silviu75 Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Salut baieti, problema : masina, un aveo 1,2 din 2006, eram la semafor si dintr-o data se opreste ventilatia. Apes pe recirculare...nimic...nici becul nu se aprindea,ca sa nu mai lungesc nu mai mergeau nici ac-ul si nici butonul dezaburire. Opresc masina...o repornesc...mergeau toate.Ce naiba s-a intamplat? Nimic!?...chiar nu are idee nimeni?.... chiar daca acum merge, poata cand voi fi plecat se va repeta defectiunea...nu vreau Link to comment
Mircea Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Verifica sigurante/releu, posibil supraincalzire. Link to comment
iancuflorin Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 cu siguranta a fost vroba de o siguranta care face figuri se pare. E posibil la un moment dat sa se arda complet si atunci nu vor mai porni deloc sistemele. O schimbi si nimic altceva. Link to comment
calin85 Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 salutare am si eu o problema asemanatoare cu ventilatorul pe nubira 1 pana nu de mult a mers pe urma a facut iar o pauza cautat sigurante sunt in regula toate acum cateva zile sa oprit si dupa 3 minute a pornit inapoi insa ieri am ramas fara ventilator azi am desfacut ventilatorul am curatat tot la-m pus inapoi am facut proba pe direct pe baterie functioneaza insa nu functioneaza pe trepte imi poate zice cineva ce e si cum e ???? Link to comment
Mircea Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Vezi ca la treptele 1-2-3 ai o siguranta, la tr 4 o alta siguranta. SI mai vezi ca aici se discuta de Kalos/Aveo/Lacetti, e o alta sectiune pentru Nubira. Link to comment
wwillym Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 (edited) Alimentarea aerotermei pe primele 3 trepte se realizeaza printr-o serie de rezistente. Treapta a patra este alimentata "pe direct" . Rezistentele primelor trepte formeaza o piesa metalica prevazuta cu o mufa cu 4 pini, este introdusa in carcasa aerotermei, curentul de aer asigurand racirea acesteia. Arderea rezistentei, sau a contactelor acesteia este un defect destul de des intalnit la sistemele de acest gen la diferite tipuri de masini. Simptomul tipic este de functionare a aerotermei doar pe treapta a patra. Edited April 11, 2014 by wwillym Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now