele, astea mi-au venit rapid in minte. Link to comment
codeman Posted January 12, 2014 Author Share Posted January 12, 2014 Am făcut aproape o mie de km de când am reparat motorul. Până acum totul ok. În schimb rămâne problema cu pornirea cu motorul rece. Între timp i-am schimbat şi IAC-ul. Scădea relantiul şi îmi murea motorul când o lăsăm pe liber. În schimb când stăteam pe loc la relanti stătea fără probleme. Mă depăşeşte total maşină asta. Până la 250. 000 km nu am avut nici o problemă cu ea dar ultimii m-au albit. Link to comment
codeman Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 (edited) Astăzi am pornit masina (tot pe gaz). După ce a pornit a început să tremure motorul şi s-a aprins martorul în bord. (finaly). Fuga repede la service dar nici o rezolvare. Nu se pot conecta meseriaşii la ECU maşinii neam. Am verificat bujiile şi două nu merg. Cu o bujie veche am verificat să văd dacă da scânteie de la bobina şi funcţionează. Plin de draci mă duc la reprezentanţa să o pună totuşi pe scanner să imi zică un cod ceva dar se pare ca nu vor să facă bani. Au zis ca sunt trei variante: 1. Pot fi fişele. 2 Poate fi bobina. 3 Pot fi supapele. Mă duc puţin mai târziu la un electrician să fac o proba cu o altă bobina de pe o altă masina care merge perfect. Acum vin de la electrician. Se pare ca de vină e bobina. Am făcut proba cu altă şi motorul merge perfect. Edited March 8, 2014 by codeman Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now