zapacitu Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 (edited) Exact!....mersi cchrism Edited September 26, 2005 by zapacitu Link to comment
Alin Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 eu sunt nou prin forum, deci luati-ma incet eu am schimbat pana la 35k km in garantie tot felul de amortizoare spate (2 coreene, 2 sb si cele din fabrica). la 35k am pus poloneze si chiar daca nu e silentioasa ca in primii km nu exagereaza nici pana acum cu zgomotul desi am 41k. si isi fac treaba inca. in concluzie sunt relativ multumit de ele dupa 6k, pana acum nu faceam nici 2k. detalii despre amortizoare nu prea pot sa va dau ca de vazut nu le-am vazut ca mai nou IATSA II Cluj nu te mai lasa in service. dar am aflat ca scrie pe ele doar atat: made in poland. de cod nimic. cica acum pun din astea si cei din fabrica pe cele noi, si cam toate service-urile pt ca s-au cam terminat cele coreene si cu compa nu au mai batut palma. Link to comment
NFS Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Offtopic: Acu am destule date: ai Matiz si esti din Cluj. Ce zici, sa-ti completez eu profilul? Link to comment
FLEX Posted September 27, 2005 Author Share Posted September 27, 2005 Cred ca omul intreba mai degraba in ce consta operatia de intarire. <{POST_SNAPBACK}> Din cite stiu eu, e vorba de marirea presiunii uleiului/gazului in amortizor (sau schimbarea supapelor cu unele mai "strinse"); riscul e ca operatiunea nu este in 99.99% cazuri asistata metrologic si nu se stie nimic despre cum interactioneaza "taricenele" cu trenul de rulare al masinii. Par egzamplu, am vazut pe un site italian pachete de amortizoare tunate pentru Matiz la care se specifica +25% sau +45%, cit s-a marit presiunea in amortizor. Sincer, desi mi-ar placea si mie amortizoare "sport" nu as prea avea incredere in ceva facut la inspiratia strungarului - imi plac lucrurile asupra carora pot avea un minim control. Link to comment
zapacitu Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Sar'mina!M-am lamurit...credeam ca e ceva interesant...dar asa...nu mai pare Link to comment
FLEX Posted September 28, 2005 Author Share Posted September 28, 2005 E interesant, sa stii, numa' conditiile de executare a operatiunii nu sint cele mai bune in .ro ... chiar daca pretul e foarte mic fata de achizitionarea unor amortizoare sport. Link to comment
pesteimputit Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 daca intereseaza pe cineva am numarul unui om care se ocupa exact cu asta.. mi-a fost recomandat de cei de la pilot auto tuning (BORLA).... se pare ca omu a lucrat la cateva masini suparate.. Link to comment
strumfuadi Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Am fost la service si mi le-au schimbat cu unele poloneze ( model nou, cu tija mai lunga ) si ce sa va spun , s-a facut liniste in masina. Eram sceptic la inceput dar intr-adevar nu se mai aude nimic.Sper sa tina si in continuare. Va salut. salut! joi dimineata ma duc in service sa schimb amortizoarele pe spate, ca pe 14 expira garantia de 2 ani.. > mecanicul care tot timpul i'a facut reviziile (si care a fost uns periodic..) mi'a spus ca se rezolva fara probleme, ca pune unele poloneze cu care n'au mai avut probleme si care merg exemplar. probabil despre aceleasi "poloneze" e vorba. revin cu impresii ps: si io sunt umpic sceptic dar.. Link to comment
guru Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Incearca la Radacini Giurgiului ,au amortizoare Monroe,si sunt excelente,eu le-am schimbat tot in garantie si am fost foarte multumit de ele. Link to comment
covrigma Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 si eu am schimbat amortizoarele la Grand Garage si mi-au pus tot poloneze...cica tot poloneze erau si cele care le-am avut din fabrica... Link to comment
body Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 (edited) Din vara Matizul nevesti-mii are poloneze si pot spune ca pana acum sunt excelente ! Asta dupa ce am schimbat 2 seturi de Billstein si asa zis daewoo koreene care au fost varza! Edited January 11, 2006 by body Link to comment
strumfuadi Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 ok, m'ai mai linistit. sa vedem maine ce branza fac.. Link to comment
strumfuadi Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 ok. fost, schimbat amortizoare spate cu niste amortizoare pe care era stantat in ordine, pe verticala: - sigla daewoo - 96 558 396 - DELPHI - Poland cam asta. rezultatul e mishto, adio cloncanit. au schimbat si caseta de directie care, culmea, vine cu tot cu bieletele de directie si capetele de bara!! singura problema ca nu mi'au facut geometria, ca era o duba pe rampa si ar mai fi durat cam 2 ore pana sa intre matizu.. ma duc marti.. nasol ca volanul e fix la 90grd rotit spre stg, in rest, culmea, masina nu trage in nici o parte si nu da impresia de instabilitate.. in sfarsit este iarasi liniste in masinuta! Link to comment
steph Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Tocmai mi-am schimbat si eu amortizoarele a 2-a oara. Acum am Monroe si e alta viata. Caseta am schimbat acum o luna, mai trebuie sa schimb la revizie ( ca imi e cam lene ) bascula pe dreapta si sa fac tamburusi de la usi sa taca. Pana atunci sa cante muzica. Link to comment
john Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 (edited) Au program si sambata? Ai cumva un nr de telefon sa intreb/fac o programare? Luna asta trebuie sa fac si eu revizia si as vrea sa schimb si amortizoarele si ce o mai fi dus pe la suspensie, care e varza. edit: ai schimbat amortizoarele fata/spate? Edited January 14, 2006 by john Link to comment
steph Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Intra pe radacini.ro si gasesti colo numar. Lucreaza sambata pana la ora 1. Trebuie programare tot timpul. Doar spate, cele de pe fata nu au nimic Link to comment
john Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Banuiesc ca e nr. 8 de pe harta asta: http://www.radacini.ro/nou/index.php?meniu=20&smeniu=14 Please confirm Link to comment
Zerro Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 @strumfuadi ... cred ca am fost un pic dupa tine in service tot pentru amortizoarele de pe spate ... mi-au zis ca a mai fost cineva de la DaewooClub cu o zi sau 2 inainte si ca i-au schimbat si caseta de directie ... Am reusit si eu sa schimb ambele amortizoare de pe spate cu aceleasi amortizoare poloneze de care spui tu ... pe ulei ... ahhhhhhhhh ... ce bine e ... nu mai clantane ... Se pare ca baietii aia au o problema la schimbarea casetei de directie ... am schimbat-o si eu cu ceva vreme inainte si la fel mi-au lasat volanul un pic deplasat spre stanga ... nici mie nu mi-au facut nici o geometrie insa nu trage in parti de nici o culoare ... Link to comment
strumfuadi Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 nici la mine nu tragea, dar erau crima unghiurile.. nici sa nu te gandesti sa nu te duci la geometrie! mai ales ca e gratis.. si da, si la mine lasasera volanul aproape 90grd la stg.. probabil asa o tin mecanicii aia, pe stg.. ) Link to comment
steph Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 Mie mi-au lastavolanul cateva grade spre stanga si cand au corectat deviatia acum e stramb spre dreapta. E prea putin ca sa imi mai bat capul. Link to comment
narodina Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 (edited) Mi-am schimbat si eu luna trecuta amortizoarele spate cu cele Delphi (poloneze), nu de alta dar mai aveam 2 luni si imi expira garantia la ele. Intr-adevar adio troncanit, dar... nu vi se pare ca acum e cam saltareata la orice mic damb? Sau eram eu obisnuit cu cele pe gaz care imi agita creierul ca intr-un blender? Edited May 5, 2006 by narodina Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now