Dominx Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Tocmai cand laudam la toata lumea ce masini fiabile face coreanul (cu al meu Cielo 96' tocmai facusem o plimbare in Grecia, adica peste 2500km fara nici cea mai mica problema!) ma trezesc in traficul aglomerat al Oborului ca acul de temperatura este la maxim. Mentionez ca am schimbat radiatorul in primavara datorita unei fisuri, deci radiator nou fara probleme! Curios este ca in relanti, cu tot cu acul pe rosu, motorul toarce frumos, in vasul de expansiune apa este fierbinte dar nu clocoteste, ventilatorul porneste normal; prin urmare= funcionare normala. Dupa ce opresc motorul si apoi repornesc, acul indica jumatatea scalei. Am schimbat senzorul la care este legat indicatorul de temperatura (il aveam pe cel vechi) si prezinta aceleasi simptome. Masina are 120.000km iar distributia schimbata la 70.000km, este posibil sa nu lucreze pompa de apa sau sa fie doar contacul de la scala de temperatura oxidat? Am citit pe forum ca mai face probleme Link to comment
CFL Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Nu le laudai degeaba sa stii!Daca apa in realitate nu fierbe,nu dispare,n-are ulei in ea atunci verifica ceasul de apa(suruburile de pe "verso"). Link to comment
tester5 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Salut, am avut aceeasi problema cu un termostat nou, scoateti termostatul si facetii o proba cu apa fiarta ...o sa observati ca nu se deschide.Ca solutie temporara folositi aeroterma pentru racirea motorului. Partea buna e ca afara e racoare Link to comment
Dominx Posted September 24, 2014 Author Share Posted September 24, 2014 Gata, m.am calmat... erau de strans putin suruburile ceasului de temperatura! Dupa un radiator crapat in pimavara era firesc sa ma ingrijoreze o atare problema. Mai mult de jumatate de ora nu.ti ia sa demontezi si remontezi bordul (ceasul) iar rezultatul este imbucurator. In concluzie: este (inca) o masina fiabila! Link to comment
viorel08 Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Daca se poate niste detalii pentru demontarea ceasului. As vrea sa incerc sa le strang deoarece face feste si la mine si e ultima chestie neverificata. Link to comment
Lauritzen Posted May 12, 2017 Share Posted May 12, 2017 Va rog dacă știe cineva am un cielo din 96 destul de bune întreținut, și de vreo 2 zile acul de la temperatura apei scade brusc de la poziția din mijloc la zero apo după un minut de mers creste iar dar nu intre cele doua semne după care scade iar și tot așa, dacă știe cineva ce poate fi vă multumesc Link to comment
Andrei.ss Posted May 12, 2017 Share Posted May 12, 2017 (edited) Verifica in primul rand sa nu-ti fi scazut nivelul de antigel, astfel incat senzorul de temperatura nu mai e permanent in contact cu lichidul. Asa mi s-a intamplat cand mi-a crapat vasul de expansiune, dar era iarna cu temperaturi negative si am observat repede, astfel incat nu am avut probleme cu supraincalzirea. Edited May 12, 2017 by Andrei.ss Link to comment
cris06 Posted May 12, 2017 Share Posted May 12, 2017 Apoi verifica suruburile ce tin montat indicatorul in tabloul de bord. Citeste postul 10 din topicul Probleme indicatoare bord. Link to comment
Lauritzen Posted May 12, 2017 Share Posted May 12, 2017 Nivelul de lichid din vas este in regula nu este de aici problema, din cate am vzt pe forum la alti posesori cu kre s.au lovit de aceeași prob ar fi ori sonda care comandă acul indicator sau defect electric la ceasul din bord ( contact imperfect ) Link to comment
Lauritzen Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 Am rezolvat problema cu acul de la temperatura, era slăbit unul dintre șuruburi din spate, deci nu prea făcea contact.Foarte bun acest forum! 1 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now