wsc Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 Trebuie data fata de usa jos Link to comment
Mentiro Posted September 16, 2007 Share Posted September 16, 2007 Intrebare...pentru montarea led-urilor, fie ele in bord sau la geamuri/elementele de pe consola, ce mai trebuie legat in afara de led-urile propriu-zise? Link to comment
florin_pch Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Am rugat un prieten care sta in zona sa-mi ia niste mansoane de la magazinul de pe Maica Domnului. Am gasit pe net la ei asa ceva: http://www.e-piese.ro/shop/manson_bec_scala.html . Din pacate ce mi-a cumparatul respectivul prieten este mult mai mic decat un manson cum este cel verde original. Merita sa ma duc eu pana la ei sau la zexstar sau oriunde altundeva? Gasesc mansoane de dimensiuni potrivite? Link to comment
ches Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Stiu ca e tarziu sa iti dau un raspuns, dar poate fi de folos pentru cei care vor mai intampina problema: 1. "am si eu o nubira 1 dar are cele 4 leduri din fabrica montate dar nu se aprind, am incercat afara se aprind alimentate separat pe circuit nu se aprind " Din cate am inteles ai incercat sa le aprinzi separat si a mers, dar conectate la circuitul masinii nu merg. Cu conectorul din usa pus in mufa de pe placa si cu un multimetru testeaza sa vezi daca este alimentat modulul (pune multimetru exact pe locul unde intra semnalul pe placa - urmareste traseele). Daca nu ai tensiune verifica in primul rand mufa, sa nu fie vreun fir din conector slabit. Daca ai tensiune la intrarea, atunci verifica si rezistenta care e pusa in serie cu led-urile, este f posibil sa fie arsa (nu stiu exact cum ai testat ledurile - individual, sau cu tot cu rezistenta). 2. "nu mai spun ca usa de pe dreapta nu pot sa o comand desi de pe usa dreapta deschid geamul" Cu siguranta e vorba de un contact/fir rupt. Verifica cu multimetru faptul ca butonul face contact (cu modulul de comanda al geamurilor demontat de pe usa). Daca butonul face contact corect, verifica continuitatea firelor din mufa de pe usa soferului pana la firele de pe usa pasagerului din dreapta. O sa iti ia ceva pana identifici firele, dar pana la urma o sa reusesti. Bafta! PS: Pentru cei care nu sunt obisnuiti cu multimetrul: la punctul 1 tensiunea se masoara cu multimetrul setat pe tensiune continua (de ce), iar la punctul 2 continuitatea se masoara cu multimetrul pus pe dioda sau pe cea mai mica rezistenta. Continuitatea inseamna o rezistenta apropiata de zero Ohmi, tinand cont de grosimea si lungimea firelelor nu trebuie sa treaca de 10 Ohmi. Link to comment
sorinake Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 da..e ceva interesant unde ai zis tu @lascarica dar tot nu m-am prins...si eu vreau sa-mi schimb becurile din bord...sa-mi pun niste leduri albastre pt ca oricum mi s-au ars unele din cadranul turometrului, mai exact de la benzina si temperatura..ma poate ajuta cineva? Link to comment
lucs Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Becuri mici pt. intrerupatoarele din bord la Cielo 1999, bulb fara soclu diam.=4mm, l=12mm,12V 0.85W si cu 2fire lungi cod catalog Selum=1389.Pina la urma am gasit la http://www.selum.ro/index2.htm vedeti ca au ceva cataloage pe acolo. Persoana de contact Claudiu Popescu 0740114055. Pretul e de ~ 6000lei cu TVA. Lascarica, ne lamuresti si pe noi ? Ai gasit ? Ai montat ? Ce preturi ? Magazine prin Bucuresti care sa distribuie produsele lor sunt ? Ca parca nu-mi vine sa ma duc pana la Fieni si nici sa fac comanda de minim 100 bucati (este fabrica, oamenii nu vand asa 10 buc. pentru entuziasm). Am sa trimit un mail sa vedem daca exista vreun magazin care sa distribuie becurile facute de damboviteni. Link to comment
raresvintea Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 nu va suparati oameni buni. cum se pot inlocui becurile care pornesc/opresc dezabrire, avarie proiectoare si stop ceataa... am desfacut butonul am vazut becul dar nu pot sa ajung la el... datimi si mie solutii... Link to comment
multysat Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 multumesc foarte mult @ches ai avut perfecta dreptate cu usa de pe partea dreapta am rezolvat era de la contact "> Link to comment
bogdan.marinoiu Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Salut. Am si eu o problema. Becul care ilumineaza comutatorul de la ventialtor e ars. Noaptea, e intunecata zona aia. Ati schimbat vreunul asa ceva, aveti idee ce trebuie sa desfac de pe acolo? Multumesc anticipat. Sal, Da am schimab eu becurile din aceea zona car costa 2 lei bucata si sunt doua pe tot panoul. Sa fi foarte atent cand le cumperi sa fie cu tot cu soclu ca este mai usor de montat. Se desface panoul, dar ca sa-l poti desface trebuei s aincepi de jis de la scrumiera sa desfaci tot pana la el. Becurile se monteaza prin rotire in sensul acelor de ceasornic. Bafta Link to comment
nt98adu Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Ce sa cauti la scrumiera cand blocul ventilator este mai sus? Dai plasticul ornament de pe panou, la picioarele pasagerului scoti aparatoarea plastic, scoti siguranta si surubul de la clapeta cald-rece, cu o susubelnita faci parghie pe blocul ventilator si il scoti, desfaci mufarea de comanda a blocului si furtunasele de vacum si ai ramas cu tot blocul ventilator in brate. Cu un spitz scoti soclurile cu becurile arse, le schimbi si montezi totul la loc. Totul dureaza 15min. cu tot cu sters praful pe subansamble! Link to comment
decseiszabi Posted November 20, 2008 Share Posted November 20, 2008 eu le am si vopsit in rosu ... Link to comment
espero 1.8 Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Salut,am si eu o problema,poate ma ajuta si pe mine cineva,nu stiu daca am postat bine,dar nu stiu exact unde sa postez.Am un espero si astazi cind am pornit masina si am dat drumul la lumini am observat ca lumina din panoul central este mai slaba(aproape deloc) la ventilator(cel cu treptale de viteza a aerului lumina este slaba la 1 si creste in intessitate la 4 dar nu este cea normala) iar la cel de orientare al aerului la pozitia unde aerul este indreptat spre pasager lumina este slaba si creste in intensitate,iar la cele unde aerul este orientat in sus si in pasager si cel unde aerul este orientat in sus lumina este cea normala,la cel de temperatura a aerului lumina este normala.Cu respect Link to comment
cris06 Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 S-a ars un bec din cele doua (cel din stanga cum te uiti din fata, de la comutatoare). Link to comment
espero 1.8 Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Multunesc mult.Sper sa reusesc sa-l schimb Link to comment
TBird Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Imi cer scuze ca nu am avut timp sa citesc toate paginile acestui topic dar nu dispun de foarte mult timp in momentul asta. Poate cineva sa imi zica si mie cum se desfac ceasurile(panoul de ceasuri.. turometru,viteza etc ), trebuie sa schimb ceasul de la apa si benzina ca nu mai indica... ?? Vitezometru este prin cablu ca la dacia ? Ce sistem de prindere are... restul banuiesc ca este usor parca are doua mufe stanga dreapta nu ? Se pot demonta ceasurile fara sa dau tot bord-ul jos ? Multumesc... Link to comment
Costi VLN Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Din pacate nu poti inlocui ceasurile decat prin demontarea intregului bord cu ceasuri.Procedezi asa esfaci plasticele de la bord,intai cel de la volan,are 4 suruburi.2 langa butucul volanului si 2 unul in stanga si altul in dreapta sub ceasurile bordului.Le vezi tu.Dupa asta ai 2 suruburi in plasticul care include butoanele de comanda,gen avarie,proiectoare,etc.Aceste 2 suruburi sant fixate in carcasa bordului,deasupra ceasurilor.Dupa ce le-ai ai desfacut si pe acestea,scoti mufele butoanelor,ai 6 si indepartezi plasticul.Acum desfaci surubul central de sus al ceasurilor,nu cele 2 ca iti va iesi doar geamul.Dupa ce desfaci acel surub tragi bordul inspre tine sa poti baga mana in spatele lui,ai grija ca are 2 picioruse jos,pt fixare.Acum bagi mana in spate scoti prima mufa,are cleme in capete pe care apesi,scoti cablul de kilometraj,are o clema pe care apesi si asa apasata tragi de cablu,iese usor.Apoi scoti si mufa cealalta si scoti bordul afara.Cesul indicator apa si benzina are 6 suruburi.Le desfaci si il inlocuiesti.Cu ceasul indicator al temperaturii apei nu e nevoie sa il reglezi in schimb cu cel de benzina pui indicatorul in aceeasi pozitie ca cel pe care il inlocuiesti.Asta daca indica corect.Vezi sa strangi bine cele 6 suruburi ale ceasului indicator la montare pt ca prin ele face contact pe folia cu circuit.De montat faci operatia invers.Acum spor la treaba.Dac mai ai intrebari punemi-le. Link to comment
TBird Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Pana la urma cred ca am cumparat ceasurile degeaba, vad ca acum si-au revenit ceasurile mele... O sa le duc inapoi la magazin sa vad daca le mai primeste... si o sa le desfac pe ale mele... poate au un contact imperfect. Multumesc mult pentru explicatii raman dator Link to comment
iulyan Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 nu va suparati oameni buni. cum se pot inlocui becurile care pornesc/opresc dezabrire, avarie proiectoare si stop ceataa... am desfacut butonul am vazut becul dar nu pot sa ajung la el... datimi si mie solutii... Sper ca nu e prea tarziu :-pe una din laturile butonului se afla soclul becului ,care se scoate cu o surubelnita "cruce"(+) rotindu-l 1/2 tura invers acelor de ceasornic,apoi il intorci cu acea parte in jos si ar trebui sa cada singur de acolo,cu tot cu soclu.Din soclu il scoti usor,indreptandu-i "piciorusele" si tragand de el. Link to comment
noris Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Sal! Spuneti-mi si mie daca la Leganza exista bec pentru nivel minim de benzina in rezervor si daca se aprinde la punerea contactului. La mine nu se aprinde nimic cand pun contactul si nu vreau sa risc sa raman fara benzina. Multam. Link to comment
newatthis Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Apropo de desfacut panoul de caldura/AC pentru a schimba becurile.Am incercat si eu sa desfac panoul dar a fost intr-un mod mai barbar.Astfel nu mai merge deloc caldura. Acum ca am vazut mai sus cum se desface civilizat acel panou am sa-mi bag iar nasul. Intrebarea mea este daca stie cineva unde este caloriferul la cielo.Asta in caz ca nu reusesc sa repar comutatorul rece/cald (sau am rupt ceva),sa pornesc manual caldura de la calorifer (asa faceam la dacie ).Merg de 3 zile intr-un frigider . Help. Link to comment
ing3r Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Ajungi f greu la caloriferul de caldura si sincer nu prea cred ca ai cum sa dai drumul la caldura de acolo... Link to comment
Dj_Dark Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Nu e ca la dacie. Butonul rece, cald actioneaza o clapeta nu un robinet, mai multe detalii in topicul dedicat "nu baga caldura". Link to comment
prozatos Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 da butoanele alea de la proiectoare, dezaburire etc cum se scot...si la mine nu se aprind 2 Link to comment
Florinel2004 Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Salut ! Vreau si eu o schema pt un cielo de la consola unde sunt butoanele de la AC , reglarea temperaturii , ventilatia,etc ... vreau sa schimb becurile de pe acolo deoarece nu mai functioneaza ! Link to comment
Dj_Dark Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 (edited) O gasesti in manual. Insa nu ai nevoie. Becurile de iluminare sunt in spate in partea de jos daca scuti casetofonul si bagi mana se simt. Se rasucesc si ies cu tot cu soclu dupa care e simplu. PS Cred ca am mai zis in urma odata, ai citit ceva din urma? Edited January 21, 2010 by Dj_Dark Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now