mozaic197 Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 buna ziua postez aici in speranta ca cineva mai avizat ma poate ajuta sa pornesc caruta.... este vorba despre un cielo 2006 gpl pana ieri masina a mers impecabil . dimineata cand am vrut sa o pornesc -20 grade - a pornit a mers circa 20 secunde dupa care parca nu mai avea combustibil--mentionez ca porneste direct pe gpl. baterie buna, invartea sa sara motorul de pe masina- pornea dar fff greu si aceleasi simptome--ca si cum nu se alimenta am lasat-o cam o ora si cand am incercat iar nu a mai vrut sa porneasca --nu mai da scanteie de nici un fel am schimbat bobina, cu alta noua - nimic nici asa nu da scanteie--toate sigurantele verificate-inclusiv cele doua de pe spatele panoului de sigurante -- toate sunt bune--aceeasi problema este si pe benzina si pe gpl- intrebarea mea este SE POATE ALIMENTA BOBINA SEPARAT CA SA DEA SCANTEIE? DACA DA LA CARE DIN CEI TREI PINI?- SI CU CE TENSIUNE? Link to comment
cris06 Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 (edited) Vezi ca e topic separat pt Cielo E3. Prima intrebare: de ce chinui masina s-o pornesti pe gaz mai ales la minus multe grade? Mai documenteaza-te despre utilizarea GPL-ului. Mai functioneaza injectoarele de benzina? Instalatia GPL e din fabrica (Lovato) sau secventiala? Modulul de aprindere (bobina) e comandat de ECM. Nu va furniza scanteie fara comanda ECM. Deci nu incerca s-l alimentezi separat fara comanda ca nu va functiona. Becul "check engine" ramane aprins? Edited January 8, 2015 by cris06 Link to comment
mozaic197 Posted January 9, 2015 Author Share Posted January 9, 2015 (edited) becurile sunt aprinse acel bec se stinge dupa o anumita perioada injectoarele curatate functionale 100%100 pentru cei care intampina aceeasi problema---la mine am rezolvat-o unul din firele care merg la siguranta 1 prima stanga sus in panou era rupt si atingea cand vroia am pus firul la loc si masina merge fara probleme si pe benzina si pe gaz multumesc pentru sfatul de a nu alimenta bobina separat instalatia este de fabrica --Lovato----nu este secventiala nu stiu ca cei de la craiova sa fi montat pe cielo instalatii secventiale--doar sa fi fost montata dupa ce a iesit masina din fabrica... Edited January 9, 2015 by mozaic197 Link to comment
azo_mar Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Salut, Am o problema cu pornirea.Masina(CIELO EURO 3 8V) invarte dar nu porneste.pompa se aude, dar nu am scanteie,Un electrician auto mi-a zis ca sigur imobilizatorul e dus,asa ca mi-a dat curent la bobina.Masina a pornit,dar senzorul de motor clipeste intermitent,iar catalizatorul se incinge pana iese fum din el,de zici ca ia foc masina.Partea proasta e ca nu pot sa o duc in service decat pe platforma...UN SFAT MI-AR PRINDE TARE BINE... Link to comment
Geo_ZGA Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Vezi ce eroare indica becul de check engine din bord. Nu prea inteleg "catalizatorul se incinge pana iese fum din el"... poate e spart, si chiar iese fum din el Link to comment
azo_mar Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 Multumesc, D Din pacate nu pot sti ce alarma da motor check-ul,nu am tester,iar masina e aproape netransportabila(merge 2-3 km si se incinge...)Nu e o masina alergata,are 50000 in 10 ani,distributia e facuta in iunie si schimburile au fost facute la timpul potrivit. Am mers cu ea vineri fara nici o alarma 250 km,iar sambata nu a mai pornit. Repet faptul ca se aude amorsarea pompei,invarte ,dar nu da scanteie...Fisele si bujiile sunt schimbate in iunie,deci nici 2 luni,iar bobina,atunci cand nenea i-a dat curent pe direct,a pornit... Care este circuitul de la cheie la bobina? demarorul merge,motorul se invarte... Si sa spun toata povestea,masina a ramas la tara,iar noi am venit inapoi intr-o alta masina...Asa ca la proxima deplasare trebuie sa stiu ce sa inlocuiesc si ce sa verific,macar sa oajung cu ea intr-un service civilizat..Cat despre catalizatorul incins,asta e opinia mea,pentru ca de acolo vine fumul,dar nu vine pr esapament ,ci pe exterior...MULTUMESC GEO_ZGA.. Link to comment
cris06 Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 Cum i-a dat mecanicul curent la bobina? Modulul electronic de aprindere (impropriu spus "bobina") e comandat doar de ECM. Tare ma tem ca nenea ti-a "aranjat" ECM-ul. Daca demarorul invarte, imobilizatorul functioneaza ok (led rosu stins). Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now