dimitriuca Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Bara spate m-i s-a deformat ...Cum as putea sa o aduc la forma initiala pt ca nu pot prin impingere?!Eventual cum se demonteaza ca sa o pot inlocui ... Link to comment
ches Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 (edited) Pune o poza cu bara si asa voi putea sa vad exact despre ce este vorba. Bara de la Matiz este prinsa asa: a) 2 suruburi in spatele suportului de la placuta de inmatriculare b) 2 suruburi care se vad cand deschizi portbagajul c) 2 cleme in partea de jos, sub bara d) 2 piulite in porbagaj langa stopuri (stanga-dreapta) e) 4 suruburi (2 pe partea stanga, 2 pe partea dreapta) pentru prindere pe buza aripilor spate In caz de impact, de regula se indoaie intariturile metalice de pe buza barii (prin care se prinde bara de caroserie la punctele d) si e) ), precum si intaritura metalica din spatele barii (de care se prind suruburile de la a) ). Edited August 12, 2014 by ches 1 Link to comment
dimitriuca Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 (edited) Multumesc fffff mult pt ajutor...Va trimit cateva imagini unde cred c-ar fi suruburile...(Cele din spatele nr,le stiu...) Inca o data,multumiri pt raspuns !!!! Edited August 25, 2014 by dimitriuca Link to comment
ches Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 (edited) Nu acelea sunt suruburile, acelea desfac doar ornamentele de sub stopuri. La tine pare ca surubul 1 din ultima schema pusa de mine mai jos lipseste, cel putin asa vad eu din poza. Posibil ca masina sa fi fost reparata si sa nu mai fi pus intariturile acelea... Uite instructiunile din manualul de service: Edit: Bineinteles ca poti sa sari direct la pasul 5 din instructiuni daca ai luminile stinse si lucrezi cu grija. Totusi nu inteleg de ce ai nevoie sa dai bara jos, cele mai multe indoituri se pot reolva cu un feon si cu mana bagata prin spatele barii, banuiesc ca la tine este indoita rau... Edited August 26, 2014 by ches Link to comment
augustinionut Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Atentie cu feonul, m-a mancat sa indrept ceva pe la bara fata si am folosit unul industrial: era sa trec cu degetul prin bara asa de tare s-a inmuiat. Link to comment
dimitriuca Posted August 26, 2014 Author Share Posted August 26, 2014 Multumesc mult la toti pt ajutor...Se pare ca e un pic mai complicat asa ca voi apela la un atelier... Link to comment
augustinionut Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 O poza cu bara deformata nu ai? Link to comment
bishnitzarul Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Se mai poate indrepta si in apa fiarta. Link to comment
carexpertauto Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 Solutia pare buna, dar cum pastrez totusi dimensiunile? Trebuie dupa "indreptare" fixata intr-un sablon? Link to comment
ches Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Ideea e sa inmoi bara pana cand devine un pic maleabila ca sa nu crape. In nici un caz nu trebuie sa o inmoi atat de mult incat sa ai nevoie de un sablon. Sunt zeci de tutoriale pe youtube si cu feon normal si cu feon industrial si probabil si cu apa fiarta. Eu l-am sfatuit sa foloseasca feon nomral pentru ca riscul e minim si toata lumea are cate unul in casa. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now