Jump to content

Recommended Posts

In primul rand vreau sa va salut pe toti cei din forum. Vreau sa va spun ca citesc cu f mare interes toate sectiunile site-ului.

Ceea ce eu am facut si cred ca ar interesa pe f multi este faptul ca am montat o instalatie GPL pe Tico. Rezultatele sunt f bune... vreau sa va spun ca merg cu 120000 lei / 100 km. Totul este ok , chiar si cu spatiul din portbagaj am rezolvat deoarece am montat o butelie de 18 l care nu ocupa decat 1/3 din vol total. In rest pt alte informatii va raspund cu cea mai mare placere , voi intrebati-ma.

Link to comment

Vreau sa spun ca inceputul a fost mai greu... si pt ca mesterii sunt romani a trebuit sa o reglez de vreo 20 de ori in 5 zile :shock: serios.In cele din urma mi-a reglat-o un mecanic de cartier si acum merge brici. Instalatia a costat 8,8 mil cu tot ce trebuie la autogas romania. Acum am setat-o pe consum , are demarajul mai lenes dar la inceput cand am pus-o, aia o reglasera de nu simteai diferenta intre gaz si benzina , doar ca atunci consuma 9-10 % si nu era nici o afacere. In mare eu zic ca merita investitia mai ales ca eu unu merg 100-150 km zilnic.

Link to comment

felicitari!

1. exista si o varianta de rezervor care se monteaza in locul rotii de rezerva? sau am auzit eu prost...

2. unde e fabricata instalatia?

3. pretul include si rar si alte treburi?

Link to comment

Varianta de rezervor in locul rotii de rezerva este pt matiz(primele nodele) si pt alte masini , la tico nu merge pt ca nu are loc. Instalatia e poloneza , are garantie 18 luni sau 50000 km. Pretul nu include rar. Eu nu am trecut-o in cartea de identitate pt ca am auzit ca la cap noxe se trece f greu. Treaba e ca nu te intreaba nimeni daca e trecuta in carte. Eu o sa merg la rar cand o sa am niste bani de spaga pt ca desii instalatia e omologata nu imi ies noxele.

Link to comment

Pai cum nu ies noxele ca teoretic instalatia cu gaz e mai ecologica...mi se pare aiurea. Poate ca induce testerul in eroare. Cum s-a testat pe un aparat facut pentru GPL sau tot pe ala pentru benzina? Acum dupa ce este mai lenesa cat consuma GPL in oras? Trecerea se face usor din gas pe benzina? Mai trage la fel cand este trecuta pe benzina(adica cum tragea fara modificari)?

Edited by SORAN
Link to comment

Problema este ca nu ies noxele pe benzina, iar cand te duci la rar iti verifica si gazul si benzina... deci in concluzie nu ma mai duc. Consumul este de 7%, eu zic ca e destul de bine. Mutarea gaz/ benzina se face usor , din mers. Singura grija este sa o opresc seara pe benzina pentru ca dimineata sa porneasca usor pe benzina,lucru obligatoriu pt ca motorul sa nu aibe de suferit(pornirea se face aproape obligatoriu pe benzina).De tras trage la fel pe benzina ca si inainte, nu sunt schimbari.

Edited by david_predescu
Link to comment

Pai noxele nu ies probabil pentru ca s-a umblat la carburator. Ar trebui sa il vada cineva care se pricepe strict pe carburatoare de tico deoarece e destul de complicat!

Link to comment
  • 4 weeks later...

vorbind de gpl si rar, am fost si eu cu o dacie, a iesit bine la noxe, dar au gasit altceva... nu aveam montate pe geam emblema cu gpl. am rezolvat totul cu o atentie... asa e in romania pt ca cei care instaleaza gazul, ar trebui sa montaze tot ca sa nu ai probleme, nu ? asa ca atentie la embleme :D

Link to comment
  • 1 month later...

1. vreau si eu o adresa la o firma care monteaza GPL pe tico si astea (instalatiile) au vre o importanta daca tico are euo 2?

 

2. cat m ar costa intr un service sa reglez carburatorul ?

 

merci mult de tot

 

:osanale:

Edited by b03hxt
Link to comment
  • 1 month later...

Imi e mila de Jaguarul ala pe care au pus astia GPL...cat despre tico, daca te loveste unu din spate poti avea probleme cu butelia aia+ ca eu mai am si un woofer care nu stiu cum s-ar intelege cu ea :)

Link to comment

Buna ziua,

 

Sunt nou pe aici iar Tico am de doar 2 saptamani. De aceea vreau sa va felict pt ceea ce faceti aici pt ca este de un real ajutor.

 

Avand in vedere ca suntem in septembrie iar instalatia de GPL o ai din mai da-ne si noua mai multe detalii. Cum merge, daca ai probleme cu ea, cu masina.

 

Tks.

Link to comment
  • 7 months later...

Eu am cumparat masina cu GPL pe ea si sunt f multumit. Ideea e ca o pornesc pe gaz si merge perfect. Si asta iarna tot pe gaz la - 15 grade pornea la a 3-a cheie scurta. Am cu ea 30 000 km si merge perfect. Asa ca nu vad de ce se spune ca TREBUIE pornita pe benzina.

Si ca o culme a ridicolului am probleme chiar cu piesa nefolositoare... pompa de benzina. Improsca benzina pe la orificiul de sub ea. Am schimbat-o si apoi am constatat se scurgea ulei pe acolo. Acum dupa ce am mai schimbat una (420 000 lei una noua) mi se scurge uleiul pe la garniturile pompei. Dar e o scurgere f mica. Nu stiu cat sa strang ca intre garnituri e un distantier din textolit.

Edited by b34nru
Link to comment

Se porneste pe benzina pentru a nu se strica membrana vaporizatorului, care la temperaturi scazute nu are elasticitatea necesara si se poate sparge.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...