KzN Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 Salut! Acum vreo luna am observat ca pe motor este ulei, nu mult, nu curge, ci mai degrabă un fel de praf amestecat cu ulei, adică niste murdarie neagra . Am verificat nivelul, e bun, sub mașina nu am găsit niciodată ulei, iar pe piesele de sub motor nu e ulei... Menționez ca nu am scut si nu mai am nici deflectorul acela din plastic de sub masina (asta daca are importanta). Ce ziceti ca poate fi? E posibil sa fie mai de mult ca nu ridic capota decat sa pun lichid de parbriz... Multumesc! Link to comment
wwillym Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 (edited) Garnitura capac culbutori ! Si eu am patit la fel. Garnitura veche era intarita, efectiv se spargea in bucatele cand a fost scoasa. Cand cumperi garnitura, iti recomand sa cumperi si niste O-ringuri, sub fiecare surub ce inchide capacul este unul, si nu strica sa le schimbi, nu reprezinta o valoare. Eu nu stiam de ele, si nu am cumparat, au fost repuse cele vechi. Nu mai tin minte nici cate sunt dar sunt vreo 10-12 suruburi, si nici dimensiunile nu le stiu, dar poate un coleg ne ajuta cu informatia asta. Edited June 25, 2014 by wwillym Link to comment
KzN Posted June 25, 2014 Author Share Posted June 25, 2014 Si cam cat de grav e? Adica msi pot mrge asa... Si cat te-a costat in total? Link to comment
wwillym Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 Problema nu este grava atata timp cat pierderea de ulei nu este mare. Defapt e vorba doar de "umezirea" chiulasei cu ulei, problema mai mult estetica. Garnitura e in jur de 60 RON daca-mi aduc bine aminte, iar manopera la mine a fost cumulata si cu alte operatii (distributie, schimb ulei, lichid de racire, schimb filtre), deci nu pot sa precizez exact. Link to comment
Mircea B Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Salutare, aceeasi problema a aparut si la mine. Cand am observat motorul murdar parca vedeam Dacia 1300 a lui tata acum 20 ani. Sper sa gasesc garnitura sa o schimb cat mai repede si sa gasesc ceva surprize neplacute sub capac. Link to comment
Wotan Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Problema poate sa apara si dupa schimbul de ulei, daca se pune prea mult. Link to comment
Mircea B Posted July 1, 2014 Share Posted July 1, 2014 De acord ca o cantitate de ulei peste limita prevazuta in cartea tehnica duce la eliminarea acestuia si patarea motorului, dar acest lucru se verifica foarte usor. La mine nu a fost cazul, de ulei prea mult, am verificat. Astazi am dus masina la reprezentanta din Oradea, unde mi-a fost inlocuita garnitura de la capacul colbutor. Sper sa nu mai apara problema. Cost reparatie: garnitura GM si manopera+o verificare inainte de plecat in concediu=150 lei. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now