gingiu2k Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Salut, Eu am o problema cu DETALIILE (vedeti postul despre beculetul din bord care mi-a mancat zilele ). In weekendul trecut am avut ocazia sa merg cu un cielo NOU si sa experimentez climatizarea lui. Pot spune WOW - pai al meu parca nici nu baga aer cand il pornesc - comparativ cu celelalt ... adica parca aerul este mai DIRECTIONAT si mai tare (la nivelul 2 e cam ca la 3, poate 4 la mine), nu shtiu cum sa spun -> ideea este ca experienta la volan este alta ! Acum eu am testat pe AC toata kestia si poate al meu mai are lipsa de freon (alte cauze, etc) dar nici pe cald sau rece (fara AC) nu baga la fel de bine. Daca exista cineva care a inteles descrierea (a se citi: increngatura de cuvinte ) spuneti-mi si mie daca exista vreo sansa sa imbunatatesc cumva performantele instalatiei mele ? Caile de acces ale aerului pot fi curatate cumva ? Sau poate instalatia care "impinge" aerul pe cai ... ? 10x anticipat ! Link to comment
iso Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Desfa aeroterma si'ai sa gasesti ... o mare de frunze care'ti obtureaza admisia de aer . Poti sa ungi si bucsele grafitate de la motorul aerotermei . Link to comment
razvanm Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Salut, Eu am o problema cu DETALIILE (vedeti postul despre beculetul din bord care mi-a mancat zilele ). In weekendul trecut am avut ocazia sa merg cu un cielo NOU si sa experimentez climatizarea lui. Pot spune WOW - pai al meu parca nici nu baga aer cand il pornesc - comparativ cu celelalt ... adica parca aerul este mai DIRECTIONAT si mai tare (la nivelul 2 e cam ca la 3, poate 4 la mine), nu shtiu cum sa spun -> ideea este ca experienta la volan este alta ! Acum eu am testat pe AC toata kestia si poate al meu mai are lipsa de freon (alte cauze, etc) dar nici pe cald sau rece (fara AC) nu baga la fel de bine. Daca exista cineva care a inteles descrierea (a se citi: increngatura de cuvinte ) spuneti-mi si mie daca exista vreo sansa sa imbunatatesc cumva performantele instalatiei mele ? Caile de acces ale aerului pot fi curatate cumva ? Sau poate instalatia care "impinge" aerul pe cai ... ? 10x anticipat ! <{POST_SNAPBACK}> Salutare! vezi ca ventilatorul de aer mai are un conector pentru vitezele 3-4 (e un contact cu 4 pini situat in dreapta ventilatorului spre pompa de frana). Verifica daca este conectat cum trebuie si daca nu sunt contactele corodate. PS: In lipsa unei scheme electrice exacte si din cate mi-am dat seama - mai exista pe panoul de sigurante si doua - una pentru "air blow" - low si una "air blow" - high. Nu cred ca ar strica si o verificare a lor. Link to comment
gingiu2k Posted May 17, 2005 Author Share Posted May 17, 2005 iso: si cam pe unde ar fi aeroterma pusa (cumva in spatiul ala dintre parbriz si capota?) ? ma uit si in manualul ala tehnic intre timp, dar uneori am impresia ca e PREA tehnic razvanm: in postul initial eu ma gandeam in principal la vitezele 1 si 2 - dar o sa verific si ce ai spus tu; panoul de sigurante l-am verificat - toate sunt ok probabil ca asta e si rezultatul uzurii unor componente (eg: aeroterma poate) - si poate ca e normal, dar in principal am vrut sa remarc diferenta intre versiunea NOUA ... o sa incerc sa desfac pe la aeroterma pe acolo daca gasesc sau daca primesc raspuns la intrebare - who knows ? 10x Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now